Results overview: Found 225 records in 0.04 seconds.
Articles, 30 records found
Periodical publications, 4 records found
Books and collections, 5 records found
Research literature, 165 records found
Learning materials, 5 records found
Graphic and multimedia documents, 12 records found
Personal and institutional archives, 4 records found
Articles 30 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
2 p, 48.1 KB La premsa, un poder de poders / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
The author focuses upon the factual character of the power of the mass media which falsely endows itself with both democratic legitimacy and the ability to translate a fictitious popular will. According to Salvador Cardús, this is the origin of the power of the media as well as the fact that they become the stage upon which the other branches dispute their struggle. [...]
1996
Mètode : revista de difusió de la investigació, Núm. 13 (1996) , p. 24-25  
2.
1 p, 59.1 KB Coses que passen mentrestant / Moreno, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
2014
Ara, Núm. 1391 (30 setembre 2014) , p. 29  
3.
1 p, 53.8 KB Opinionitis / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2011
Ara, Núm. 111 (20 març 2011) , p. 36  
4.
1 p, 79.8 KB Un petit cop de colze / Subirats, Joan (Subirats i Humet) (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Ara, Núm. 1342 (12 agost 2014) , p. 21  
5.
1 p, 56.5 KB Silencis i transparència / Subirats, Joan (Subirats i Humet) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
2014
Ara, Núm. 1243 (5 maig 2014) , p. 27  
6.
7 p, 108.6 KB La fi de l'etapa de creixement i l'entrada en la dimensió desconeguda / Martí, Josep Maria, 1950- (Observatori de la Radio a Catalunya)
La fase expansiva de creixement del sector de la comunicació ha acabat. Ara els mitjans de comunicació convencionals es troben en l'inici d'una nova etapa i hi ha desorientació i incertesa entre els diferents actors del sector. [...]
Expansion in the Spanish media sector is over. At present, conventional media are on the threshold of a new era characterized by disorientation and uncertainty on all fronts. We are emerging from a period of sustained growth, in which free newspapers came into being and the audiovisual sector became deregulated, thus breaking the monopoly of public radio and television. [...]

2009 - 10.2436/20.3008.01.59
Treballs de comunicació, Núm. 26 (Desembre 2009) , p. 31-37  
7.
17 p, 175.9 KB Els mitjans de comunicació com a part del poder econòmic / Bergés Saura, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest article pretén ser una contribució crítica entorn del paper que tenen els mitjans de comunicació en la nostra societat. Una reflexió crítica en dos sentits: en relació amb el paper dels mitjans, però també, és clar, en relació amb el poder econòmic. [...]
The present article provides a critical perspective of the role played by the media in present-day society, especially regarding economic power. The first section is devoted to economic events of the past thirty years that have changed power relationships within our socioeconomic system; the second section deals with mechanisms —such as control of property and finance, and the logic of business management— by which political-economic power intervenes in the production of media discourse. [...]

2008
Treballs de comunicació, Núm. 25 (Desembre 2008) , p. 27-43  
8.
15 p, 103.1 KB Poder financer i poder mediàtic : banca i grups de comunicació. Els casos del grup SCH i PRISA (1976-2004) / Almiron, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona)
La recerca parteix d'un enfocament d'economia política de la comunicació per abordar les relaciones i influències mútues que es donen entre el sector financer i els grups de comunicació, amb l'esperit d'esdevenir una modesta aportació que prossegueixi el camí obert ja fa tant de temps per Enrique Bustamante (Los amos de la información, 1983) i Cees Hamelink (Finanzas e información, 1984).
This study analyses the interrelationship of the Spanish banking and financial sectors and communication holdings from the standpoint of political economy.

2007 - 10.2436/20.3008.01.22
Treballs de comunicació, Núm. 23 (Desembre 2007) , p. 37-51  
9.
24 p, 135.6 KB Informació, manipulació i poder : taula rodona de la XIV Conferència Anual de la SCC 2004 / Raya, Manuel ; Tresserras, Joan Manuel, 1955- ; Oliva i de la Esperanza, Llúcia ; Gómez Mompart, Josep Lluís ; Grau, Jorge, 1930- ; Cánovas Tomàs, Joan Francesc ; Societat Catalana de Comunicació. Conferència Anual (14a : 2005 : Girona, Catalunya)
2005
Treballs de comunicació, Núm. 19 (Setembre 2005) , p. 13-36  
10.
7 p, 92.6 KB XIV Conferència Anual de la SCC 2004 : acte d'obertura / Nadal i Farreras, Joaquim, 1948- ; Pagans Gruartmoner, Anna, 1952- ; Martí, Josep Maria, 1950- (Societat Catalana de Comunicació) ; Societat Catalana de Comunicació. Conferència Anual (14a : 2005 : Girona, Catalunya)
2005
Treballs de comunicació, Núm. 19 (Setembre 2005) , p. 5-11  

