Resultats globals: 237 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 200 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 3 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 31 registres trobats
Articles 200 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
15 p, 600.7 KB Tecnonacionalismo : El videojuego como objeto de estudio en las Ciencias Sociales / Moreno Cantano, Antonio César (Universidad Complutense de Madrid)
En los últimos años, los Estados se están sirviendo del videojuego dentro de sus estrategias de diplomacia cultural y de reafirmación nacionalista. Este tecnonacionalismo, con un fuerte componente propagandístico y geopolítico, convierte a este formato en objeto de estudio de relevancia para una mejor comprensión de las Ciencias Sociales en el siglo XXI. [...]
En els últims anys, els Estats s'estan servint del videojoc dins de les seves estratègies de diplomàcia cultural i de reafirmació nacionalista. Aquest tecnonacionalisme, amb un fort component propagandístic i geopolític, converteix a aquest format en objecte d'estudi de rellevància per a una millor comprensió de les Ciències Socials en el segle XXI. [...]
In recent years, states have been using video games as part of their strategies of cultural diplomacy and nationalist reaffirmation. This technonationalism, with a strong propagandistic and geopolitical component, makes this format an object of study of relevance for a better understanding of the social sciences in the 21st century. [...]

2022
Tiempo devorado, Vol. 7 Núm. 1 (2022) , p. 33-58 (Articles)  
2.
23 p, 1.7 MB Community Acceptance of Nature-Based Solutions in the Delta of the Tordera River, Catalonia / Nóblega-Carriquiry, Andrea (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; March, Hug (Universitat Oberta de Catalunya. Internet Interdisciplinary Institute (IN3)) ; Sauri, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Much has been debated regarding the environmental and economic aspects that conform the pillars of sustainability in nature-based solutions (NbSs). However, the social implications are lagging behind in both theory and practice. [...]
2022 - 10.3390/land11040579
Land, Vol. 11 Núm. 4 (2022) , p. 579  
3.
26 p, 241.5 KB El espacio vivido. Hacia una etnografía radicalmente urbana / Espinosa Zepeda, Horacio (Observatorio de Antropología del Conflicto Urbano (OACU))
Con este ensayo intento delimitar una metodología propia para la etnografía urbana pero no sin antes problematizar su objeto de estudio. Históricamente, lo urbano, o bien se ha entendido como una consecuencia de la sociedad industrial y por lo tanto prefigurado en la estructura económica, o bien como una consecuencia de la planeación urbana y por lo tanto prefigurado en el proyecto del Arquitecto. [...]
Amb aquest assaig intento delimitar una metodologia pròpia per a l'etnografia urbana però no sense abans problematitzar-ne l'objecte d'estudi. Històricament, allò urbà, o bé s'ha entès com una conseqüència de la societat industrial i per tant prefigurat en l'estructura econòmica, o bé com una conseqüència de la planejació urbana i per tant prefigurat en el projecte de l'Arquitecte. [...]
With this essay I try to define a methodology for urban ethnography "in it's own terms" but not without first problematizing its object of study. Historically, the urban thing has either been understood as a consequence of industrial society and therefore prefigured in the economic structure, or as a consequence of urban planning and therefore prefigured in the Architect's project. [...]
Com este ensaio procuro delimitar uma metodologia própria para a etnografia urbana, mas não sem antes problematizar seu objeto de estudo. Historicamente, o urbano ou foi entendido como consequência da sociedade industrial e, portanto, prefigurado na estrutura econômica, ou como consequência do planejamento urbano e, portanto, prefigurado no projeto do Arquiteto. [...]

