Resultats globals: 320 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 109 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Publicacions periòdiques, 8 registres trobats
Llibres i col·leccions, 13 registres trobats
Documents de recerca, 168 registres trobats
Materials didàctics, 5 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 12 registres trobats
Fons personals i institucionals, 4 registres trobats
Articles 109 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 21.2 KB Democracia y medios de comunicación / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona)
Obra ressenyada: Joaquín TORNOS MAS (coord. ), Democracia y medios de comunicación. València: Tirant lo Blanch/Institut de Dret Públic (IDP), 2002. Col·lecció "Novedades de Derecho Público", volum 2. [...]
2003
Quaderns del CAC, Núm. 17 (setembre-desembre 2003) , p. 103-105  
2.
10 p, 1.2 MB Periodisme i mitjans de comunicació en la recuperació recent de la memòria històrica / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona)
2007
Revista del Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya, Núm. 127 (2007) , p. 18-27  
3.
15 p, 751.4 KB Aportes de la relación medios - veedurías ciudadanas a la democracia participativa en Colombia / Peña, Carlos Alberto
Las veedurías ciudadanas son mecanismos democráticos de control que permiten a los ciudadanos vigilar las actuaciones de los gobernantes. Para su funcionamiento es necesario que los gobernantes entreguen información clara de su gestión, por ello el papel fundamental de los medios de comunicación como apoyo a esta tarea y, en general, al funcionamiento de la democracia participativa.
Els observatoris ciutadans són mecanismes democràtics de control que permeten als ciutadans vigilar les actuacions dels governants. Per al seu funcionament cal que els governants lliurin informació clara de la seva gestió, per això és fonamental el paper dels mitjans de comunicació com a suport a aquesta tasca i, en general, al funcionament de la democràcia participativa.
Citizen watchers are democratic control mechanisms that allow citizens to monitor the actions of rulers. For its operation it is necessary that the governors give clear information of its management, for that reason, the fundamental role of the media supporting this task and, in general, the functioning of participatory democracy.

2017
Ruta comunicación, Núm. 8 (2017) , p. 143-157 (Artículos)  
4.
4 p, 350.2 KB Informe de la comunicació a Catalunya 2000. La culminació d'una llarga tradició catalana en estudis de les indústries culturals / Bonet Bagant, Montse
Anàlisi de l'Informe de la comunicació a Catalunya 2000, elaborat per l'InCom.
2001
Zeitschrift für Katalanistik, Núm. 14 (2001) , p. 186-192  
5.
1 p, 115.7 KB Tots els Antoni Carné / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2015
Ara, Núm. 1738 (15 Setembre 2015) , p. 48  
6.
19 p, 201.8 KB A la conquista de las masas : los orígenes de la propaganda estatal en la España de entreguerras, 1917-1936 / Morales Tamaral, José Manuel (Universidad Complutense de Madrid)
El presente trabajo analiza el entramado legislativo e institucional que sentó las bases de la propaganda doméstica e internacional del Estado español entre 1917 y 1936. En directa relación con los debates sobre la legitimidad de la propaganda que se extendieron por Europa y Estados Unidos tras la Primera Guerra Mundial, se pretende contextualizar la honda transformación en la relación entre el Estado y los medios de comunicación de masas, en especial la prensa, que se produjo en España en los años de entreguerras; en otras palabras, un giro a largo plazo tendente hacia el recurso sistemático del condicionamiento de la opinión pública a través de la censura y, lo que es más, una voluntad consciente por influir en las masas mediante instrumentos tales como los gabinetes de prensa, la compra de periódicos o las agencias de noticias. [...]
El present treball analitza l'entramat legislatiu i institucional que va posar les bases de la propaganda domèstica i internacional de l'Estat espanyol entre 1917 i 1936. En directa relació amb els debats sobre la legitimitat de la propaganda que es van estendre per Europa i Estats Units després de la Primera Guerra Mundial, es pretén contextualitzar la profunda transformació en la relació entre l'Estat i els mitjans de comunicació de masses, especialment la premsa, que es va produir a Espanya en els anys d'entreguerres; en altres paraules, un gir a llarg termini tendent cap al recurs sistemàtic del condicionament de l'opinió pública a través de la censura i, el que és més, una voluntat conscient per influir en les masses mitjançant instruments tals com els gabinets de premsa, la compra de periòdics o les agències de notícies. [...]