Articles : 30 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Periodical publications 4 records found  
1.
16 p, 623.7 KB StoryWorlds : a journal of narrative studies
Lincoln, NE : University of Nebraska Press, [2009]-
51 documents
 UAB restricted access
2.
24 p, 277.6 KB Journal of sports media
Lincoln, NE : University of Nebraska Press, 2006-
110 documents
 UAB restricted access
3.
1 p, 54.6 KB Framework : the journal of cinema and media
Detroit : Wayne State University Press, 1975-
295 documents
 UAB restricted access
4.
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Anàlisi
Anàlisi tracta de la comunicació i la cultura en general, i especialment dels fenòmens relacionats amb els mitjans de comunicació de masses. Intenta fomentar la col·laboració interdisciplinària, i l'anàlisi crítica i polèmica dels temes estudiats: anàlisi semiòtica de la comunicació, repetició i serialitat en el cinema i en la televisió, democràcia i comunicació, i els mitjans de comunicació i la política cultural. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona , 1980-.
60 documents

Books and collections 5 records found  
1.
116 p, 27.1 MB Tratamiento informativo de la inmigración en España. 2002 / Lorite, Nicolàs dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. MIGRACOM-Observatorio y Grupo de Investigación en Migración y Comunicación
Madrid : Ministerio de Trabajo y Asuntos Sociales. Instituto de Migraciones y Servicios Sociales, 2004 (Colección Inmigración y refugio ; 8)  
2.
14 p, 978.1 KB Els mitjans de comunicació / Cardús i Ros, Salvador, 1954-
Barcelona Fundació Jaume Bofill 1989 (Temes bàsics ; 7)
Catalunya 77-88. Societat, economia, política i cultura, 1989, p. 345-358  
3.
8 p, 57.5 KB El gran malentès / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Barcelona Generalitat de Catalunya. Consell Escolar de Catalunya 2000 (Documents ; 10)
L'Educació Primària. Jornada de reflexió del Consell Escolar de Catalunya. Terrassa, 18 de novembre de 2000, 2001, p. 101-108  
4.
528 p, 4.6 MB Diásporas, migrações, tecnologias da comunicação e identidades transnacionais = Diásporas, migraciones, tecnologías de la comunicación e identidades transnacionales = Diaspora, migration, communication technologies and transnational identities = Diasporas, migrations, technologies de la communication et identités transnationales / Cogo, Denise Maria, ed. ; ElHajji, Mohammed, ed. ; Huertas Bailén, Amparo, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Uriarte Bálsamo, Pilar ; Etcheverry, Daniel ; Wulfhorst, Cristina ; Vianna, Eurico ; Gómez-Escalonilla, Gloria ; Dutra Brignol, Liliane ; Silva, Denise T. da ; Halpern, Gerardo ; Kuhn Junior, Norberto ; Marques, Teresa Cristina Schneider ; Cunha, Isabel Ferin ; Moura, Fernando Carlos ; Blanchard, Melissa ; Koukoutsaki-Monnier, Angeliki ; Zanini, Maria catarina Chitolina ; Sendín Gutiérrez, José Carlos ; Millette, Josianne ; Millette, Mélanie ; Proulx, Serge ; Barth, Daiani Ludmila ; Aoudia, Karima ; Varela Huerta, Amarela ; Mora Martínez, Libertad ; Zanforlin, Sofia Cavalcanti ; Bumachar, Bruna ; Dutra da Silva, Delia ; Duarte, Pedro Russi ; Drigo, Maria Ogécia ; Foletto, Rafael ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació (Bellaterra, Catalunya)
Bellaterra : InCom UAB, 2012  
5.
36 p, 1.0 MB Manuel Vázquez Montalbán : discurs llegit a la cerimònia d'investidura celebrada a la sala d'actes del Rectorat el dia 17 de desembre de l'any 1997 / Vázquez Montalbán, Manuel, 1939-2003 ; Gómez Mompart, Josep Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 1997 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació) (Doctor honoris causa (Universitat Autònoma de Barcelona))