2021 - 10.5565/rev/periferia.848
Perifèria : revista de recerca i formació en antropologia, Vol. 26 Núm. 2 (2021) , p. 96-120 (Artículos)  
4.
28 p, 239.3 KB Retelling narrative in 360º videos : Implications for audio description / Fidyka, Anita (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
The aim of this article is to question whether the approach for producing audio description (AD) in 2D films needs to be revisited for 360  narrative videos, a new media format characterized by its immersive capacity. [...]
2021 - 10.1080/14781700.2021.1888783
Translation Studies, Vol. 14 Núm. 3 (2021) , p. 298-312  
5.
16 p, 1.1 MB Sex-dependent signatures, time frames and longitudinal fine-tuning of the marble burying test in normal and ad-pathological aging mice / Santana-Santana, Mikel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Bayascas Ramírez, José Ramón (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Gimenez-Llort, Lydia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències)
The marble burying (MB) test, a classical test based on the natural tendency of rodents to dig in diverse substrates and to bury small objects, is sensitive to some intrinsic and extrinsic factors. Here, under emerging neuroethological quantitative and qualitative analysis, the MB performance of 12-month-old male and female 3xTg-AD mice for Alzheimer's disease and age-matched counterparts of gold-standard C57BL6 strain with normal aging unveiled sex-dependent signatures. [...]
2021 - 10.3390/biomedicines9080994
Biomedicines, Vol. 9 Núm. 8 (august 2021) , p. 994  
6.
10 p, 750.6 KB Movement Notation Revisited : Syntax of the Common Morphokinetic Alphabet (CMA) System / Izquierdo, Conrad (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Anguera Argilaga, María Teresa (Universitat de Barcelona. Institut de Neurociències)
Advances in the study of non-verbal behavior and communication have generated a need for movement transcription systems capable of incorporating continuous developments in visual and computer technology. [...]
2018 - 10.3389/fpsyg.2018.01416
Frontiers in psychology, Vol. 9 (august 2018)  
7.
12 p, 299.7 KB Social impact of psychological research on well-being shared in social media / Pulido, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Liviu Catalin, Mara (Universitat Rovira i Virgili) ; Ionescu, Vladia (Universitat de Barcelona) ; Sordè i Martí, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona)
The purpose of this article is to demonstrate how the Social Impact in Social Media (SISM, hereinafter) methodology applied in psychological research provides evidence for the visibility of the social impact of the research. [...]
2020 - 10.3389/fpsyg.2020.00135
Frontiers in psychology, Vol. 11 (february 2020) , a. 135  
8.
12 p, 1.2 MB La memoria de la comunidad : la línea cronológica. Una técnica para la evaluación participativa de acciones comunitarias / Crespo Herrera, Estefanía ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
En este artículo se presenta la "línea cronológica", una de las técnicas utilizadas para evaluar participativamente la evolución y el impacto de las acciones comunitarias desarrolladas en tres territorios de la geografía catalana. [...]
En aquest article es presenta la "línia cronològica", una de les tècniques utilitzades per avaluar participativament l'evolució i l'impacte de les accions comunitàries desenvolupades en tres territoris de la geografia catalana. [...]
This article explains that "the timeline" is one of the most used techniques for a participatory assessment about the evolution and the impact of community actions developed in three different areas of Catalunya. [...]

2012
Educación Social - Revista de Intervención Socioeducativa, Núm. 51 (2012) , p. 121-132  
9.
17 p, 223.8 KB La participación de las familias en los procesos de innovación educativa de los centros escolares / Riera-Jaume, Maria Antònia (Universitat de les Illes Balears) ; Ferrer-Ribot, Maria (Universitat de les Illes Balears) ; Pinya-Medina, Carme (Universitat de les Illes Balears) ; Mut-Amengual, Bartomeu (Universitat de les Illes Balears)
El éxito de un proceso de innovación educativa depende en buena parte de que toda la comunidad pedagógica se sienta parte integrante del cambio, y a menudo las familias participan poco en estos procesos. [...]
L'èxit d'un procés d'innovació educativa depèn en bona part del fet que tota la comunitat pedagògica se senti part integrant del canvi, i sovint les famílies participen poc en aquests processos. [...]
The success of an educational innovation process depends to a large extent on the entire educational community feeling like an integral part of the change. However, families often participate little in these processes. [...]

2022 - 10.5565/rev/educar.1346
Educar, Vol. 58 Núm. 1 (2022) , p. 255-271  
10.
15 p, 326.4 KB La enseñanza de la pronunciación en los manuales de ELE : evolución y estado actual / Igarreta Fernández, Alba (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
El tratamiento de la pronunciación ha variado según las metodologías de enseñanza de lenguas extranjeras empleadas a lo largo de la historia, aspecto que se ha visto reflejado, tanto en el aula, como en los manuales de ELE. [...]
The treatment of pronunciation has varied depending on the foreign language teaching methodologies used throughout history, an aspect that has been reflected both in the classroom and in SFL textbooks. [...]

