Resultats globals: 304 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 39 registres trobats
Publicacions periòdiques, 4 registres trobats
Llibres i col·leccions, 6 registres trobats
Documents de recerca, 238 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 13 registres trobats
Fons personals i institucionals, 4 registres trobats
Articles 39 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
18 p, 228.1 KB Tratamiento mediático de los resultados educativos en la prensa peruana / Turpo Gebera, Osbaldo (Universidad Nacional de San Agustín de Arequipa)
El tratamiento informativo de los resultados educativos desvela aspectos fundamentales de las políticas pedagógicas. Este estudio reconoce las representaciones mediáticas que la prensa peruana construye sobre las evaluaciones internacionales (PISA 2015; TERCE 2013) y nacionales (ECE 2016) desde las notas informativas de los principales diarios impresos en versión digital. [...]
El tractament informatiu dels resultats educatius revela aspectes fonamentals de les polítiques pedagògiques. Aquest estudi reconeix les representacions mediàtiques que la premsa peruana construeix sobre les avaluacions internacionals (PISA 2015 y TERCE 2013) i nacionals (ECE, 2016) des de les notes informatives dels principals diaris impresos en versió digital. [...]
The informative treatment of educational outcomes reveals fundamental aspects of educational policies. This study examines media representations of international (PISA 2015 and TERCE 2013 for Latin America) and national (ECE 2016 for Peru) assessments constructed by the Peruvian press through informative notes of digital versions of the main printed periodicals. [...]

2020 - 10.5565/rev/educar.1101
Educar, Vol. 56 Núm. 2 (2020) , p. 457-474 (Temas de investigación)  
2.
2 p, 48.1 KB La premsa, un poder de poders / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
The author focuses upon the factual character of the power of the mass media which falsely endows itself with both democratic legitimacy and the ability to translate a fictitious popular will. According to Salvador Cardús, this is the origin of the power of the media as well as the fact that they become the stage upon which the other branches dispute their struggle. [...]
1996
Mètode, Núm. 13 (1996) , p. 24-25  
3.
1 p, 59.1 KB Coses que passen mentrestant / Moreno Colom, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
2014
Ara, Núm. 1391 (30 setembre 2014) , p. 29  
4.
1 p, 53.8 KB Opinionitis / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2011
Ara, Núm. 111 (20 març 2011) , p. 36  
5.
1 p, 79.8 KB Un petit cop de colze / Subirats, Joan (Subirats i Humet) (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Ara, Núm. 1342 (12 agost 2014) , p. 21  
6.
1 p, 56.5 KB Silencis i transparència / Subirats, Joan (Subirats i Humet) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
2014
Ara, Núm. 1243 (5 maig 2014) , p. 27  
7.
12 p, 380.3 KB La regulació legal de la llengua catalana als mitjans de comunicació social / Martí i Botella, Jordi ; Barceló i Serramalera, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
1985
Revista de llengua i dret, Núm. 5 (juny 1985) , p. 193-203  
8.
7 p, 108.6 KB La fi de l'etapa de creixement i l'entrada en la dimensió desconeguda / Martí, Josep Maria, 1950- (Observatori de la Ràdio a Catalunya)
La fase expansiva de creixement del sector de la comunicació ha acabat. Ara els mitjans de comunicació convencionals es troben en l'inici d'una nova etapa i hi ha desorientació i incertesa entre els diferents actors del sector. [...]
Expansion in the Spanish media sector is over. At present, conventional media are on the threshold of a new era characterized by disorientation and uncertainty on all fronts. We are emerging from a period of sustained growth, in which free newspapers came into being and the audiovisual sector became deregulated, thus breaking the monopoly of public radio and television. [...]