Conté: Presentació de Manuel Vázquez Montalbán / Josep Lluís Gómez Mompart ; Sobre la incomunicació de la societat comunicacional global / Discurs de Manuel Vázquez Montalbán ; Curriculum Vitae de Manuel Vázquez Montalbán

2 documents

Research literature 165 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
49 p, 4.2 MB La informació esportiva a través de la xarxa Instagram / Castaño Jiménez, Marta ; Perceval Verde, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal d'aquest treball és esbrinar quin és l'ús que fan els mitjans de comunicació esportius de la xarxa social Instagram. És evident, que, cada cop més, les xarxes socials ocupen una gran part de les nostres vides quotidianes i els mitjans tradicionals han hagut d'adaptar-se a aquests canvis. [...]
El objetivo principal de este trabajo es averiguar cuál es el uso que hacen los medios de comunicación deportivos de la red social Instagram. Es evidente, que, cada vez más, las redes sociales ocupan una gran parte de nuestras vidas cotidianas y los medios tradicionales han tenido que adaptarse a estos cambios. [...]
The principal aim of this work is to guess which is the use that do the sportive media of the social platform Instagram. It is evident, that, increasingly, social media takes a big part of our daily lives and the traditional media has had to adapt to these changes. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
268 p, 10.4 MB Etéreo genital: Una reflexión sobre el porno mainstream español / Recio Oliver, Paula ; Vall Karsunke, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En els 70 i 80, als EUA les guerres del sexe van fracturar el feminisme. D'una banda, grups pro-sexe, i per l'altre, abolicionistes. Entre les branques, amagat en la ment dels abjectes, brolla una resistència a l'estereotipat: la postpornografia. [...]
En los 70 y 80, en EEUU las guerras del sexo fracturaron el feminismo. Por un lado, grupos pro-sexo, y por el otro, abolicionistas. Entre las ramas, escondido en la mente de los abyectos, brota una resistencia a lo estereotipado: la postpornografía. [...]
In the 1970s - 1980s, in the US, sex wars fractured the feminism. In one side, pro-sex groups, in the other, abolitionists. In the limb, hidden in the minds of the abject, emerge a resistance to the stereotypical: post-pornography. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
225 p, 2.6 MB La difusión y el tratamiento mediático del fútbol sala en los medios de comunicación / Martínez Campamà, Carla ; Marín Otto, Enric , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest Treball de Fi de Grau s'ha estudiat la difusió i el tractament mediàtic que rep el futbol sala en els mitjans de comunicació. Per aconseguir-ho, s'ha realitzat un anàlisi durant dues setmanes de dues televisions públiques i temàtiques, Esport3 i Teledeporte, amb l'objectiu de conèixer quants minuts es destinen a aquest esport minoritari i com és el tractament d'aquesta informació. [...]
En este Trabajo de Fin de Grado se ha estudiado la difusión y el tratamiento mediático que recibe el fútbol sala en los medios de comunicación. Para conseguirlo, se ha realizado un análisis durante dos semanas de dos televisiones públicas y temáticas, Esport3 y Teledeporte, con el objetivo de conocer cuántos minutos se destinan a este deporte minoritario y cómo es el tratamiento de esta información. [...]
In this Final Project the diffusion and media treatment received by the futsal in the media has been studied. To achieve this, an analysis has been carried out over two weeks of two public and thematic television channels, Esport3 and Teledeporte, with the purpose of knowing how many minutes are allocated to this minority sport and how the treatment of this information is. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
516 p, 5.5 MB Narratives of Brazil : Brazilian identity representations in International mega-events : the cases of the 2014 FIFA World Cup and the 2016 Summer Olympics / De Souza Malanski, Daniel, autor. ; Bertho-Lavenir, Catherine, 1953- supervisor acadèmic. ; Fernández Peña, Emilio, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat.
En aquesta tesi analitzem com les comissions encarregades d'organitzar la Copa Mundial de la FIFA del 2014 i dels Jocs Olímpics celebrades a l'estiu del 2016, van aprofitar aquests mega esdeveniments per desenvolupar la imatge del Brasil i dels seus habitants, aprofitant la tensió entre narratives nacionals històriques i de patrons idealitzats del que s'espera d'una nació moderna i de la seva posició dins l'escenari internacional. [...]