2021 - 10.5565/rev/doblele.90
Doblele : revista de lengua y literatura, Vol. 7 (2021) , p. 22-36  

Articles : 200 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 3 registres trobats  
1.
17 p, 680.7 KB Audio description in 360º videos : results from a focus group in Barcelona / Fidyka, Anita (Universitat Autònoma de Barcelona. Transmedia Catalonia Research Group)
2018
9th International Symposium of Young Researchers. Universitat Autònoma de Barcelona, : 2018  
2.
5 p, 23.1 KB Classroom experiences: a comparison of CLIL in secondary and higher education / Walsh, Mary Louise (Escola Universitària de la Salut i l'Esport) ; Oliva-Girbau, Àngels (Universitat Pompeu Fabra) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 301-305  
3.
8 p, 289.7 KB Case methodology applied to the use of videos : an example of a blended-learning experience in a pre-service teacher training programme / Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
L'ús del vídeo en la formació de mestres s'ha fet servir a les classes de llengua per proporcionar als alumnes textos genuïns que constituïssin estímul comunicatius reals, en les tutories de pràctiques s'ha emprat com a eina per facilitar als alumnes l'oportunitat de reflexionar sobre la seva actuació a l'aula, i en les classes de didàctica ha estat un mitjà per relacionar la teoria i la pràctica. [...]
The use of videos in teacher training programmes has served various purposes: in language courses, videos have provided trainees with authentic texts which serve as stimuli to enhance real communication in a formal setting; in the tutorial sessions linked to the school placement practices, videos have been used as tools to help student-teachers reflect upon their performance in class and in Language Methodology courses, videos establish links between theory and practice. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
23 p, 2.5 MB Stable-isotope techniques to investigate sources of plant water / Barbeta i Margarit, Adrià (Bordeaux Science Agro) ; Ogée, Jérôme (Bordeaux Science Agro) ; Peñuelas, Josep (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals)
Stable isotopologues of water (mainly 1H216O, HD16O and 1H218O) have been used for decades as tracers of the Earth's water cycle. In this chapter, we briefly describe the theoretical background and state-of-the-art techniques of the use of water stable isotopes to investigate the sources of plant water. [...]
Cham, Switzerland: Springer, 2018 - 10.1007/978-3-319-93233-0_26
Advances in Plant Ecophysiology Techniques, 2018, p. 439-456  
2.
23 p, 216.1 KB La educación en tiempos de globalización : nuevas preguntas para las ciencias de la educación / Bonal, Xavier ; Tarabini-Castellani, Aina ; Verger, Antoni
Miño y Dávila Editores 2007 (Educación, Globalización y Desarrollo)
Globalización y Educación. Textos fundamentales, 2007  
3.
12 p, 176.4 KB Los orígenes del periodismo en España : una revisión metodológica / Espejo-Cala, Carmen (Universidad de Sevilla) ; Baena, Francisco (Universidad de Sevilla)
En este trabajo proponemos una revisión metodológica de algunos aspectos de la historiografía del Periodismo de la Edad Moderna. Nuestra propuesta recomienda una revisión de los conceptos "macro" y "micro"; discutiremos acerca del valor de la periodicidad como criterio de demarcación, ya que ésta fue percibida por los contemporáneos de los primeros periódicos europeos de acuerdo con otros rasgos diferentes a los actuales. [...]
This essay undertakes a methodological reassessment of the history of journalism in the Early Modern period. Its aim is to review "macro" and "micro" concepts, examining the extent to which periodicity is a valid distinguishing criterion, since periodicity was perceived by contemporaries of the earliest European periodical news publications in ways that differ from those now current. [...]

2015 (Studia aurea monográfica ; 6)
Studia aurea monográfica, Núm. 6 (2015) , p. 29-40  

Documents de recerca 31 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
159 p, 23.1 MB Retos metodológicos en la evaluación de la eficacia de la terapia manual / Alvarez Bustins, Gerard ; Urrútia Cuchí, Gerard, dir. ; Bonfill, X. (Xavier), dir.
Antecedents: Les teràpies manuals (TMs) es consideren intervencions complexes (IC) perquè habitualment es componen de "paquets terapèutics" que poden incloure diversos enfocaments i tècniques diferents. [...]
Antecedentes: Las terapias manuales (TMs) se consideran intervenciones complejas (ICs) porque comúnmente se componen de "paquetes terapéuticos" que pueden incluir varios enfoques y técnicas diferentes. [...]
Background: Manual therapies (MTs) are considered complex interventions (CI) because they are commonly composed of "therapeutic packages" that can include several different approaches and techniques. [...]

2022  
2.
42 p, 2.0 MB La inmigración extranjera en la reconfiguración demoespacial a escala local : L'Hospitalet de Llobregat (2001-2021) / Sánchez-Valverde Albarello, Sara ; Recaño, Joaquin, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Actualment, la segregació urbana s'estableix com una de les problemàtiques més arrelades i característiques del projecte col·lectiu de ciutat. Es tracta d'un fenomen amb un desenvolupament simètric, desplegament del qual s'expressa tant entre els sectors amb menys poder adquisitiu com -o, especialment- entre aquells que disposen de nivells de renda més elevats. [...]
Hoy en día, la segregación urbana supone una de las problemáticas más arraigadas y características del proyecto colectivo de ciudad. Se trata de un fenómeno de desarrollo simétrico, cuyo despliegue se expresa tanto entre los sectores con menor poder adquisitivo como -o, especialmente- entre aquellos que disponen de niveles de renta más elevados. [...]
In this day and age, urban segregation is one of the most deeply rooted and characteristic challenges of contemporary cities. It is a phenomenon that has a symmetrical development, whose deployment is expressed among sectors with less purchasing power and -or, especially- among those with higher income levels. [...]

