Results overview: Found 4 records in 0.03 seconds.
Research literature, 4 records found
Research literature 4 records found  
1.
95 p, 542.7 KB Els youtubers com a nous referents socials, quin impacte tenen en la generació Z des d'una perspectiva de gènere? / Hens Bueno, Lorena ; Soler Roldán, Alicia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte es basa en una recerca en forma de reportatge de ràdio en què es reflecteix clarament un canvi de paradigma pel que fa als nous líders d'opinió per a les noves generacions. És un estudi que pretén mesurar de manera qualitativa l'impacte que tenen els YouTubers en la ideologia sexista dels adolescents que els consideren com a referents. [...]
El proyecto se basa en una investigación en forma de reportaje de radio en la que se refleja claramente un cambio de paradigma en cuanto a los nuevos líderes de opinión para las nuevas generaciones. [...]
The project is based on a search in the form of a radio report that clearly reflects a paradigm shift regarding the new opinion leaders for the new generations. It is a study that aims to measure the impact of YouTube on the sexist ideology of teens who consider them as referents in a qualitative way. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
2.
140 p, 5.0 MB Anàlisi de la recepció del programa informatiu InfoK en el context de la multiplicació de l'oferta televisiva en infants i adolescents / Font Ruiz, Joaquim ; Marín, Enric, 1956-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza, a partir d'enquestes i de la tècnica del grup de discussió, el consum del programa informatiu infantil de Televisió de Catalunya, InfoK, per part d'infants i adolescents d'entre 6 i 15 anys. [...]
El presente trabajo analiza, a partir de encuestas y de la técnica del grupo de discusión, el consumo del programa informativo infantil de Televisió de Catalunya, InfoK, por parte de los niños i adolescentes de entre 6 i 15 años. [...]
The current study analyzes, based on a poll and the technique of the focus group, the consumption of informative children's program of Televisió de Catalunya, InfoK, by children and adolescents between 6 and 15 years. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
3.
32 p, 555.6 KB La intimidad en un contexto intimidatorio. La DMT como herramienta eficaz para el encuentro íntimo con los adolescentes / Romero Diego, Marta ; Fischman, Diana, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Este artículo presenta un caso que ilustra cómo viven los adolescentes la intimidad en la actualidad. Internet, las redes sociales y los medios de comunicación influyen en su modo de construir relaciones íntimas y también desdibujan la línea entre lo público y lo privado. [...]
This article presents a case to illustrate how adolescents experience intimacy nowadays. Internet, social networks and mass media have an impact on how they build their intimate relationships and also blur the distinction between what is private and what is public. [...]

2018
Màster en Dansa Moviment Teràpia [1614]  
4.
159 p, 436.7 KB El Consumidor adolescent : motivacions, actituds i comportaments dels adolescents davant el consum, les marques i la publicitat / Fernández-Cavia, José 1963- ; Herreros Arconada, Mario, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2001
2 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.