1.
|
157 p, 7.7 MB |
La digitalització dels programes de televisió d'entreteniment: el cas d'Operación Triunfo com a producte transmèdia
/
Cardús Surià, Núria ;
Custodio Gómez, Ángel , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Facultat de Ciències de la Comunicació
La tecnologia ha fet canviar el consum de continguts audiovisuals, i ha aconseguit digitalitzar la televisió lineal a partir de la creació de programes de televisió transmèdia com és el cas d'Operación Triunfo. [...] La tecnología ha hecho cambiar el consumo de contenidos audiovisuales, y ha conseguido digitalizar la televisión lineal a partir de la creación de programas de televisión transmedia como es el caso de Operación Triunfo. [...] Technology has changed how the audience consume audiovisual content, and has managed to digitize linear television by creating transmedia television programs such as Operación Triunfo. This document contextualizes the linear television’s digitization and the transmedia narrative in Spain. [...]
2020 Grau en Periodisme [971]
|
|
2.
|
|
3.
|
125 p, 14.6 MB |
Twitter i l'Agenda Setting. Les qüestions climàtiques entren a l'agenda informativa
/
Amat Benlloch, Núria ;
Torras Planas, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'establiment de l'agenda s'ha vist modificat amb la incorporació d'un nou actor, Twitter, influent en determinar què entra en l'agenda de mitjans i què no. Les qüestions climàtiques han escalat posicions i notorietat els últims anys als mitjans i Twitter ha permès donar veu i enfocar què volen saber les persones i que volen que se'ls comuniqui respecte a les qüestions climàtiques. [...] El establecimiento de la agenda se ha visto modificado con la incorporación de un nuevo actor, Twitter, influyente en determinar qué entra en la agenda de medios. Las cuestiones climáticas han ganado notoriedad estos últimos años en los medios y Twitter ha permitido dar voz y enfocar qué quieren saber las personas y qué quieren que se les comunique respecto a las cuestiones climáticas. [...] Agenda setting has been modified with the addition of a new actor -Twitter-, which is influent in determining what issues enter the media agenda. Climate issues have escalated positions and gained notoriety in recent years in the media through Twitter, that has given a say to people on what they want to know and the communication they wish to receive regarding climate issues. [...]
2020 Grau en Periodisme [971]
|
|
4.
|
|
5.
|
53 p, 1.8 MB |
Desenvolupament d'una publicació multiplataforma d'humor en català
/
Massip Martori, Pau ;
Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte d'una publicació multiplataforma d'humor en català que oferirà continguts humorístics sobre actualitat i política en text, imatge i vídeo a través de les xarxes socials i dels diferents canals que ofereixen les plataformes digitals. Proyecto de una publicación multiplataforma de humor en catalán que ofrecerá contenidos humorísticos sobre actualidad y política en texto, imagen y vídeo mediante las redes sociales i los distintos canales que ofrecen las plataformas digitales. Project for a multiplatform humor publication in Catalan that will offer humorous content on current affairs and politics in text, image and video through social networks and the different channels offered by digital platforms.
2019 Grau en Periodisme [971]
|
|
6.
|
|
7.
|
68 p, 3.3 MB |
Sociedad número : desarrollo de narrativas transmedia para la divulgación del edadismo (discriminación por edad)
/
Sánchez Pedrera, Javier ;
Crespo Haro, Esteve, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
A l'actualitat, l'edatisme representa una de les formes de discriminació més comuns al món. Aquesta xacra, afecta a milions de persones grans. El projecte periodístic té l'objectiu de denunciar i divulgar que és la discriminació per edat i millorar el nivell de participació digital de les persones grans a través de la implementació de narratives transmedia. [...] El edadismo representa en la actualidad una de las formas de discriminación más extendidas en el mundo, afectando a millones de adultos mayores. Este proyecto periodístico trata de denunciar y divulgar que es la discriminación por edad, además de aumentar el nivel de participación digital de las personas mayores a través de la implementación de narrativas transmedia. [...] Ageism is currently one of the most widespread forms of discrimination in the world, affecting millions of older adults. This journalistic project tries to denounce and divulge what age discrimination is, besides increasing the level of digital participation of older people through the implementation of transmedia narratives. [...]
2018 Grau en Periodisme [971]
|
|
8.
|
|
9.
|
134 p, 1.5 MB |
Representaciones de los medios de comunicación y las tecnologías en las sociedades ficticas de 'Black Mirror' : un enfoque postmoderno
/
Villacañas Esteve, Jessica ;
Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El Treball de Fi de Grau es resumeix en un anàlisi de 'Black Mirror' des d'un enfocament postmodern, amb tres ítems basats en medis de comunicació i tecnologies: televisió i ràdio, xarxes socials i realitat virtual. El Trabajo de Fin de Grado se resume en un análisis de 'Black Mirror' desde un enfoque postmoderno, con tres ítems basados en medios de comunicación y tecnologías: televisión y radio, redes sociales y realidad virtual. The investigation is summarized in an analysis of 'Black Mirror' from a postmodern approach, with three items based on media and technologies: television and radio, social networks and virtual reality.
2018 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
10.
|
402 p, 10.4 MB |
Stories: Ideació, preproducció i pla de continguts de social-media per una ficció seriada
/
Barbosa Sanz, Cristina ;
Gallegos Márquez, Javier ;
San Isidoro López, Victòria ;
Coromina, Oscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Stories és un projecte seriat que pertany al gènere dramedy. El seu atribut més característic es l'ús de les xarxes socials i elements transmedia en el desenvolupament de la trama. La narració està indicada per un target juvenil el qual es convertirà en prosumidor, decidint l'evolució de la historia. [...] Stories es un proyecto seriado que pertenece al género de las dramedy. Su característica principal es el uso de las redes sociales y de elementos transmedia en el desarrollo de la trama. La narración va dirigida a un target juvenil que se convertirá en prosumidor, decidiendo la evolución de la historia. [...] Stories is a serial project that belongs to the dramedy genre. Its main characteristic is the use of social networks and transmedia elements in the development of the plot. The narrative is aimed at a youth target that will become a prosumer, deciding the evolution of history. [...]
2018 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|