Results overview: Found 37 records in 0.03 seconds.
Articles, 3 records found
Research literature, 31 records found
Learning materials, 1 records found
Graphic and multimedia documents, 2 records found
Articles 3 records found  
1.
16 p, 153.8 KB El documental interactivo como formato en los medios audiovisuales : estudio de caso de RTVE y Al Jazeera / Vázquez-Herrero, Jorge (Universidade de Santiago de Compostela) ; López-García, Xosé (Universidade de Santiago de Compostela)
Este artículo tiene por objetivo principal aproximarse a las nuevas narrativas de no ficción interactiva en medios de comunicación audiovisuales. En el contexto actual, marcado por la convergencia, asistimos a la hibridación de formas y lenguajes en el ecosistema mediático. [...]
Aquest article té per objectiu principal aproximar-se a les noves narratives de no ficció interactiva en mitjans de comunicació audiovisuals. En el context actual, marcat per la convergència, assistim a la hibridació de formes i llenguatges en l'ecosistema mediàtic. [...]
The main objective of this article is to examine new interactive non-fiction narratives in audiovisual media. In the current context marked by convergence, a hybridization of forms and languages is taking place within the news environment. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3100
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 57 (Desembre 2017) , p. 47-61 (Articles)  
2.
22 p, 155.4 KB Mapping Digital Media and Journalism in Spain / Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Luzón Fernández, Virginia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Grau, Helena P. (Universidad Autónoma de Barcelona)
Aquest article es basa en un estudi comparatiu a gran escala sobre la digitalització dels mitjans de comunicació espanyols, finançat pel Programa de Mitjans de l'Open Society. Mostra com la tecnologia digital impacta en les redaccions dels mitjans de comunicació, en l'ètica dels periodistes i com el periodisme d'investigació ha donat forma als mitjans de comunicació espanyols i com es barreja amb la crisi econòmica els mitjans de comunicació. [...]
This article is based in a large-scale comparative study on Spanish Media digitalization funded by the Open Society Media Program. 1 It shows how digital technology impacts on media newsrooms; on journalist ethics and on how investigative journalism have shaped Spanish media and how it is mixed with media economic crisis. [...]
Este artículo se basa en un estudio comparativo a gran escala sobre la digitalización de los medios de comunicación españoles, financiado por el Programa de Medios de la Open Society. Muestra cómo la tecnología digital impacta en las redacciones de los medios de comunicación y en la ética de los periodistas y de qué forma el periodismo de investigación ha dado forma a los medios de comunicación españoles y cómo se mezclan con la crisis económica los medios de comunicación. [...]

2013 - 10.7238/a.v0i49.1756
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 49 (Desembre 2013) , p. 43-64  
3.
10 p, 1.4 MB Els sistemes interactius on-line : eines potenciadores de la comunicació / Franquet i Calvet, Rosa
1998
Treballs de comunicació, Núm. 9 (Octubre 1998) , p. 77-86  

Research literature 31 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
123 p, 4.1 MB CIMALF (Comunicación e Información Mediática Adaptada a la Lectura Fácil) / Méndez Jiménez, Javier ; Pérez-Quintanilla, Miguel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
CIMALF és un mitjà de comunicació, de format digital, adaptat per a les persones amb discapacitat o dificultat lectora i de comprensió. Aquest projecte empresarial inclou la Lectura Fàcil (LF), una tipologia d'adaptació textual que permet la comprensió dels textos i la seva lectura, a través d'uns mecanismes determinats. [...]
CIMALF es un medio de comunicación, de formato digital, adaptado para las personas con discapacidad o dificultad lectora y de comprensión. Este proyecto empresarial incluye la Lectura Fácil (LF), una tipología de adaptación textual que permite la comprensión de los textos y su lectura, a través de unos mecanismos determinados. [...]
CIMALF is a mass media, digital format, adapted for people with disabilities or reading difficulties and comprehending. This business project includes "Easy-to-Read", a typology of textual adaptation that allows the understanding of texts, through certain mechanisms. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
80 p, 2.9 MB Creación de una empresa de comunicación audiovisual : la moda en un minuto / Gallego Payarols, Paula ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un entorn digital en el que el consumidor busca informar-se de manera ràpida és interessant integrar el vídeo com a element comunicatiu. Aquest projecte consisteix en un pla empresarial per a la creació d'un mitjà de comunicació de moda basat en el vídeo màrqueting, produccions curtes que contenen les noticies de l'actualitat d'aquest sector. [...]
En un entorno digital en el que el consumidor busca informarse de manera rápida es interesante integrar el vídeo como elemento comunicativo. Este proyecto consiste en un plan empresarial para la creación de un medio de comunicación de moda basado en el vídeo marketing, producciones cortas que contienen las noticias de actualidad de este sector. [...]
