Resultats globals: 39 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 4 registres trobats
Documents de recerca, 34 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
20 p, 1.9 MB Data Journalism in the Spanish Caribbean Digital Media / Albert Trinidad, Ramaris (Universidad de Puerto Rico. Escuela de Comunicación)
21st-century journalism is characterized by new trends that facilitate the production of digital and novel contents. Among them, most notable is data-driven journalism, which collects structured information and analyzes it in-depth to present it in more versatile formats through interactive visualizations and other multimedia tools. [...]
El periodisme del segle XXI es caracteritza per noves tendències que possibiliten la producció de continguts digitals i nous. Entre aquestes, destaca el periodisme de bases de dades, especialitat que ofereix informació, context i anàlisi amb major profunditat i en formats més versàtils a través de les visualitzacions interactives i altres eines multimèdia. [...]
El periodismo del siglo XXI se caracteriza por nuevas tendencias que posibilitan la producción de contenidos digitales y novedosos. Entre ellas, destaca el periodismo de bases de datos, especialidad que ofrece información, contexto y análisis con mayor profundidad y en formatos más versátiles a través de las visualizaciones interactivas y otras herramientas multimedia. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3236
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. extraordinari (2020) , p. 47-66 (Articles)
2 documents
2.
16 p, 153.8 KB El documental interactivo como formato en los medios audiovisuales : estudio de caso de RTVE y Al Jazeera / Vázquez-Herrero, Jorge (Universidade de Santiago de Compostela) ; López-García, Xosé (Universidade de Santiago de Compostela)
Este artículo tiene por objetivo principal aproximarse a las nuevas narrativas de no ficción interactiva en medios de comunicación audiovisuales. En el contexto actual, marcado por la convergencia, asistimos a la hibridación de formas y lenguajes en el ecosistema mediático. [...]
Aquest article té per objectiu principal aproximar-se a les noves narratives de no ficció interactiva en mitjans de comunicació audiovisuals. En el context actual, marcat per la convergència, assistim a la hibridació de formes i llenguatges en l'ecosistema mediàtic. [...]
The main objective of this article is to examine new interactive non-fiction narratives in audiovisual media. In the current context marked by convergence, a hybridization of forms and languages is taking place within the news environment. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3100
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 57 (Desembre 2017) , p. 47-61 (Articles)
2 documents
3.
22 p, 155.4 KB Mapping Digital Media and Journalism in Spain / Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Luzón Fernández, Virginia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Puertas Grau, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest article es basa en un estudi comparatiu a gran escala sobre la digitalització dels mitjans de comunicació espanyols, finançat pel Programa de Mitjans de l'Open Society. Mostra com la tecnologia digital impacta en les redaccions dels mitjans de comunicació, en l'ètica dels periodistes i com el periodisme d'investigació ha donat forma als mitjans de comunicació espanyols i com es barreja amb la crisi econòmica els mitjans de comunicació. [...]
This article is based in a large-scale comparative study on Spanish Media digitalization funded by the Open Society Media Program. 1 It shows how digital technology impacts on media newsrooms; on journalist ethics and on how investigative journalism have shaped Spanish media and how it is mixed with media economic crisis. [...]
Este artículo se basa en un estudio comparativo a gran escala sobre la digitalización de los medios de comunicación españoles, financiado por el Programa de Medios de la Open Society. Muestra cómo la tecnología digital impacta en las redacciones de los medios de comunicación y en la ética de los periodistas y de qué forma el periodismo de investigación ha dado forma a los medios de comunicación españoles y cómo se mezclan con la crisis económica los medios de comunicación. [...]

2013 - 10.7238/a.v0i49.1756
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 49 (Desembre 2013) , p. 43-64  
4.
10 p, 1.4 MB Els sistemes interactius on-line : eines potenciadores de la comunicació / Franquet, Rosa, 1955-
1998
Comunicació : revista de recerca i d'anàlisi, Núm. 9 (Octubre 1998) , p. 77-86  