This paper investigates the legislation and institutions which paved the way to the domestic and foreign state propaganda in Spain between 1917 and 1936. Amid the public debates on the legitimacy of propaganda that spread all over Europe and the United States after the First World War, our aim is to analyze the deep transformation in the relationship among the state and the mass media, specially the press, that also took place in Spain during the interwar period –in other words, a long-term turn towards an increase of the governmental constraint on the public opinion through the censorship and, more significantly, a conscious willingness to have a massive influence on the citizenship thanks to techniques such as official press cabinets, newspaper funding practices or news agencies. [...]

2016
Rúbrica contemporánea, Vol. 5 Núm. 10 (2016) , p. 65-83 (Dossier)  
7.
2 p, 48.1 KB La premsa, un poder de poders / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
The author focuses upon the factual character of the power of the mass media which falsely endows itself with both democratic legitimacy and the ability to translate a fictitious popular will. According to Salvador Cardús, this is the origin of the power of the media as well as the fact that they become the stage upon which the other branches dispute their struggle. [...]
1996
Mètode : revista de difusió de la investigació, Núm. 13 (1996) , p. 24-25  
8.
1 p, 59.1 KB Coses que passen mentrestant / Moreno, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
2014
Ara, Núm. 1391 (30 setembre 2014) , p. 29  
9.
1 p, 82.5 KB Sobirania : plena capacitat d’actuar / Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2015
Ara, Núm. 1614 (14 de maig de 2015) , p. 27  
10.
1 p, 53.8 KB Opinionitis / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2011
Ara, Núm. 111 (20 març 2011) , p. 36  

Articles : 109 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
8 p, 263.0 KB Canvi d’època en els mitjans de comunicació públics i privats / Cuní, Josep
Josep Cuní inicià la seva carrera professional a Ràdio Joventut i va treballar també a Ràdio Terrassa i a Ràdio Barcelona (Cadena SER). També ha treballat a Catalunya Ràdio, on va exercir de responsable de programació de l'emissora. [...]
2011 (Grup Claris)
Conferències de l'Associació d'Amics de la UAB, 2011  
2.
7 p, 38.5 KB 20 anys d’innovació docent en comunicació : eines per a la participació en la construcció de coneixement no-androcèntric de ciències socials, humanitats i informació periodística / Moreno, Amparo, 1947- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació) ; Perceval, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació)
Des de 1987 els membres de l’equip d’Història de la Comunicació ha desenvolupat diverses experiències d’innovació docent que han conduït a la proposta actual de construir una wiki per a la participació en la construcció de coneixement d’Humanitats, Ciències Socials i informació periodística: 1. [...]
From 1987 the members of History of Communication group research have developed different pedagogical innovations experiences that conducted to the nowadays aim to construct a wiki page. The goals of this wiki page are to construct a new participatory knowledge in Humanities, Social Sciences and journalistic information. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Publicacions periòdiques 8 registres trobats  
1.
16 p, 623.7 KB StoryWorlds : a journal of narrative studies
Lincoln, NE : University of Nebraska Press, [2009]-
51 documents
 Accés restringit a la UAB
2.
24 p, 277.6 KB Journal of sports media
Lincoln, NE : University of Nebraska Press, 2006-
110 documents
 Accés restringit a la UAB
3.
1 p, 54.6 KB Framework : the journal of cinema and media
Detroit : Wayne State University Press, 1975-
295 documents
 Accés restringit a la UAB
4.
60 p, 2.9 MB Environmental report / Vivendi Universal
1999-
16 documents
5.
352 p, 7.2 MB Annual report / Vivendi Universal
1999-
18 documents
6.
