Resultats globals: 3 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
13 p, 517.3 KB L'acompanyament a les transicions educatives com a política contra l'abandonament escolar prematur i millora de l'èxit / García Gracia, Maribel (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
L'objectiu d'aquest article és il·lustrar i aportar elements de reflexió sobre la necessària col·laboració entre els centres escolars i els agents socioeducatius del territori, per a la millora de l'èxit educatiu i la reducció de l'abandonament escolar prematur. [...]
The aim of this paper is to reflect on the necessary cooperation between schools and socio-educational agents of the territory in order to improve educational attainment and to reduce the dropout rate. [...]

2016
Revista Catalana de Pedagogia, Vol. 10 (2016) , p. 33  
2.
16 p, 326.8 KB El papel de la inspección escolar en la mejora de los resultados educativos / Silva García, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Los inspectores, como agentes promotores de procesos de innovación y cambio educativo, tienen un papel substancial en el establecimiento de condiciones para mejorar la calidad de la educación escolar. [...]
Els inspectors, com a agents promotors de processos d'innovació i canvi educatiu, tenen un paper substancial en l'establiment de condicions per millorar la qualitat de l'educació escolar. Les evidències, la recerca i el coneixement disponible mostren una clara tendència de les administracions educatives per millorar el funcionament del col·lectiu que exerceix la inspecció educativa. [...]
Inspectors, as promoters of innovation and educational changes, have an important role in establishing the conditions to improve the quality of school education. In fact, evidences, researches and the available knowledge show Educational Administrations are prone to improving the running of those professionals who practise Education Inspectorate. [...]

2013 - 10.5565/rev/educar.11
Educar, Vol. 49, Núm. 1 (gener-juny 2013) , p. 67-82  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
314 p, 2.8 MB Análisis del asesoramiento externo en educación en función de las asistencias técnicas educativas en Chile y los factores que determinan su impacto en la escuela / Lagos Rebolledo, Patricio Alejandro ; Gairín Sallán, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Rodríguez-Gómez, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
El asesoramiento externo en educación ha logrado posicionarse de manera importante como una forma de apoyo a las escuelas que buscan revisar sus procesos internos con el fin de mejorar los aprendizajes de los estudiantes. [...]
External advice in education has established itself to a significant extent as a form of support for schools seeking to review their internal processes in order to improve student learning. A number of countries (England, the United States, Australia, Sweden) have chosen to include school support systems in their educational policies. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.