2009 - 10.2436/20.3008.01.59
Comunicació (Barcelona), Núm. 26 (Desembre 2009) , p. 31-37  
9.
17 p, 175.9 KB Els mitjans de comunicació com a part del poder econòmic / Bergés Saura, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest article pretén ser una contribució crítica entorn del paper que tenen els mitjans de comunicació en la nostra societat. Una reflexió crítica en dos sentits: en relació amb el paper dels mitjans, però també, és clar, en relació amb el poder econòmic. [...]
The present article provides a critical perspective of the role played by the media in present-day society, especially regarding economic power. The first section is devoted to economic events of the past thirty years that have changed power relationships within our socioeconomic system; the second section deals with mechanisms -such as control of property and finance, and the logic of business management- by which political-economic power intervenes in the production of media discourse. [...]

2008
Comunicació (Barcelona), Núm. 25 (Desembre 2008) , p. 27-43  
10.
15 p, 103.1 KB Poder financer i poder mediàtic : banca i grups de comunicació. Els casos del grup SCH i PRISA (1976-2004) / Almiron, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona)
La recerca parteix d'un enfocament d'economia política de la comunicació per abordar les relaciones i influències mútues que es donen entre el sector financer i els grups de comunicació, amb l'esperit d'esdevenir una modesta aportació que prossegueixi el camí obert ja fa tant de temps per Enrique Bustamante (Los amos de la información, 1983) i Cees Hamelink (Finanzas e información, 1984).
This study analyses the interrelationship of the Spanish banking and financial sectors and communication holdings from the standpoint of political economy.

2007 - 10.2436/20.3008.01.22
Comunicació (Barcelona), Núm. 23 (Desembre 2007) , p. 37-51  

Articles : 39 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 4 registres trobats  
1.
16 p, 623.7 KB StoryWorlds : a journal of narrative studies
Lincoln, NE : University of Nebraska Press, [2009]-
51 documents
 Accés restringit a la UAB
2.
24 p, 277.6 KB Journal of sports media
Lincoln, NE : University of Nebraska Press, 2006-
110 documents
 Accés restringit a la UAB
3.
1 p, 54.6 KB Framework : the journal of cinema and media
Detroit : Wayne State University Press, 1975-
295 documents
 Accés restringit a la UAB
4.
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Anàlisi
Anàlisi tracta de la comunicació i la cultura en general, i especialment dels fenòmens relacionats amb els mitjans de comunicació de masses. Intenta fomentar la col·laboració interdisciplinària, i l'anàlisi crítica i polèmica dels temes estudiats: anàlisi semiòtica de la comunicació, repetició i serialitat en el cinema i en la televisió, democràcia i comunicació, i els mitjans de comunicació i la política cultural. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona , 1980-
67 documents

Llibres i col·leccions 6 registres trobats  
1.
116 p, 27.1 MB Tratamiento informativo de la inmigración en España. 2002 / Lorite, Nicolàs dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. MIGRACOM-Observatorio y Grupo de Investigación en Migración y Comunicación
Madrid : Ministerio de Trabajo y Asuntos Sociales. Instituto de Migraciones y Servicios Sociales, 2004 (Colección Inmigración y refugio ; 8)  
2.
14 p, 978.1 KB Els mitjans de comunicació / Cardús i Ros, Salvador, 1954-
Barcelona Fundació Jaume Bofill 1989 (Temes bàsics ; 7)
Catalunya 77-88. Societat, economia, política i cultura, 1989, p. 345-358  
3.
8 p, 57.5 KB El gran malentès / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Barcelona Generalitat de Catalunya. Consell Escolar de Catalunya 2000 (Documents ; 10)
L'Educació Primària. Jornada de reflexió del Consell Escolar de Catalunya. Terrassa, 18 de novembre de 2000, 2001, p. 101-108  
4.
528 p, 4.6 MB Diásporas, migrações, tecnologias da comunicação e identidades transnacionais / Cogo, Denise, ed. ; ElHajji, Mohammed, ed. ; Huertas Bailén, Amparo, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Uriarte Bálsamo, Pilar ; Etcheverry, Daniel ; Wulfhorst, Cristina ; Vianna, Eurico ; Gómez-Escalonilla, Gloria ; Dutra Brignol, Liliane ; Silva, Denise T. da ; Halpern, Gerardo ; Kuhn Junior, Norberto ; Marques, Teresa Cristina Schneider ; Cunha, Isabel Ferin ; Moura, Fernando Carlos ; Blanchard, Melissa ; Koukoutsaki-Monnier, Angeliki ; Zanini, Maria catarina Chitolina ; Sendín Gutiérrez, José Carlos ; Millette, Josianne ; Millette, Mélanie ; Proulx, Serge ; Barth, Daiani Ludmila ; Aoudia, Karima ; Varela Huerta, Amarela ; Mora Martínez, Libertad ; Zanforlin, Sofia Cavalcanti ; Bumachar, Bruna ; Dutra da Silva, Delia ; Duarte, Pedro Russi ; Drigo, Maria Ogécia ; Foletto, Rafael ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Bellaterra : InCom UAB, 2012  
5.
36 p, 1.0 MB Manuel Vázquez Montalbán : discurs llegit a la cerimònia d'investidura celebrada a la sala d'actes del Rectorat el dia 17 de desembre de l'any 1997 / Vázquez Montalbán, Manuel, 1939-2003 ; Gómez Mompart, Josep Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 1997 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació) (Doctor honoris causa (Universitat Autònoma de Barcelona))