In a digital environment in which the consumer looks for a quick way to inform themselves, it would be interesting to integrate a video as a communicative element. This project consists of a business plan to create a fashion media based on video marketing and short productions that will contain the most recent news in this sector. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
116 p, 11.6 MB Poblenou, indret de contrastos / Cutrona Espinosa, Judith ; Vila i Triadú, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Poblenou, indret de contrastos" és un reportatge multimèdia que explica la transformació que ha patit i està patint el barri del Poblenou, un districte ple de contrastos i de dinàmiques disperses, que s'està convertint en un dels barris amb més potencial de la ciutat de Barcelona. [...]
"Poblenou, lugar de contrastes" es un reportaje multimedia que explica la transformación que ha sufrido y está sufriendo el barrio de Poblenou, un distrito lleno de contrastes y dinámicas dispersas, que se está convirtiendo en uno de los barrios con más potencial de la ciudad de Barcelona. [...]
"Poblenou, place of contrasts" is a multimedia report which explains the transformation that the district and neighborhood have suffered. Poblenou, full of contrasts and scattered dynamics, is becoming one of the most potential neighborhoods of the city of Barcelona. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
99 p, 9.7 MB Els elements que componen el reportatge multimèdia : estudi de cas / Curós i Àvalos, Judit ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball vol indagar en el reportatge multimèdia entès com un gènere comunicatiu que es desenvolupa a Internet. L'objectiu principal és conèixer les característiques que conformen un reportatge multimèdia, així com entendre l'evolució de l'univers digital i l'adaptació d'aquest gènere als diferents mitjans de comunicació en l'àmbit nacional. [...]
El presente trabajo quiere indagar en el reportaje multimedia entendido como un género comunicativo que se desarrolla en Internet. El objetivo principal es conocer las características que conforman un reportaje multimedia, así como entender la evolución del universo digital y la adaptación de este género a los diferentes medios de comunicación en el ámbito nacional. [...]
This projects wants to investigate in the multimedia report understood as a communicative genre that is developed on the Internet. The main objective is to know the characteristics that make up a multimedia report as well as to understand the evolution of the digital universe and the adaptation of this genre to the different national media. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
61 p, 1.6 MB El consumo audiovisual : televisión vs YouTube / Romera Pérez, Ariadna ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació exploratòria consisteix en l'anàlisi del consum de la televisió i les plataformes audiovisuals digitals, com YouTube. L'objectiu és comprovar si YouTube s'ha convertit en el substitut de la televisió. [...]
El trabajo es una investigación exploratoria que consiste en el análisis del consumo de la televisión y las plataformas audiovisuales digitales, como.
YouTube. El objetivo es comprobar si YouTube se ha convertido en el sustituto de la televisión. Para ello se ha realizado una metodología cuantitativa: descripción, revisión bibliográfica y encuestas. [...]
This exploratory research consists of the analysis of the television consumption and the digital audiovisual platforms, such as YouTube. The goal is to check if YouTube has become the substitute for television. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
75 p, 3.4 MB Diseño de campaña de comunicación para Núvol, digital de cultura / Roig Luque, Ester ; Gallego Ayala, Joana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte és el desenvolupament y disseny d'una campanya de comunicació pel mitjà digital cultural "Núvol, digital de cultura". Aquesta campanya té l'objectiu principal ampliar audiències i arribar al públic jove, ja que és el segment de la població que menys llegeix "Núvol". [...]
Este proyecto es desarrollo y diseño de una campaña de comunicación para el medio digital cultural, "Núvol, digital de cultura". La campaña tiene el objetivo principal de atraer "Núvol" a audiencias jóvenes, concretamente universitarias, ya que es el grupo de población que menos lee "Núvol". [...]
This project is about developing a communication campaign for the digital cultural media, "Núvol, digital de cultura". This campaign and the strategies that are included, are designed towards young people, specifically university students, because "Núvol" audiences have a gap in this group of population: they don't read "Núvol". [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
83 p, 2.0 MB La nova narrativa digital : anàlisi comparatiu de reportatges multimèdia interactius / Quintana Royo, Oriol ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El reportatge multimèdia interactiu és un gènere que va a l'alça en els últims anys des de la seva arribada l'any 2012. En aquest treball s'analitza un seguit de reportatges de diferents mitjans i entitats. [...]
El reportaje multimedia interactivo es un género que va creciendo en los últimos años desde su llegada en 2012. En este trabajo se analiza un seguido de reportajes de diferentes medios y entidades. [...]
