Resultados globales: 6 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 6 registros
Documentos de investigación Encontrados 6 registros  
1.
55 p, 3.8 MB L'ús d'Instagram per part dels pilots capdavanters de MotoGP / Abelló Temprado, Marc ; Puig Lobato, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Instagram és la xarxa social que més està creixent a Espanya, és molt dinàmica i ofereix moltes possibilitats a les figures públiques. MotoGP és una competició de motociclisme amb milions de seguidors al món i els seus pilots són grans figures mediàtiques. [...]
Instagram es la red social que más está creciendo en España, es muy dinámica y ofrece muchas posibilidades a las figuras públicas. MotoGP es una competición de motociclismo con millones de seguidores en el mundo y sus pilotos son grandes figuras mediáticas. [...]
Instagram is the fastest growing social network in Spain, it is very dynamic and offers many possibilities to public figures. MotoGP is a motorcycling competition with millions of followers around the world and its riders are media stars. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
2.
106 p, 3.3 MB El pes del motociclisme a la premsa escrita generalista i esportiva / Gómez Pena, Rubén ; Vila i Triadú, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El motociclisme s'ha convertit, a la última dècada, en un dels esports amb major seguiment a Espanya. Els èxits dels pilots espanyols han fet que Espanya en general i Catalunya en particular siguin la principal potència mundial de l'esport de las dues rodes. [...]
El motociclismo se ha convertido, en la última década, en uno de los deportes con mayor seguimiento en España. Los éxitos de los pilotos españoles han hecho que España en general y Catalunya en particular sean la principal potencial mundial del deporte de las dos ruedas. [...]
Motorcycling has become, in the last decade, in one of the most popular sports in Spain. The victories of the Spanish riders have converted Spain in general and Catalunya in particular as the main great power in the two-wheelies sport. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
3.
63 p, 2.0 MB La coherència comunicativa entre els valors definits per les marques de motocicletes, la seva activitat a les xarxes socials i la percepció del públic : l'ús de Twitter en els equips de Yamaha i Honda de Moto GP / Espallargas Casellas, Lluís ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació té l'objectiu de comprovar si els valors que defineixen les marques de motociclisme Yamaha i Honda són transmesos a través de la seva comunicació externa a Twitter. A més, també s'estudia si aquests valors són percebuts pel seu públic objectiu. [...]
La presente investigación tiene el objetivo de comprobar si los valores que definen las marcas de motociclismo Yamaha y Honda son transmitidos a través de su comunicación externa en Twitter. Además, también se estudia si estos valores son percibidos por su público objetivo. [...]
The present investigation aims to verify it the values that Yamaha and Honda motorcycling brands define are transmitted through their external communication on Twitter. In addition, the investigation also studies it these values are perceived by they target audience. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]
2 documentos
4.
150 p, 21.3 MB El fenomen Laia Sanz i la seva influència en el trial femení a Espanya / Jiménez Corbacho, Meritxell ; Puig Lobató, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza la importància de Laia Sanz en el trial femení, l'augment de participants femenines en les diferents categories del Campionat d'Espanya de Trial i la possible influència de Laia Sanz en aquest augment. [...]
El presente trabajo analiza la importancia de Laia Sanz en el trial femenino, el aumento de participantes femeninas en las diferentes categorías del Campeonato de España de Trial y la posible influencia de Laia Sanz en este aumento. [...]
This study examines the importance of Laia Sanz in women's trial, the increase of female participants in different categories of the Spanish Trial Championship and her possible influence on this increase. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
5.
94 p, 1.8 MB Anàlisi de la premsa esportiva espanyola : motociclisme en la premsa diària / Amor Fernández, Lorena Del ; Figueres, Josep M., 1950-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és una recerca que determina el tractament i el protagonisme que té el motociclisme en la premsa esportiva generalista espanyola. La investigació conclou si el tractament informatiu d'aquest esport es pot catalogar com periodisme especialitzat o no. [...]
Este Trabajo de Fin de Grado es una investigación que determina el tratamiento y el protagonismo que tiene el motociclismo en la prensa deportiva generalista española. La investigación concluye si el tratamiento informativo de este deporte se puede catalogar como periodismo especializado o no. [...]
This Final Project is an investigation that decides the treatment and prominence that motorcycling has in the Spanish general sports press. The research concludes whether the informational treatment of this sport can be classified as specialized journalism or not. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
6.
214 p, 7.6 MB Ídolos deportivos y medios de comunicación : la construcción del mito Valentino Rossi en el discurso de La Gazzetta dello Sport / Menéndez Abruñeiras, Bárbara ; Giró, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació estudia com un diari esportiu líder construeix als esportistes com a ídols de masses moderns mitjançant els valors que transmet especialment als joves, els seus lectors. A partir de l'anàlisi en profunditat de 42 peces informatives publicades a La Gazzetta dello Sport es determinen els mecanismes utilitzats des del diari per dur a terme la mitificació de la figura del pilot de motociclisme Valentino Rossi a través del discurs del reporter.
La investigación estudia cómo un diario deportivo líder construye a los deportistas como ídolos de masas modernos a través de los valores que transmite especialmente a los jóvenes, sus lectores. [...]
The research studies how a leading sports newspaper constructs athletes as modern mass idols through the values it transmits especially to young people, its readers. From an in-depth analysis of 42 informative pieces published in La Gazzetta dello Sport it will be determined which mechanisms are used to carry out the mythification of the figure of the pilot Valentino Rossi through reporter's discourse.

2016
Grau en Periodisme [971]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.