En esta tesis analizamos cómo las comisiones organizadoras de la Copa Mundial de la FIFA 2014 y los Juegos Olímpicos de verano de 2016 utilizaron estos mega eventos para desarrollar la imagen del país y de sus habitantes aprovechando de la tensión entre narrativas nacionales históricas y patrones idealizados de lo que se espera de una nación moderna y de su posición en la escena internacional. [...]
In this thesis, we have analysed how the organising committees of the 2014 FIFA World Cup and the 2016 Summer Olympics have used these mega-events to negotiate the image of the country and its inhabitants through the tension between historical national narratives and idealised standards of what is expected from a modern nation in relation to the world scene. [...]
Dans cette thèse, nous analysons comment les commissions d'organisation de la Coupe du Monde de la FIFA 2014 et des Jeux olympiques d'été 2016 ont utilisé ces méga-événements pour négocier l'image du pays et de ses habitants en utilisant la tension entre les récits historiques nationaux et les modèles idéalisés de ce qu'on attend d'un pays moderne et de sa position sur la scène internationale. [...]
Nesta tese, analisamos como as comissões organizadoras da Copa do Mundo FIFA 2014 e os Jogos Olímpicos de verão de 2016 usaram esses megaeventos para negociar a imagem do país e seus habitantes utilizando da tensão entre narrativas nacionais históricas e padrões idealizados do que se espera de uma nação moderna e da sua relação com a cena internacional. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
5.
191 p, 1.5 MB El Infoshow en horario de prime-time y noche de las televisiones generalistas europeas: diferencias entre canales públicos y privados / Alonso Ciriza, Leire ; Delgado Reina, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza l'Infoshow emès en horari de prime-time i nit de les televisions generalistes públiques i privades de la TDT en quatre dels grans mercats televisius europeus: França, Itàlia, Regne Unit i Espanya. [...]
Este trabajo analiza el infoshow emitido en horario de Prime-time y noche en las televisiones generalistas públicas y privadas de la TDT en cuatro de los grandes mercados televisivos europeos: Francia, Italia, Reino Unido y España. [...]
This project analyzes the Infoshow broadcasted in the Prime-time and night-time time zones in the public and private generalist televisions of DTT in four of the biggest European television markets: France, Italy, United Kingdom and Spain. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
125 p, 1.1 MB Ultraprocessats a la premsa: Anàlisi sobre la presència del terme ultraprocessat en les publicacions de diferents mitjans escrits / Pujol Magret, Cristina ; Solanes Bruguera, Laia ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball consisteix en analitzar la presència del terme ultraprocessat en determinats mitjans escrits durant un període de temps concret, quin tipus d'informació escriuen i com ho publiquen.
El presente trabajo consiste en analizar la presencia del término ultraprocesado en determinados medios escritos durante un periodo de tiempo concreto, qué tipo de información escriben y como lo publican.
The present project consists of analysing the presence of the term ultra-processed food in certain media press during a specific period, what type of information they write and how they publish it.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
119 p, 6.2 MB Proposta de pla de mitjans per a la nova discoteca silenciosa : No-Noise / Llorca Homs, Beta ; Gómez Garrido, Àurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la creació d'una planificació dels mitjans contractats per a la campanya de llançament de la primera discoteca silenciosa a la ciutat de Barcelona. Després d'analitzar en profunditat el target i el context actual de la ciutat, es farà una proposa de planificació de mitjans sobre aquesta nova discoteca, anomenada "No-Noise", amb l'objectiu de poder impactar a les persones adequades, en el moment i el lloc adequat.
Este proyecto consiste en la creación de una planificación de medios contactados por la campaña de lanzamiento de la primera discoteca silenciosa a la ciudad de Barcelona. Después de analizar en profundidad el target y el contexto actual de la ciudad, se realizará una propuesta de planificación de medios sobre esta nueva discoteca llamada: "No-Noise", con el objetivo de poder impactar a las personas correctas, en el momento correcto y en el lugar idóneo.
This project is about the creation of a media plan for the launch campaign of the first silent pub in Barcelona city. After analyzing deeply the target and the current context of the city, a media plan will be suggested for this new club called "no-noise", with the objective of having an impact on the right people in the right place and time.