The multimedia and interactive report is a genre which is growing in the last years since their arrival in 2012. In this project we analyze some of reports of different medias and organizations. These reports are international and national. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
98 p, 2.9 MB Lifecasting : la vida en directo / Vicente Massanet, Sandra ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació pretén analitzar el sorgiment de les noves formes de comunicació en el panorama digital on l'usuari s'ha convertit en productor i consumidor al mateix temps. L'estudi es centra concretament en el fenomen del lifecasting i en les seves característiques principals, com són l'exhibició en directe d'aspectes propis de la intimitat, un alt grau d'interacció i la manera en que es presenta la "realitat". [...]
La investigación pretende analizar el surgimiento de las nuevas formas de comunicación en el panorama digital en las que el usuario se ha convertido en productor y consumidor al mismo tiempo. El estudio se centra concretamente en el fenómeno del lifecasting y en sus características principales, como son la exhibición en directo de aspectos propios de la intimidad, un alto grado de interacción y la manera en la que se presenta la "realidad". [...]
The research aims to analyse the emergence of new forms of communication in the digital space in which the user has become a producer and consumer at the same time. The study focuses specifically on the phenomenon of lifecasting and its main characteristics, such as the live exhibition of privacy aspects, a high interaction and the way in which "reality" is presented. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
68 p, 1.1 MB El periodisme mòbil : un repte global amb mirada a Catalunya. La incorporació de l''smartphone' a les redaccions de TV3, 8TV, Betevé i Cugat.cat. / Sánchez Franch, Amanda ; Torras Planas, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les redaccions estan canviant. La popularització de la telefonia mòbil intel·ligent està modificant la manera com consumim i compartim informació i és feina de tots els professionals de la comunicació veure com canalitzem aquesta nova eina per explicar el món a partir de fórmules noves. [...]
Las redacciones están cambiando. La popularización de los teléfonos inteligentes está modificando el modo de consumir y compartir información, y es tarea de todos los profesionales de la comunicación buscar el modo de canalizar esta nueva herramienta para explicar el mundo a partir de nuevas fórmulas. [...]
News desks are changing. The populization of smartphones is changing the way we consume and share information, and it is the job of all media.
professionals to see how we use this new tool to explain what happens in the world by using new formulas. The smartphone accentuates the concept of ubiquity: we are now able to share any information, anywhere and anytime. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
98 p, 21.6 MB Diseño de un plan estratégico de comunicación digital para la Fundación Ginac de iniciativa social / Granado Gómez, Ana ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El Tercer Sector Social es compon de totes aquelles organitzacions que treballen des de la proximitat per la promoció de la persona i la inclusió dels col·lectius vulnerables. No obstant això, en la majoria dels casos les tasques de gran valor altruista que realitzen queden en l'anonimat donat que els seus plans de comunicació són insuficients i, fins i tot, inexistents. [...]
El Tercer Sector Social se compone de todas aquellas organizaciones que trabajan desde la cercanía para la promoción de la persona y la inclusión de los colectivos vulnerables. No obstante, en la mayoría de ocasiones las labores de gran valor altruista que realizan quedan en el anonimato dado que sus planes de comunicación son insuficientes e, incluso inexistentes. [...]
The Third Social Sector is composed of organizations that work for the promotion of the person and the inclusion of vulnerable groups. However, normally their altruistic jobs remain anonymous because their communications plans are insufficient and even nonexistent. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Research literature : 31 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Learning materials 1 records found  
1.
2.0 KB Un núvol en l'horitzó : entendre els mitjans en l'era de la informació 2.0 / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre els mitjans de comunicació en el context d'aquesta anomenada "era digital". Una era en la que els mitjans tradicionals han esdevingut digitals gràcies a les noves vies de difusió i els nous dispositius mòbils, on el contingut de la informació pot tenir caires molt diferents depenent de qui sigui l'emissor i on la identitat o intencions d'aquest emissors poden arribar a ser no gaire clares. [...]
2012  

Graphic and multimedia documents 2 records found  
1.
1024x683, 352.6 KB Exposició "Un nuvol en l'horitzó : entendre els mitjans en l'era de la informació 2.0" / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sierra Hinojosa, Montserrat
Fotografies de l'exposició "Un nuvol en l'horitzó : entendre els mitjans en l'era de la informació 2. 0" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 21 de març i el 4 de maig de 2012 sobre els mitjans de comunicació en el context de l'anomenada "era digital".
2012
20 documents
2.
1 p, 5.5 MB Un núvol en l'horitzó : mitjans digitals, educació en mitjans, societat de la informació / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Un núvol en l'horitzó : mitjans digitals, educació en mitjans, societat de la informació" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 21 de març i el 4 de maig de 2012 amb material bibliogràfic relatiu a aquest tema.
2012  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.