Resultats globals: 3 registres trobats en 0.07 segons.
Documents de recerca, 2 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
55 p, 2.3 MB El fenomen 'lifestyle' : una nova tendència periodística. Estudi del cas espanyol / Box Abellán, Carla ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un context marcat per la incertesa tecnològica i la cerca d'un model de negoci viable, es presencia una nova tendència periodística a la premsa espanyola. Es tracta de la incorporació d'estratègies, que tracten d'atreure un tràfic de lectors, a través de continguts suaus basats en temàtiques de lifestyle. [...]
En un contexto marcado por la incertidumbre tecnológica y la búsqueda de un modelo de negocio viable, se presencia una nueva tendencia periodística en la prensa española. Se trata de la incorporación de estrategias, que tratan de atraer a un tráfico de lectores, a través de contenidos suaves basados en temáticas de lifestyle. [...]
In a context marked by technological uncertainty and search for a viable business model, we are witnessing a new journalistic trend in the Spanish press. It is the incorporation of strategies, seeking to attract readership traffic through a soft content-based themed in lifestyle. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
2.
141 p, 2.7 MB Las nuevas plataformas de consumo de series de ficción televisivas / Villar Garrido, Clara ; Casanovas Zurano, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Actualment, ens trobem en un moment de creixement extrem pel que fa al consum i la producció de sèries de ficció televisiva. La creixent demanda dins aquest àmbit ha estat la principal causant del sorgiment i evolució dramàtics de les noves plataformes de video on demand, que no tan sols estan revolucionant els hàbits de consum, sinó el futur de la televisió tal com la coneixem. [...]
Actualmente, nos hallamos en un momento de auge en cuanto al consumo y producción de series de ficción televisiva. La creciente demanda en este ámbito ha sido la principal causante del surgimiento y evolución dramáticos de las nuevas plataformas de video on demand, que no sólo están revolucionando los hábitos de consumo, sino el futuro de la televisión tal y como la conocemos. [...]
In this right moment, we are living a moment of growth in consumption and production of television fiction series. The growing demand in this same area has been the main cause of the dramatic emergence and evolution of new services of video on demand, which are not just revolutionizing consumer's habits but the future of television as we know. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
2.0 KB Un núvol en l'horitzó : entendre els mitjans en l'era de la informació 2.0 / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició presencial i virtual sobre els mitjans de comunicació en el context d'aquesta anomenada "era digital". Una era en la que els mitjans tradicionals han esdevingut digitals gràcies a les noves vies de difusió i els nous dispositius mòbils, on el contingut de la informació pot tenir caires molt diferents depenent de qui sigui l'emissor i on la identitat o intencions d'aquest emissors poden arribar a ser no gaire clares. [...]
L'exposició presencial es va muntar a les vitrines de la planta baixa de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 21 de març i el 4 de maig de 2012.

2012
22 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.