327 p, 8.5 MB Informe anual / Vocento
2000-
17 documents
7.
33 p, 176.4 KB Informe anual / Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
Televisió.
Radio.
Producció audiovisual.

1997-
10 documents
8.
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Anàlisi
Anàlisi tracta de la comunicació i la cultura en general, i especialment dels fenòmens relacionats amb els mitjans de comunicació de masses. Intenta fomentar la col·laboració interdisciplinària, i l'anàlisi crítica i polèmica dels temes estudiats: anàlisi semiòtica de la comunicació, repetició i serialitat en el cinema i en la televisió, democràcia i comunicació, i els mitjans de comunicació i la política cultural. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona , 1980-.
58 documents

Llibres i col·leccions 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
186 p, 1.6 MB Relatos culturales de la crisis : comunicación y crítica política / Browne Sartori, Rodrigo ; Valle Rojas, Carlos del ; Silva Echeto, Víctor
El libro versa entorno a las claves conceptuales, metodológicas y políticas que están transformando los procesos desde los cuales confluyen los relatos (diversos y diversificados) sobre la crisis contemporánea que fueron debatidas en el Seminario Relatos Culturales de la Crisis, realizado en la Facultad de Filología, Traducción y Comunicación de la Universidad de Valencia el 12 de junio de 2013.
Bellaterra: Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2016 (eBooks de l'InCom-UAB ; 13)  
2.
14 p, 978.1 KB Els mitjans de comunicació / Cardús i Ros, Salvador, 1954-
Barcelona Fundació Jaume Bofill 1989 (Temes bàsics ; 7)
Catalunya 77-88. Societat, economia, política i cultura, 1989, p. 345-358  
3.
8 p, 57.5 KB El gran malentès / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Barcelona Generalitat de Catalunya. Consell Escolar de Catalunya 2000 (Documents ; 10)
L’Educació Primària. Jornada de reflexió del Consell Escolar de Catalunya. Terrassa, 18 de novembre de 2000, 2001, p. 101-108  
4.
7 p, 242.0 KB Alguna cosa més que "opinions" sobre les enquestes d'opinió / Estruch, Joan, 1943-
Barcelona 1991 (Debats de l'aula de Provença)
Les enquestes d'opinió : entre la manipulado i la informació, 1991, p. 13-19  
5.
32 p, 188.5 KB L'educació als mitjans de comunicació (2004-2006) / Cardús i Ros, Salvador, 1954-
En la mesura que l’educació, i l’escola en particular, és vista com un espai de representació dels conflictes socials —i, paradoxalment, com a panacea per resoldre’ls— i no com un món a banda, aquesta ha anat esdevenint, cada vegada més, objecte d’interès informatiu. [...]
Barcelona Fundació Jaume Bofill : Mediterrània 2008 (Polítiques (Fundació Jaume Bofill) ; 61)
L'estat de l'educació a Catalunya. Anuari 2006, Vol. 2, 2008, p. 149-180  
6.
6 p, 87.7 KB Reglament del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
2009  
7.
8 p, 97.8 KB La mesura de l'audiència a Catalunya, amb l'entrada a escena del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura / Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
En aquest article, l’autora situa la posada en marxa del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura en el context dels estudis de mesura d’audiències –a l’Estat espanyol i al nivell local– i de les tendències tècniques a escala internacional. [...]
Barcelona Generalitat de Catalunya 2009 (Lexikon/Informes)
Informe de la comunicación en Cataluña 2007-2008, 2009, p. 313-319  
8.
24 p, 2.0 MB Mitjans de comunicació : la imatge de Barcelona a la premsa internacional / Ladrón de Guevara, Muriel (Centre d'Estudis Olímpics) ; Coller, Xavier ; Romaní, Daniel ; Centre d'Estudis Olímpics
Muriel Ladrón de Guevara, Xavier Cóller i Daniel Romaní aborden la qüestió de la premsa escrita internacional, dins l’apartat de mitjans de comunicació.