2021-2022
Grau en Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial [1390]  
3.
13 p, 280.5 KB D2.4 Co-design methodology evaluation / Fondazione scuola di pace di Monte Sole
The goal of this deliverable is to infer the evaluation of the co-creation methodology starting from the design of it, illustrated in D2. 3, and from the context and the premises of the So-Close project design and Consortium. [...]
2021 (SO-CLOSE)  
4.
32 p, 843.4 KB The TBLT Approach : what it is and How to Implement it in Catalan Secondary Schools / Egea Cruz, Nadia ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
As a result of the ineffectiveness of mainstream language teaching methodologies, L2 learners often feel discouraged and frustrated with the target language. This paper claims that TBLT could reverse this situation via task-based lessons that aim at increasing students' motivation to learn incidentally using their own resources to perform meaning-oriented communicative 'tasks'. [...]
Com a resultat de la ineficàcia de les metodologies d'ensenyament d'idiomes dominants, els estudiants de L2 sovint se senten desanimats i frustrats. Tanmateix, tal com defensa aquest treball, el TBLT podria revertir aquesta situació mitjançant lliçons basades en tasques amb una orientació comunicativa significativa que augmenten la motivació dels estudiants per aprendre de manera incidental utilitzant els seus propis recursos. [...]
Como resultado de la ineficacia de las metodologías de enseñanza de idiomas mayoritarias, los estudiantes de L2 a menudo se sienten desanimados y frustrados. Aun así, tal como defiende este trabajo, el TBLT podría revertir esta situación mediante lecciones basadas en tareas con una orientación comunicativa significativa que aumentan la motivación de los estudiantes para aprender de manera incidental utilizando sus propios recursos. [...]

2021
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
5.
15 p, 923.8 KB Desenvolupament d'un Back Office per a Mango / Robledo Deiros, Alvaro ; Benítez Fernández, Yolanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El Treball de Final de Grau seguent consisteix en la creació d'un Back Office per a l'empresa de Mango Fa. El desenvolupament d'aquest projecte es educatiu, a més a més, professional perquè és per l'ambit empresarial. [...]
The following Final Degree Project consists of the creation of a Back Office for the company Mango Fa. The development of this project is educational, moreover, professional because it is for the business environment. [...]
El Trabajo de Final de Grado siguiente consiste en la creación de un Back Office para la empresa de Mango Fa. El desarrollo de este proyecto es educativo, a más a más, profesional porque es para el ámbito empresarial. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
332 p, 6.0 MB Metodologías y estrategias evaluativas que aplica en aula el profesorado de la Universidad de Tarapacá. Un estudio de Caso / Capetillo Velásquez, Rubén ; Gairín Sallán, Joaquín, dir.
La tesi doctoral "Metodologies i estratègies avaluatives que aplica en aula el professorat de la Universitat de Tarapacá. Un estudi de cas ", correspon a l'Àmbit de pedagogia aplicada i segueix la Línia d'Investigació: Desenvolupament de professorat. [...]
La tesis doctoral "Metodologías y estrategias evaluativas que aplica en aula el profesorado de la Universidad de Tarapacá. Un estudio de caso", corresponde al Ámbito de pedagogía aplicada y sigue la Línea de Investigación: Desarrollo del profesorado. [...]
The doctoral thesis "Methodologies and evaluative strategies applied in the classroom by the teaching staff of the University of Tarapacá. A case study", corresponds to the Area of applied pedagogy and follows the Research Line: Teacher development. [...]