Conté: Presentació de Manuel Vázquez Montalbán / Josep Lluís Gómez Mompart ; Sobre la incomunicació de la societat comunicacional global / Discurs de Manuel Vázquez Montalbán ; Curriculum Vitae de Manuel Vázquez Montalbán

2 documents
6.
24 p, 112.5 KB Television and the construction of identity : Barcelona, Olympic host / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Rivenburgh, Nancy K. ; García, Núria ; Centre d'Estudis Olímpics
This document, originally published as part of the book The Keys of success: the social, sporting, economic and communications impact of Barcelona'92, comes from a larger study that looked at all aspects of television in the Olympics and can be found in its original version, in Miquel de Moragas Spà, Nancy K. [...]
Aquest document, originalment publicat com a part del llibre Les claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona'92, prové d'un estudi més llarg que contempla tots els aspectes de la televisió sobre l'Olimpisme i es pot trobar en la seva versió original, a Miquel de Moragas Spà, Nancy K. [...]
Este documento, originalmente publicado como parte del libro Las claves del éxito: impactos sociales, deportivos, económicos y comunicativos de Barcelona'92, proviene de un estudio más largo que contempla todos los aspectos de la televisión sobre el Olimpismo y se puede encontrar en su versión original, en Miquel de Moragas Spà, Nancy K. [...]

Centre d'Estudis Olímpics, UAB 1995 (Olimpisme i Esport: working papers del CEO-UAB ; 33)  

Documents de recerca 238 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
76 p, 3.7 MB La polarización afectiva en Cataluña: estudio de caso de la campaña electoral de las elecciones autonómicas de 2021 / Carrillo García, Marc ; Giraldo Luque, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Aquest treball busca identificar quins actors (polítics, mediàtics i ciutadans) difonen missatges amb major contingut polaritzador a Twitter en un context de campanya electoral, concretament el de les eleccions autonòmiques de 2021 a Catalunya. [...]
El presente trabajo busca identificar qué actores (políticos, mediáticos y ciudadanos) difunden mensajes con mayor contenido polarizador en Twitter en un contexto de campaña electoral, en concreto el de las elecciones autonómicas de 2021 en Cataluña. [...]
The present work tries to identify which actors (politicians, media and citizenships) have the capacity to spread content with the higher polarization during an electoral campaing in Twitter, specifically in the 2021 regional election in Catalonia. [...]