Muriel Ladrón de Guevara, Xavier Cóller y Daniel Romaní abordan la cuestión de la prensa escrita internacional, dentro del apartado de medios de comunicación.
Muriel Ladrón de Guevara, Xavier Cóller and Daniel Romaní broach the issue about International press, within the media section.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 1995
Les claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona '92, 1995, p. 98-266
3 documents
9.
29 p, 2.4 MB Mitjans de comunicació : la imatge de Barcelona'92 a la televisó internacional / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rivenburgh, Nancy K. ; García, Núria ; Centre d'Estudis Olímpics
Miquel de Moragas, Nancy Rivenburgh i Núria Garcia aborden la qüestió de la televisió internacional, dins l’apartat de mitjans de comunicació.
Miquel de Moragas, Nancy Rivenburgh y Núria García abordan la cuestión de la televisión internacional, dentro del apartado de medios de comunicación.
Miquel de Moragas, Nancy Rivenburgh and Núria Garcia broach the issue about International television, within the media section.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 1995
Les claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona '92, 1995, p. 76-97
3 documents
10.
30 p, 548.4 KB Comunicació a Barcelona'92 : l'herència dels símbols / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Institut de la Comunicació (Bellaterra, Catalunya)) ; Centre d'Estudis Olímpics
Miquel de Moragas analitza els aspectes intangibles d’aquest impacte, que ell anomena “l’herència dels símbols”, i les diferents vies d’interpretar i evocar els significats de Barcelona’92 a una escala global.
Miquel de Moragas analiza los aspectos intangibles de este impacto, que el llama “la herencia de los símbolos”, i las diferentes vías para interpretar y evocar los significados de Barcelona’92 a una escala global.
Miquel de Moragas analyses the intangible aspects of this impact, which he terms “the legacy of symbols”, and the different ways of interpreting and recalling the meanings of Barcelona’92 on a global scale.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Editorial Planeta S.A., Ajuntament de Barcelona 2002
Barcelona : l'herència dels Jocs (1992-2002), 2002, p. 119-143  

Llibres i col·leccions : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 168 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
56 p, 583.9 KB Análisis de figuras LGTBI+ en webseries españolas de 2005 a 2014 y su correlación con la aceptación de dicho colectivo en la sociedad española / Fontán Domínguez, Alejandro ; Martín Villodres, Francisco , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Després de l'aprovació de la Llei 13/2005 es va legalitzar el matrimoni homosexual a Espanya però, fins a quin punt és acceptat aquest col·lectiu? Respondre a aquesta pregunta és senzill: de la mateixa manera que van reaccionar les produccions audiovisuals mostrant aquesta nova realitat social. [...]
Tras la aprobación de la Ley 13/2005 se legalizó el matrimonio homosexual en España pero, ¿hasta qué punto es aceptado este colectivo? Responder a esta pregunta es sencillo: de la misma manera que reaccionaron las producciones audiovisuales mostrando esta nueva realidad social. [...]
After the approval of Law 13/2005 homosexual marriage was legalized in Spain but, how far is this collective accepted? Answering this question is simple: in the same way that audiovisual productions reacted by showing this new social reality. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
119 p, 3.2 MB Ver, oír y opinar : valoración de la publicidad sexista por parte de los adolescentes / Ceballos Muñoz, Natalia ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un panorama on les dones segueixen sent un col·lectiu afectat per la desigualtat de gènere en l'àmbit publicitari i en què la publicitat té una influència directa com a agent de socialització; resulta interessant estudiar en quina mesura els adolescents com a públic sensible als mitjans de comunicació perceben el sexisme publicitari i com això afecta la seva manera d'acceptar o rebutjar aquest tipus de comportaments.
En un panorama donde las mujeres siguen siendo un colectivo afectado por la desigualdad de género en el ámbito publicitario y en el que la publicidad tiene una influencia directa como agente de socialización; resulta interesante estudiar en qué medida los adolescentes como público sensible a los medios de comunicación perciben el sexismo publicitario y cómo esto afecta a su manera de aceptar o rechazar este tipo de comportamientos.