2021  
7.
26 p, 1.5 MB A systematic review of the ecological and longitudinal methods to study daily stress / Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Ferrer, Iris (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut)
The objective was to review the methods used to assess daily stress, focusing on the types records used, as well as the methods used to describe daily stressors, the ways to operationally define stress, and the different research approaches. [...]
2021  
8.
96 p, 11.3 MB Anàlisi per a la Gestió Eficient de l'Equipatge de Cabina en l'Aviació Comercial / Purull Polo, Mar ; Juan Perez, Angel Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte hem desenvolupat una metodologia aplicable a totes les companyies aèries per solucionar el problema d'excés d'equipatge de mà en l'aviació comercial. Per fer-ho possible hem dissenyat un model de regressió logística per mesurar quina és la probabilitat que un passatger facturi l'equipatge de mà, i un cluster analysis per tal de poder donar les directrius sobre com elaborar les noves polítiques relacionades amb l'equipatge de mà en funció del tipus de passatger, i arribar a aconseguir que aquest/a, per la seva pròpia voluntat, decideixi facturar l'equipatge de mà o, directament, no portar-ne.
En este proyecto hemos desarrollado una metodología aplicable a todas las compañías aéreas para solucionar el problema de exceso de equipaje de mano en la aviación comercial. Para hacerlo posible hemos diseñado un modelo de regresión logística para medir cuál es la probabilidad de que un pasajero facture el equipaje de mano, y un cluster analysis, para poder dar las directrices de cómo elaborar las nuevas políticas relacionadas con el equipaje de mano en función del tipo de pasajero, y llegar a lograr que éste/a, por decisión propia, decida facturar el equipaje de mano o, directamente, no llevarlo.
In this project we have developed a methodology applicable to all airlines to solve the problem of excess of hand luggage in commercial aviation. To make this possible, we have designed a logistic regression model to measure the probability of a passenger to check-in the hand luggage, and a cluster analysis, in order to give the guidelines on how to create new policies related with hand luggage based on the type of passenger, to encourage the passenger to check-in the hand luggage or not to carry it.

2020
Grau en Gestió Aeronàutica [829]  
9.
96 p, 11.3 MB Análisi per a la Gestió Eficient de l'Equipatge de Cabina en l'Aviació Comercial / Quirante Saderra, Berta ; Juan Perez, Angel Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte hem desenvolupat una metodologia aplicable a totes les companyies aèries per solucionar el problema d'excés d'equipatge de mà en l'aviació comercial. Per fer-ho possible hem dissenyat un model de regressió logística per mesurar quina és la probabilitat que un passatger facturi l'equipatge de mà, i un cluster analysis per tal de poder donar les directrius sobre com elaborar les noves polítiques relacionades amb l'equipatge de mà en funció del tipus de passatger, i arribar a aconseguir que aquest/a, per la seva pròpia voluntat, decideixi facturar l'equipatge de mà o, directament, no portar-ne.
En este proyecto hemos desarrollado una metodología aplicable a todas las compañías aéreas para solucionar el problema de exceso de equipaje de mano en la aviación comercial. Para hacerlo posible hemos diseñado un modelo de regresión logística para medir cuál es la probabilidad de que un pasajero facture el equipaje de mano, y un cluster analysis, para poder dar las directrices de cómo elaborar las nuevas políticas relacionadas con el equipaje de mano en función del tipo de pasajero, y llegar a lograr que éste/a, por decisión propia, decida facturar el equipaje de mano o, directamente, no llevarlo.
In this project we have developed a methodology applicable to all airlines to solve the problem of excess of hand luggage in commercial aviation. To make this possible, we have designed a logistic regression model to measure the probability of a passenger to check-in the hand luggage, and a cluster analysis, in order to give the guidelines on how to create new policies related with hand luggage based on the type of passenger, to encourage the passenger to check-in the hand luggage or not to carry it.

2020
Grau en Gestió Aeronàutica [829]  
10.
108 p, 5.7 MB Enseñanza del chino como Lengua Heredada a estudiantes de origen chino en España / Huihui Lu Zhang, Julia ; Paoliello, Antonio ; Casas-Tost, Helena ; Fundació Universitat Autònoma de Barcelona
La tesina investiga cuál es la verdadera situación de los colegios de chino en España y cuáles son las verdaderas necesidades de los estudiantes de chino como Lengua Heredada. Para ello, hemos realizado: (1) una revisión bibliográfica; (2) entrevistas a estudiantes y docentes de chino como LH; (3) y unos cuestionarios para los estudiantes. [...]
The present thesis investigates what the real situation of the Chinese Heritage Language Schools in Spain is and what the real needs of the students are. To reach our objectives, we have opted by (1) a literacy review; (2) interviews for CHLL and teachers; (3) and questionnaires for CHLL. [...]
本文对西班牙的中文学校的真实教学情况及其教学法是否能满足华裔学生的学习 需求进行了研究。为此,本文以文献综述、问卷调查、以及访谈的形式进行了调 查。结果证实,西班牙的中文学校采取的教学法确实为传统教学法,部分学生也 表达了自己的不满。 最后,本文也提出了改进教学的相关建议。.

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Juliol 2020
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]  

Documents de recerca : 31 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.