2021
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]  
2.
101 p, 1.6 MB Análisis crítico del discurso de la cobertura mediática del alegato antiespecista de Joaquin Phoenix en la entrega de los Premios Oscars de 2020 / Hage Monfort, Tehfe Cristina ; Giró Martí, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Els mitjans de comunicació, tant per la seva vinculació amb les esferes de poder, com pel seu paper de mediadors i mediatizadors han tingut un paper clau en la perpetuació del sistema especista. Per consegüent, resulta interessant estudiar en quina mesura i de quina forma les notícies relacionades amb moviments o persones que critiquen el sistema especista es mostren al públic des dels mitjans de comunicació. [...]
Los medios de comunicación, tanto por su vinculación con las esferas de poder, como por su papel de mediadores y mediatizadores han tenido un papel clave en la perpetuación del sistema especista. Por consiguiente, resulta interesante estudiar en qué medida y de qué forma las noticias relacionadas con movimientos o personas que critican el sistema especista se muestran al público desde los medios de comunicación. [...]
The media, both because of their links with the spheres of power and because of their role as mediators and mediatisers, have played a key role in the perpetuation of the speciesist system. It is therefore interesting to study to what extent and in what way news related to movements or individuals who criticise the speciesist system are shown to the public by the media. [...]

2021
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
3.
144 p, 2.7 MB Los nuevos modelos de la mujer china en los reality shows: el caso de Sisters who make waves / Chen, Yangyang ; Gallego Ayala, Juana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Aquest estudi té com a objectiu analitzar la imatge de la dona en el programa Sisters who make waves 2020 ("Sisters") mitjançant l'anàlisi de contingut. S'arriba a la conclusió que "Sisters" ha ofert més espais per a les veus de les dones de mitjana edat. [...]
Este trabajo tiene como objetivo analizar la imagen de la mujer en el programa Sisters who make waves 2020("Sisters") mediante el análisis de contenido. Se llega a la conclusión de que "Sisters" ha ofrecido más espacios para las voces de las mujeres de mediana edad. [...]
This study aims to analyze the image of women in the program Sisters who make waves 2020("Sisters") through content analysis. It is concluded that "Sisters" has offered more spaces for the voices of middle-aged women. [...]

2021
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
4.
107 p, 1.4 MB Relatos emergentes en el territorio mediático del fútbol sobre el fútbol femenino chileno en redes sociales / Cuevas Bascuñán, Ricardo Patricio ; Gayà Morlà, Catalina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
La present recerca aborda el relat mediàtic emergent sobre el futbol femení xilè en xarxes socials amb l'objectiu d'identificar el paradigma a partir del qual se sosté i si representa un canvi respecte al relat patriarcal hegemònic del futbol professional. [...]
La presente investigación aborda el relato mediático emergente sobre el fútbol femenino chileno en redes sociales con el objetivo de identificar el paradigma a partir del cual se sostiene y si representa un cambio respecto al relato patriarcal hegemónico del fútbol profesional. [...]
This research addresses the emerging media narrative on Chilean women's soccer in social networks with the aim of identifying the paradigm from which it is sustained and whether it represents a change with respect to the hegemonic patriarchal narrative of professional soccer. [...]

2021
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
5.
187 p, 4.2 MB Los fenómenos comunicativos de la población migrante en el ejercicio de su ciudadanía dentro de la ciudad global / Arévalo Ruiz, David ; Marín Otto, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Els fenòmens comunicatius de la població migrant constitueixen una àrea que ha estat habitualment investigada des de la perspectiva dels mitjans. Aquest treball s'aproxima a aquests processos comunicatius per analitzar els seus interessos, formats i nivell d'influència en la construcció de l'opinió pública dins de la ciutat global en el seu exercici actiu com a ciutadans. [...]
Los fenómenos comunicativos de la población migrante constituyen un área que ha sido habitualmente investigada desde la perspectiva de los medios. Este trabajo se aproxima a esos procesos comunicativos para analizar sus intereses, formatos y nivel de influencia en la construcción de la opinión pública dentro de la ciudad global en su ejercicio activo como ciudadanos. [...]
The communicative phenomena of the migrant population constitute an area that has been regularly investigated from the perspective of the media. This work approaches these communicative processes to analyze their interests, formats and level of influence in the construction of public opinion within the global city in their active exercise as citizens. [...]