In a scene where women continue to be a collective affected by the gender inequality in the advertising field and where advertising has direct influence as an agent of socialization; it is interesting to study to what extent adolescents, as a public which is sensitive to the means of communications, perceive the advertising of sexism and how that affects their way of accepting or rejecting this type of content.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
7 documents
3.
41 p, 745.3 KB El poder dels mitjans de comunicació en la difusió del terror : un estudi de cas / Lozano Rodríguez, Claudia ; Camps Febrer, Blanca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El plantejament d’aquesta investigació està basada en un fet global, però que en aquest cas serà tractat d’una manera més específica, analitzant el fenomen del terrorisme en la percepció d’inseguretat que pugui tenir la ciutadania després dels successos a La Rambla el 17 d’agost. [...]
2018
Graduat o Graduada en Sociologia [819]
2 documents
4.
411 p, 5.5 MB Polítiques públiques i sostenibilitat dels mitjans lliures a Amèrica Llatina i la Unió Europea : de les ràdios lliures als comuns digitals / Reguero i Jiménez, Núria, autor. ; Fuster Morell, Mayo, 1975- supervisor acadèmic. ; Subirats, Joan (Subirats i Humet) supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Política Pública.
En aquesta tesi hem comprovat que la naturalesa dels mitjans lliures, basada en l'autogestió i la crítica social, els perjudica en l'establiment i els continguts de la seva regulació com a part del sector audiovisual (ràdio i televisió). [...]
This PhD thesis argues that the nature of free media, based on self-government and social critic, affects them negatively in their legal recognition and obligations as a part of the audiovisual sector (radio and TV). [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
5.
9 p, 146.9 KB Les dones i els mitjans de comunicació / Comas d'Argemir, Dolors, autor ; Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya
Barcelona: Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2011 (Materials CiP. Articles feministes ; 8)  
6.
604 p, 6.6 MB Evaluación y análisis del "media policy-making" de la reforma socialista del sector audiovisual y la Ley General de la Comunicación Audiovisual (2004-2011) / Mani Redondo, Patrícia ; Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Esta tesis doctoral analiza el proceso de elaboración de las políticas de comunicación (media policy-making) del mandato del Gobierno español socialista liderado por José Luís Rodríguez Zapatero (2004-2011). [...]
This doctoral thesis analyses the media policy-making process of the socialist Spanish Government term led by José Luís Rodríguez Zapatero (2004-2011). On one hand, it evaluates the 2004 audiovisual sector reform plan and its subsequent implementation from the approval of the audiovisual sector legislative measures initiated by this Government between 2004 and 2011. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  
7.
103 p, 2.4 MB La "Dieta informativa" de los mexicanos en Barcelona y su perspectiva sobre México en el contexto de vivir en el extranjero / Morales Mariscal, Claudia Sofia ; Marín, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Considerando al migrante que establece relaciones sociales con el entorno de recepción y que, al mismo tiempo, se interesa en seguir conectado con la realidad de origen (familia, amigos, comunidad, nación); hoy en día lograr éste objetivo es más fácil que nunca antes. [...]
Considering the migrant who establishes social relations with their reception environment and, at the same time, is interested in being connected with their reality of origin (family, friends, community, and nation); today achieving this goal is easier than ever before. [...]
Considerant al migrant que estableix relacions socials amb l'entorn de recepció i que, al mateix temps, s'interessa en seguir connectat amb la realitat d'origen (família, amics, comunitat, nació…); avui dia assolir aquest objectiu és més fàcil que mai abans. [...]

2017  
8.
120 p, 1.8 MB També en català : la creació de versions en llengua catalana de tres diaris generalistes digitals d'àmbit estatal a la Catalunya del procés / Grivé i Ruiz, Albert ; Díez Jiménez, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball Final de Màster pretén destil·lar quins són els factors que han portat al sorgiment de tres publicacions de premsa generalista digital en llengua catalana relacionades amb capçaleres del mateix caire d'àmbit estatal editades en llengua castellana. [...]