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
154 p, 7.9 MB La representación de los seniors en la publicidad española actual / Florit Ferrer, Neus ; Menal Casas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els sèniors són un target amb molt potencial, ja que conformen un gran gruix de la societat espanyola, la seva esperança de vida és elevada i disposen de salut, poder adquisitiu i temps lliure per consumir. [...]
Los seniors son un target con mucho potencial, puesto que son un grupo con mucho peso demográfico, su esperanza de vida es elevada y disponen de salud, poder adquisitivo y tiempo libre para consumir. [...]
Seniors are a target with a lot of potential, since they are a group with a lot of demographic weight, their life expectancy is high and they have health, purchasing power and free time to consume. However, they have little advertising representation and this one follows the stereotypes associated with old age. [...]

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
79 p, 3.4 MB Análisis del tratamiento de los JJOO de Pieonchang 2018 en la prensa escrita deportiva española / Trabado Pardo, Cristian ; Blanco Pont, Josep María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball s'analitzarà i observarà el grau de dedicació a nivell d'espai i continguts que els quatre diaris esportius més llegits de l'estat espanyol (Marca, As, Mundoo Deportivoo i Sport) van dedicar als últims JJOO d'hivern disputats, en aquest cas els de Pyeongchang 2018.
En el presente trabajo se analizará y observará el grado de dedicación a nivel de espacio y contenidos que los cuatro diarios deportivos más leídos del estado español (Marca, As, Mundo Deportivo y Sport) dedicaron a los últimos JJOO de invierno disputados, en este caso los de Pieonchang 2018.
In the present work we will analyze and observe the degree of dedication at the level of space and contents that the four most read sports newspapers of the Spanish state (Marca, As, Mundo Deportivo and Sport) devoted to the last winter Olympic Games played, in this case those of Pieonchang 2018.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
52 p, 3.2 MB L'Esport Empordanès : creació d'un setmanari esportiu a la comarca de l'Alt Empordà. / Soler Moreno, Sergio ; Cervantes Urbieta, Rosa Margarita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte tracta sobre l'estudi de la viabilitat econòmica que tindria la creació d'un setmanari esportiu a la comarca de l'Alt Empordà. El treball es basa en un estudi de mercat i en un pla d'empresa. [...]
El proyecto trata sobre el estudio de viabilidad económica que tendría la creación de un semanario deportivo en la comarca del Alt Empordà. El trabajo se basa en un estudio de mercado y en un plan de empresa. [...]
The project is about the study of the economic viability that would be the creation of a sports weekly in the Alt Empordà region. The work is based on a market study and a business plan. Within this business plan we have the corresponding marketing plan as well as its production plan and the financial one.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Research literature : 165 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Learning materials 5 records found  
1.
El periodisme davant de les desigualtats / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Exposició virtual de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General i el Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura que pretén oferir una aproximació, des d'una perspectiva molt àmplia, als fenomens de la desigualtat social i de l'articulació entre la desigualtat i el periodisme, mitjançant una selecció de materials orientats a facilitar tant la reflexió com el treball formatiu i professional. [...]
2015
   
2.
2.0 KB Un núvol en l'horitzó : entendre els mitjans en l'era de la informació 2.0 / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre els mitjans de comunicació en el context d'aquesta anomenada "era digital". Una era en la que els mitjans tradicionals han esdevingut digitals gràcies a les noves vies de difusió i els nous dispositius mòbils, on el contingut de la informació pot tenir caires molt diferents depenent de qui sigui l'emissor i on la identitat o intencions d'aquest emissors poden arribar a ser no gaire clares. [...]
2012  
3.
Romà Gubern, quinze qüestions / Balsebre, Armand (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Gubern, Román, 1934- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Classe magistral a càrrec del Doctor Romà Gubern, catedràtic de Comunicació Audiovisual i historiador de cinema, presentat pel Dr. Armand Balsebre. 25 de gener de 2011. Dins les activitats del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II. [...]
2011.  
4.
2.0 KB Media in the Mediterranean / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual en el marc de la celebració del 3r Congrés WOCMES (World Congress for Middle Eastern Studies), organitzada per la Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació i comissariada pels Dr. [...]
2010  
5.
2.2 KB Jean Baudrillard / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició en memòria de Jean Baudrillard (1929-2007), sociòleg i filòsof francès conegut per les seves teories sobre la desaparició de la realitat (virtualitat i simulació) i d'altres temes: seducció, postestructuralisme, etc. [...]
2007 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  