2021
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
6.
222 p, 2.7 MB Anàlisi de la representació de la diversitat social i cultural en els programes de TV3 / Triay Florit, Miriam ; Torras Planas, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Apareix representada la diversitat social i cultural en els programes de TV3? I si és així, de quina manera es presenta a les minories racialitzades en la cadena de televisió pública? En aquest treball s'analitzen i interpreten una sèrie de programes informatius i tertúlies durant l'any 2020. [...]
¿Aparece representada la diversidad social y cultural en los programas de TV3? Y si es así, ¿de qué modo se presenta a las minorías racializadas en la cadena de televisión pública? En este trabajo se analizan e interpretan una serie de programas informativos y tertulias durante el año 2020. [...]
Is social and cultural diversity represented in TV3's programs? And if so, how are racialized minorities presented on public television? This work analyzes and interprets a series of informative programs and talk shows during the year 2020. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
7.
82 p, 2.7 MB Los medios digitales especializados deportivos en España : Funcionamiento, redes sociales y recursos multimedia / Rosell Paraira, Ignasi ; Martínez García, Luisa de Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En la actualidad, Internet es el gran espacio y oportunidad para muchos medios con pocos recursos, que luchan por hacerse un hueco entre los grandes medios de comunicación. El presente Trabajo de Fin de Grado pretende hacer una radiografía de los medios digitales especializados deportivos en España, centrándonos específicamente en su funcionamiento y organización, el uso de las redes, los recursos multimedia y la importancia de las nuevas plataformas de contenido.
2021
Grau en Periodisme [971]  
8.
52 p, 1.1 MB Análisis de la información de medios partidistas : Estudio de caso de Vox, Ok Diario y Mediterráneo Digital / Rivera Gómez, Miguel ; Martínez García, Luisa de Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assentament de la ultradreta a Espanya queda reflectit en els bons resultats de Vox en els comicis generals de 2019. Les xarxes socials han estat el canal de comunicació predilecte del partit per a que cali el seu missatge. [...]
El asentamiento de la ultraderecha en España queda reflejado en los buenos resultados de Vox en los comicios generales de 2019. Las redes sociales han sido el canal de comunicación predilecto del partido para que cale su mensaje. [...]
The establishment of the far-right in Spain is reflected in the good results of Vox in the general elections of 2019. Social networks have been the party's favourite communication channel to spread its message. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
9.
63 p, 1.4 MB Podcast Dia zero : l'agenda dels dies internacionals. Projecte de podcast informatiu / Ramírez Fornieles, Enric ; Casanovas Zurano, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Podcast Dia zero és un reportatge informatiu d'àudio digital que evoluciona del gènere reportatge radiofònic. El propòsit del projecte és adaptar l'estructura del gènere periodístic a les noves plataformes de consum. [...]
Podcast Día Cero es un reportaje informativo de audio digital que evoluciona del género reportaje radiofónico. El propósito es adaptar la estructura del género periodístico a las nuevas plataformas de consumo. [...]
Day zero Podcast is a digital audio informative report that evolves from the radio reporting genre. The purpose of the project is to transform the structure of the journalistic gnre into the new consumer platforms. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]
2 documents
10.
117 p, 1.9 MB Audiències del segle XXI : noves maneres de conèixer-les i de complaure-les / Parayre Cañameras, Marc ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació acadèmica té com a objectiu conèixer quines són les audiències actuals del segle XXI i com els mitjans de comunicació, sobretot els diaris digitals, adapten o canvien els seus continguts i la seva narrativa per complaure-les. [...]
Esta investigación académica tiene como objetivo conocer cuáles son las audiencias actuales del siglo XXI y como los medios de comunicación, sobre todo los diarios digitales, adaptan o cambian sus contenidos y su narrativa para complacerlas. [...]
This academic research aims to know the results of the current 21st century audiences and how the media, especially digital newspapers, adapt or change their content and narrative to please them. To achieve this, interviews have been conducted with audience managers from five different media outlets of the country.