El presente Trabajo Final de Máster pretende destilar cuales son los factores que han llevado al surgimiento de tres publicaciones de prensa generalista digital en lengua catalana relacionadas con cabeceras del mismo tipo de ámbito estatal editadas en lengua castellana. [...]
This Master's degree Final Project aims to show what are the factors that have led to the emergence of three digital press publications in Catalan language related to similar journals in the Spanish language that are published at State level. [...]

2017  
9.
93 p, 1.3 MB Los vídeos virales en la agenda mediática : ¿noticia o fascinación? / Tutuman, Ionut ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els mitjans de comunicació inclouen amb freqüència continguts virals dins de la seva agenda per atreure el seu públic. L'objectiu principal d'aquest treball és analitzar deu vídeos virals i, amb l'ajuda de cinc professionals de la comunicació, determinar els criteris que han de complir per ésser inclosos a l'agenda mediàtica i observar si tenen alguna relació amb l'infoentreteniment.
Los medios de comunicación incluyen con frecuencia contenidos virales dentro de su agenda para atraer a su público. El objetivo principal de este trabajo es analizar diez vídeos virales y, con la ayuda de cinco profesionales de la comunicación, determinar los criterios que deben cumplir para ser incluidos en la agenda mediática y observar si tienen alguna relación con el infoentretenimiento.
The mass media often include viral content within their agenda in order to attract their public. The main objective of this work is to analyze ten viral videos and, with the help of five communication professionals, determine the criteria that need to be met to be included in the agenda media and observe if they have any relation with the infoentertainment.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
186 p, 5.2 MB La discriminación de género en los medios de comunicación digitales durante los JJOO de Río 2016 / Sánchez Navarro, Arantxa ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent estudi analitza el tractament realitzat pels diaris MARCA i El Mundo sobre les dones esportistes durant els Jocs Olímpics de Río 2016. El treball consta d'entrevistes a professionals així com d'un extens anàlisi de continguts. [...]
El siguiente estudio analiza el tratamiento realizado por los diarios MARCA y El Mundo sobre las mujeres deportistas durante los Juegos Olímpicos de Río 2016. El trabajo consta de entrevistas a profesionales así como de un extenso análisis de contenido. [...]
This study analyzes the treatment made for the journals MARCA and El Mundo on women athletes during the Rio 2016 Olympic Games. The work consists of interviews with professionals and an extensive content analysis too. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 168 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 5 registres trobats  
1.
El periodisme davant de les desigualtats / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Exposició virtual de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General i el Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura que pretén oferir una aproximació, des d'una perspectiva molt àmplia, als fenomens de la desigualtat social i de l'articulació entre la desigualtat i el periodisme, mitjançant una selecció de materials orientats a facilitar tant la reflexió com el treball formatiu i professional. [...]
2015
   
2.
2.0 KB Un núvol en l'horitzó : entendre els mitjans en l'era de la informació 2.0 / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre els mitjans de comunicació en el context d'aquesta anomenada “era digital”. Una era en la que els mitjans tradicionals han esdevingut digitals gràcies a les noves vies de difusió i els nous dispositius mòbils, on el contingut de la informació pot tenir caires molt diferents depenent de qui sigui l'emissor i on la identitat o intencions d'aquest emissors poden arribar a ser no gaire clares. [...]
2012  
3.
Romà Gubern, quinze qüestions / Balsebre, Armand (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Gubern, Román, 1934- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Classe magistral a càrrec del Doctor Romà Gubern, catedràtic de Comunicació Audiovisual i historiador de cinema, presentat pel Dr. Armand Balsebre. 25 de gener de 2011. Dins les activitats del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II. [...]
2011.
   
4.
2.0 KB Media in the Mediterranean / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual en el marc de la celebració del 3r Congrés WOCMES (World Congress for Middle Eastern Studies), organitzada per la Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació i comissariada pels Dr. [...]
2010  
5.