Documents de recerca 34 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
38 p, 469.6 KB Perdent el fil de la crítica. La crítica de teatre en l'arribada a l'era digital (2011-2020) / Ramis Masachs, Núria ; Gibert, Miquel M., dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
En el present estudi elaborem un panorama de la crítica teatral publicada als mitjans entre 2011 i 2020 a Barcelona, observant-ne aspectes generals com la freqüència de publicació o les condicions laborals dels crítics. [...]
2020  
2.
339 p, 2.8 MB Digital migration : a comparative study of the digital transition of the print media in Nigeria and South Africa / Onumah, Chido, autor. ; Pérez Tornero, José Manuel, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Internet está cambiando la forma en que las personas en África y en todo el mundo se comunican. También ha impactado enormemente la forma en que operan los medios de comunicación. En muchos países, las personas dependen cada vez menos de los medios tradicionales (periódicos, revistas, radio, televisión) para la información y la comunicación. [...]
The Internet is changing how people in Africa and around the world communicate. It has also greatly impacted the way the media operates. In many countries, people are depending less and less on the traditional media (newspapers, magazines, radio, television) for information and communication. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
3.
70 p, 2.1 MB El desarrollo de las industrias culturales en China en la era de los nuevos medios / He, Linlin ; Murciano Martinez, Marcial (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les indústries culturals juguen un paper clau en les noves estratègies de desenvolupament nacional i de competitivitat internacional que s'implementen a la Xina. Amb el suport actiu del govern, s'impulsen polítiques d'estímul financer i de promoció de talents que busquen enfortir aquest sector i crear una societat moderna basada en el coneixement. [...]
Las industrias culturales juegan un papel clave en las nuevas estrategias de desarrollo nacional y de competitividad internacional que se implementan en China. Con el soporte activo del gobierno, se impulsan políticas de estímulo financiero y de promoción de talentos que buscan fortalecer este sector y crear una sociedad moderna basada en el conocimiento. [...]
The cultural industry plays a more important role nowadays, and the development of new media brings opportunities and challenges to the cultural industry. With the impulse of the government, the cultural industry in China presents a good current situation. [...]

