Resultats globals: 2 registres trobats en 0.09 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
6 p, 1.5 MB ¿Qué enseñar y aprender sobre luz? Mapa de progreso para el aula / Couso, Digna ; Márquez, Conxita
La celebración del Año Internacional de la Luz ha proporcionado a muchas escuelas la oportunidad de llevar a cabo experiencias y actividades prácticas. Este artículo propone estructurar las ideas clave en tres mapas de progreso. [...]
2016
Aula de innovación educativa, Núm. 249 (2016) , p. 14-19  
2.
18 p, 850.7 KB A vueltas con el gnomon : buscando soluciones a problemas / Gavidia Catalán, Valentín (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Son frecuentes las aproximaciones cualitativas e intuitivas que se hacen en la escuela sobre el movimiento aparente del Sol por el firmamento que tratan de proporcionar al alumnado observaciones para que construya un modelo del sistema Sol-Tierra. [...]
There are common the intuitive and qualitative approaches made in the School on the apparent movement of the sun across the sky in order to provide students observations to construct a model of the Sun-Earth system. [...]
Són freqüents les aproximacions qualitatives i intuïtives que es fan a l'escola sobre el moviment aparent del Sol pel firmament que tracten de proporcionar a l'alumnat observacions perquè construeixi un model del sistema Sol-Terra. [...]

2014 - 10.5565/rev/ensciencias.1327
Enseñanza de las ciencias, Vol. 32 Núm. 3 (2014) , p. 631-647  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.