Graphic and multimedia documents 12 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
576x1024, 253.4 KB Exposició "Immigració i emigració en els mitjans" / Sierra Hinojosa, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Fotografies de l'exposició "Immigració i emigració en els mitjans" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 7 de juny i el i el 31 de juliol de 2016 amb material bibliogràfic sobre la presència del tema de les migracions en els mitjans de comunicació.
2016
14 documents
2.
1 p, 15.5 MB Fake news : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Fake news" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 2 de maig i el 8 de juny de 2018 amb material bibliogràfic sobre la manipulació de la veritat en la premsa i com combatre les notícies falses.
2018  
3.
1 p, 6.2 MB Immigració i emigració en els mitjans : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Immigració i emigració en els mitjans" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 7 de juny i el i el 31 de juliol de 2016 amb material bibliogràfic sobre la presència del tema de les migracions en els mitjans de comunicació.
2016  
4.
1 p, 9.0 MB Homosexualitat en els mitjans : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Homosexualitat en els mitjans" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 17 de maig i el 29 de juny de 2015 amb material bibliogràfic provinent de les col·leccions de la BCHG i el CEDOC sobre l'evolució de la presència dels col·lectius homosexuals en els mitjans des de mitjans del segle XX fins al present.
2015  
5.
712x1024, 292.8 KB Exposició "El periodisme davant de les desigualtats" / Sierra Hinojosa, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Fotografies de l'exposició "El periodisme davant de les desigualtats" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General i el Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura entre el 16 de febrer i el 16 de març de 2015 i que pretén oferir una aproximació, des d'una perspectiva molt àmplia, als fenomens de la desigualtat social i de l'articulació entre la desigualtat i el periodisme, mitjançant una selecció de materials provinents de les col·leccions de la BCHG.
2015
13 documents
6.
1 p, 12.0 MB El periodisme davant de les desigualtats : una exposició del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura i la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Material promocional de l'exposició "El periodisme davant de les desigualtats" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 16 de febrer i el 16 de març de 2015 amb material bibliogràfic provinent de les col·leccions de la BCHG i que pretén oferir una aproximació, des d'una perspectiva molt àmplia, als fenomens de la desigualtat social i de l'articulació entre la desigualtat i el periodisme, mitjançant una selecció de materials orientats a facilitar tant la reflexió com el treball formatiu i professional.
2015  
7.
1024x683, 352.6 KB Exposició "Un nuvol en l'horitzó : entendre els mitjans en l'era de la informació 2.0" / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sierra Hinojosa, Montserrat
Fotografies de l'exposició "Un nuvol en l'horitzó : entendre els mitjans en l'era de la informació 2. 0" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 21 de març i el 4 de maig de 2012 sobre els mitjans de comunicació en el context de l'anomenada "era digital".
2012
20 documents
8.
683x1024, 281.3 KB Exposició "Manipulació informativa" / Sierra Hinojosa, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Fotografies de l'exposició "Manipulació informativa" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre l'1 de novembre i el 7 de desembre de 2011 amb material sobre la manipulació dels mitjans de comunicació tant per part de governs com d'interesos ideològics, econòmics i empresarials.
2011
10 documents
9.
1 p, 8.3 MB Manipulació informativa : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Manipulació informativa" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre l'1 de novembre i el 7 de desembre de 2011 amb material sobre la manipulació dels mitjans de comunicació tant per part de governs com d'interesos ideològics, econòmics i empresarials.
2011  
10.
1 p, 18.8 MB Propaganda : publicitat ideològica d'estat / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Propaganda : publicitat ideològica d'estat" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General als mesos de juny i juliol de 2010 formada per material bibliogràfic sobre la manipulació ideològica generada pels estats.
2010  

Graphic and multimedia documents : 12 records found   1 - 10next  jump to record:
Personal and institutional archives 4 records found  
1.
2 p, 3.4 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1939
6 documents
2.
35 p, 71.6 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1938
12 documents
3.
49 p, 119.1 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1937
12 documents
4.
34 p, 89.8 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1936
13 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.