2.2 KB Jean Baudrillard / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició en memòria de Jean Baudrillard (1929-2007), sociòleg i filòsof francès conegut per les seves teories sobre la desaparició de la realitat (virtualitat i simulació) i d'altres temes: seducció, postestructuralisme, etc. [...]
2007 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  

Documents gràfics i multimèdia 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
1 p, 6.2 MB Immigració i emigració en els mitjans : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Immigració i emigració en els mitjans" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 7 de juny i el i el 31 de juliol de 2016 amb material bibliogràfic sobre la presència del tema de les migracions en els mitjans de comunicació.
2016  
2.
1 p, 9.0 MB Homosexualitat en els mitjans : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Homosexualitat en els mitjans" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 17 de maig i el 29 de juny de 2015 amb material bibliogràfic provinent de les col·leccions de la BCHG i el CEDOC sobre l'evolució de la presència dels col·lectius homosexuals en els mitjans des de mitjans del segle XX fins al present.
2015  
3.
712x1024, 292.8 KB Exposició "El periodisme davant de les desigualtats" / Sierra Hinojosa, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Fotografies de l'exposició "El periodisme davant de les desigualtats" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General i el Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura entre el 16 de febrer i el 16 de març de 2015 i que pretén oferir una aproximació, des d'una perspectiva molt àmplia, als fenomens de la desigualtat social i de l'articulació entre la desigualtat i el periodisme, mitjançant una selecció de materials provinents de les col·leccions de la BCHG.
2015
13 documents
4.
1 p, 12.0 MB El periodisme davant de les desigualtats : una exposició del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura i la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Material promocional de l'exposició "El periodisme davant de les desigualtats" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 16 de febrer i el 16 de març de 2015 amb material bibliogràfic provinent de les col·leccions de la BCHG i que pretén oferir una aproximació, des d'una perspectiva molt àmplia, als fenomens de la desigualtat social i de l'articulació entre la desigualtat i el periodisme, mitjançant una selecció de materials orientats a facilitar tant la reflexió com el treball formatiu i professional.
2015  
5.
1024x683, 352.6 KB Exposició "Un nuvol en l'horitzó : entendre els mitjans en l'era de la informació 2.0" / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sierra Hinojosa, Montserrat
Fotografies de l'exposició "Un nuvol en l'horitzó : entendre els mitjans en l'era de la informació 2. 0" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 21 de març i el 4 de maig de 2012 sobre els mitjans de comunicació en el context de l'anomenada “era digital”.
2012
20 documents
6.
683x1024, 281.3 KB Exposició "Manipulació informativa" / Sierra Hinojosa, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Fotografies de l'exposició "Manipulació informativa" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre l'1 de novembre i el 7 de desembre de 2011 amb material sobre la manipulació dels mitjans de comunicació tant per part de governs com d'interesos ideològics, econòmics i empresarials.
2011
10 documents
7.
1 p, 8.3 MB Manipulació informativa : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Manipulació informativa" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre l'1 de novembre i el 7 de desembre de 2011 amb material sobre la manipulació dels mitjans de comunicació tant per part de governs com d'interesos ideològics, econòmics i empresarials.
2011  
8.
1 p, 18.8 MB Propaganda : publicitat ideològica d'estat / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Propaganda : publicitat ideològica d'estat" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General als mesos de juny i juliol de 2010 formada per material bibliogràfic sobre la manipulació ideològica generada pels estats.
2010  
9.
685x1040, 833.5 KB 1a Conferència Nacional del Sector de Mitjans de Comunicació : 24 de Març 1984 : ... / Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE)
[1984]  
10.
704x1040, 828.7 KB Presentación del Sindicato de Prensa y Artes Gráficas de la C.N.T. : intervendrán : ... / Confederación Nacional del Trabajo (Espanya)
1977  

Documents gràfics i multimèdia : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Fons personals i institucionals 4 registres trobats  
1.
2 p, 3.4 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1939
6 documents
2.
35 p, 71.6 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1938
12 documents
3.
49 p, 119.1 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1937
12 documents
4.
34 p, 89.8 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1936
13 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.