2018  
4.
123 p, 4.1 MB CIMALF (Comunicación e Información Mediática Adaptada a la Lectura Fácil) / Méndez Jiménez, Javier ; Pérez-Quintanilla, Miguel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
CIMALF és un mitjà de comunicació, de format digital, adaptat per a les persones amb discapacitat o dificultat lectora i de comprensió. Aquest projecte empresarial inclou la Lectura Fàcil (LF), una tipologia d'adaptació textual que permet la comprensió dels textos i la seva lectura, a través d'uns mecanismes determinats. [...]
CIMALF es un medio de comunicación, de formato digital, adaptado para las personas con discapacidad o dificultad lectora y de comprensión. Este proyecto empresarial incluye la Lectura Fácil (LF), una tipología de adaptación textual que permite la comprensión de los textos y su lectura, a través de unos mecanismos determinados. [...]
CIMALF is a mass media, digital format, adapted for people with disabilities or reading difficulties and comprehending. This business project includes "Easy-to-Read", a typology of textual adaptation that allows the understanding of texts, through certain mechanisms. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
5.
80 p, 2.9 MB Creación de una empresa de comunicación audiovisual : la moda en un minuto / Gallego Payarols, Paula ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un entorn digital en el que el consumidor busca informar-se de manera ràpida és interessant integrar el vídeo com a element comunicatiu. Aquest projecte consisteix en un pla empresarial per a la creació d'un mitjà de comunicació de moda basat en el vídeo màrqueting, produccions curtes que contenen les noticies de l'actualitat d'aquest sector. [...]
En un entorno digital en el que el consumidor busca informarse de manera rápida es interesante integrar el vídeo como elemento comunicativo. Este proyecto consiste en un plan empresarial para la creación de un medio de comunicación de moda basado en el vídeo marketing, producciones cortas que contienen las noticias de actualidad de este sector. [...]
In a digital environment in which the consumer looks for a quick way to inform themselves, it would be interesting to integrate a video as a communicative element. This project consists of a business plan to create a fashion media based on video marketing and short productions that will contain the most recent news in this sector. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
6.
116 p, 11.6 MB Poblenou, indret de contrastos / Cutrona Espinosa, Judith ; Vila i Triadú, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Poblenou, indret de contrastos" és un reportatge multimèdia que explica la transformació que ha patit i està patint el barri del Poblenou, un districte ple de contrastos i de dinàmiques disperses, que s'està convertint en un dels barris amb més potencial de la ciutat de Barcelona. [...]
"Poblenou, lugar de contrastes" es un reportaje multimedia que explica la transformación que ha sufrido y está sufriendo el barrio de Poblenou, un distrito lleno de contrastes y dinámicas dispersas, que se está convirtiendo en uno de los barrios con más potencial de la ciudad de Barcelona. [...]
"Poblenou, place of contrasts" is a multimedia report which explains the transformation that the district and neighborhood have suffered. Poblenou, full of contrasts and scattered dynamics, is becoming one of the most potential neighborhoods of the city of Barcelona. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
7.
99 p, 9.7 MB Els elements que componen el reportatge multimèdia : estudi de cas / Curós i Àvalos, Judit ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball vol indagar en el reportatge multimèdia entès com un gènere comunicatiu que es desenvolupa a Internet. L'objectiu principal és conèixer les característiques que conformen un reportatge multimèdia, així com entendre l'evolució de l'univers digital i l'adaptació d'aquest gènere als diferents mitjans de comunicació en l'àmbit nacional. [...]
El presente trabajo quiere indagar en el reportaje multimedia entendido como un género comunicativo que se desarrolla en Internet. El objetivo principal es conocer las características que conforman un reportaje multimedia, así como entender la evolución del universo digital y la adaptación de este género a los diferentes medios de comunicación en el ámbito nacional. [...]
This projects wants to investigate in the multimedia report understood as a communicative genre that is developed on the Internet. The main objective is to know the characteristics that make up a multimedia report as well as to understand the evolution of the digital universe and the adaptation of this genre to the different national media. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
8.
61 p, 1.6 MB El consumo audiovisual : televisión vs YouTube / Romera Pérez, Ariadna ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació exploratòria consisteix en l'anàlisi del consum de la televisió i les plataformes audiovisuals digitals, com YouTube. L'objectiu és comprovar si YouTube s'ha convertit en el substitut de la televisió. [...]
El trabajo es una investigación exploratoria que consiste en el análisis del consumo de la televisión y las plataformas audiovisuales digitales, como.
YouTube. El objetivo es comprobar si YouTube se ha convertido en el sustituto de la televisión. Para ello se ha realizado una metodología cuantitativa: descripción, revisión bibliográfica y encuestas. [...]
This exploratory research consists of the analysis of the television consumption and the digital audiovisual platforms, such as YouTube. The goal is to check if YouTube has become the substitute for television. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
9.
75 p, 3.4 MB Diseño de campaña de comunicación para Núvol, digital de cultura / Roig Luque, Ester ; Gallego Ayala, Joana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte és el desenvolupament y disseny d'una campanya de comunicació pel mitjà digital cultural "Núvol, digital de cultura". Aquesta campanya té l'objectiu principal ampliar audiències i arribar al públic jove, ja que és el segment de la població que menys llegeix "Núvol". [...]
Este proyecto es desarrollo y diseño de una campaña de comunicación para el medio digital cultural, "Núvol, digital de cultura". La campaña tiene el objetivo principal de atraer "Núvol" a audiencias jóvenes, concretamente universitarias, ya que es el grupo de población que menos lee "Núvol". [...]
This project is about developing a communication campaign for the digital cultural media, "Núvol, digital de cultura". This campaign and the strategies that are included, are designed towards young people, specifically university students, because "Núvol" audiences have a gap in this group of population: they don't read "Núvol". [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
10.
83 p, 2.0 MB La nova narrativa digital : anàlisi comparatiu de reportatges multimèdia interactius / Quintana Royo, Oriol ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El reportatge multimèdia interactiu és un gènere que va a l'alça en els últims anys des de la seva arribada l'any 2012. En aquest treball s'analitza un seguit de reportatges de diferents mitjans i entitats. [...]
El reportaje multimedia interactivo es un género que va creciendo en los últimos años desde su llegada en 2012. En este trabajo se analiza un seguido de reportajes de diferentes medios y entidades. [...]
The multimedia and interactive report is a genre which is growing in the last years since their arrival in 2012. In this project we analyze some of reports of different medias and organizations. These reports are international and national. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 34 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
2.0 KB Un núvol en l'horitzó : entendre els mitjans en l'era de la informació 2.0 / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició presencial i virtual sobre els mitjans de comunicació en el context d'aquesta anomenada "era digital". Una era en la que els mitjans tradicionals han esdevingut digitals gràcies a les noves vies de difusió i els nous dispositius mòbils, on el contingut de la informació pot tenir caires molt diferents depenent de qui sigui l'emissor i on la identitat o intencions d'aquest emissors poden arribar a ser no gaire clares. [...]
L'exposició presencial es va muntar a les vitrines de la planta baixa de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 21 de març i el 4 de maig de 2012.

2012
22 documents

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
2.0 KB Un núvol en l'horitzó : entendre els mitjans en l'era de la informació 2.0 / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició presencial i virtual sobre els mitjans de comunicació en el context d'aquesta anomenada "era digital". Una era en la que els mitjans tradicionals han esdevingut digitals gràcies a les noves vies de difusió i els nous dispositius mòbils, on el contingut de la informació pot tenir caires molt diferents depenent de qui sigui l'emissor i on la identitat o intencions d'aquest emissors poden arribar a ser no gaire clares. [...]
L'exposició presencial es va muntar a les vitrines de la planta baixa de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 21 de març i el 4 de maig de 2012.

2012
22 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.