2021
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 238 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
Romà Gubern, quinze qüestions / Balsebre, Armand (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Gubern, Román, 1934- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Classe magistral a càrrec del Doctor Romà Gubern, catedràtic de Comunicació Audiovisual i historiador de cinema, presentat pel Dr. Armand Balsebre. 25 de gener de 2011. Dins les activitats del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II. [...]
2011  

Documents gràfics i multimèdia 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
40.7 KB Fake news / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Bravo San José, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició presencial i virtual de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General sobre la manipulació de la veritat en la premsa i com combatre les notícies falses.
L'exposició presencial va estar muntada a les vitrines de la planta baixa de la biblioteca entre el 2 de maig i el 8 de juny de 2018.

2018
36 documents
2.
1 p, 6.2 MB Immigració i emigració en els mitjans / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Morer, Juan (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 7 de juny i el 31 de juliol de 2016 amb material bibliogràfic sobre la presència del tema de les migracions als mitjans de comunicació.
2016
16 documents
3.
1 p, 9.0 MB Homosexualitat en els mitjans / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Bravo San José, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 17 de maig i el 29 de juny de 2015 sobre l'evolució de la presència dels col·lectius homosexuals als mitjans des de mitjans del segle XX fins al present, amb material bibliogràfic provinent de les col·leccions de la BCHG i el CEDOC.
2015
22 documents
4.
29.5 KB El periodisme davant de les desigualtats / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Exposició presencial i virtual de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General i el Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura que pretén oferir una aproximació, des d'una perspectiva molt àmplia, als fenòmens de la desigualtat social i de l'articulació entre la desigualtat i el periodisme, mitjançant una selecció de materials orientats a facilitar tant la reflexió com el treball formatiu i professional.
L'exposició presencial es va muntar a la planta baixa de la biblioteca entre el 16 de febrer i el 16 de març de 2015 amb material bibliogràfic provinent de les col·leccions de la BCHG i d'altres biblioteques UAB.

2015
17 documents
5.
1 p, 8.3 MB Manipulació informativa / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Pardo, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre l'1 de novembre i el 7 de desembre de 2011 amb material sobre la manipulació dels mitjans de comunicació tant per part de governs com d'interessos ideològics, econòmics i empresarials.
2011
11 documents
6.
1 p, 18.8 MB Propaganda : publicitat ideològica d'estat / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Bravo San José, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre l'1 de juny i el 31 de juliol de 2010 formada per material bibliogràfic sobre la manipulació ideològica generada pels estats.
2010
21 documents
7.
2.0 KB Un núvol en l'horitzó : entendre els mitjans en l'era de la informació 2.0 / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició presencial i virtual sobre els mitjans de comunicació en el context d'aquesta anomenada "era digital". Una era en la que els mitjans tradicionals han esdevingut digitals gràcies a les noves vies de difusió i els nous dispositius mòbils, on el contingut de la informació pot tenir caires molt diferents depenent de qui sigui l'emissor i on la identitat o intencions d'aquest emissors poden arribar a ser no gaire clares. [...]
L'exposició presencial es va muntar a les vitrines de la planta baixa de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 21 de març i el 4 de maig de 2012.

2012
22 documents
8.
2.0 KB Media in the Mediterranean / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual en el marc de la celebració del 3r Congrés WOCMES (World Congress for Middle Eastern Studies), organitzada per la Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació i comissariada pels Dr. [...]
2010  
9.
685x1040, 833.5 KB 1a Conferència Nacional del Sector de Mitjans de Comunicació : 24 de Març 1984 : ... / Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE)
[1984]  
10.
704x1040, 828.7 KB Presentación del Sindicato de Prensa y Artes Gráficas de la C.N.T. : intervendrán : ... / Confederación Nacional del Trabajo (Espanya)
1977  

Documents gràfics i multimèdia : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Fons personals i institucionals 4 registres trobats  
1.
2 p, 3.4 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1939
6 documents
2.
35 p, 71.6 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1938
12 documents
3.
49 p, 119.1 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1937
12 documents
4.
34 p, 89.8 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1936
13 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.