Resultats globals: 7 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 5 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
3 p, 2.2 MB Moure's lliure per créixer millor / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2020
Ara, Núm. 3327 (8 de febrer de 2020)
Ara Criatures, (8 de febrer de 2020) , p. 4-5  
2.
15 p, 58.4 KB Factores motores y cognición / Mora Mérida, Juan Antonio (Universidad de Málaga. Departamento de Psicología Básica)
La meta de este trabajo es conectar los dos diferentes factores, motricidad y cognición, tal como ya fueron tratados en otras investigaciones como la realizada por Ruiz Pérez (1992), encontrando cinco hipótesis diferentes a la hora de abordar la relación entre ambos temas. [...]
The aim of this paper is to realise a theoretical revision concerning works trying to connect the two different factors of motricity and cognition as was treatesed in other investigations as Ruiz Pérez (1992), finding five different hypothesis in order to board this theme. [...]

1997
Revista de psicología del deporte, Vol. 6, Núm. 2 (1997) , p. 45-59  

Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
9 p, 811.5 KB Geometrik : disseny i implementació d'un videojoc educatiu incorporant Leap Motion / Barcia Goñi, Marta ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en dissenyar i implementar un videojoc 3D educatiu amb el motor Unity, enfocat a nens d'educació primària i que es basi en el reconeixement de figures i formes geomètriques de manera que permeti desenvolupar i millorar la percepció de color i formes. [...]
El proyecto consiste en diseñar e implementar un videojuego 3D educativo con el motor Unity, enfocado a niños de educación primaria y que se base en el reconocimiento de figuras y formas geométricas de forma que permita desarrollar y mejorar la percepción de color y formas. [...]
The project consists of designing and implementing an educational 3D video game with the Unity engine, focused on primary school children and based on the recognition of figures and geometric shapes in a way that allows to develop and improve the perception of colors and shapes. [...]

2019-02-12
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
2.
62 p, 558.4 KB DMT y Psiquiatría infantil. Implementar la DMT en la atención pública de salud mental infantil / Moya Blanca, Ana ; Clancy, Catherine, supervisora acadèmica
Esta tesina, eminentemente teórica, se articula en torno a la idea del cuerpo en movimiento, o cuerpo en acción, integrada en la perspectiva psicofísica del individuo. Este trabajo destaca la importancia del movimiento y del aprendizaje en habilidades motoras para un buen desarrollo infantil, el cual puede verse truncado por diferentes adversidades en el proceso de crecimiento y debilitar el desarrollo motriz. [...]
This thesis, eminently theoretical, is articulated around the idea of the body in movement, or body in action, integrated in the psychophysical perspective of the individual. This study highlights the importance of movement and learning in motor skills for a good child development, which can be truncated by different adversities in the growth process and weaken motor development. [...]
Aquesta tesina, eminentment teòrica, s'articula al voltant de la idea del cos en moviment, o cos en acció, integrada en la perspectiva psicofísica de l'individu. Aquest treball destaca la importància del moviment i de l'aprenentatge en habilitats motores per a un bon desenvolupament infantil, el qual es pot veure truncat per diferents adversitats en el procés de creixement i afeblir el desenvolupament motriu. [...]

2019  
3.
20 p, 485.8 KB The Role of the cerebellum in movement, thought, and emotion / Güell Paradís, Xavier, autor. ; Vilarroya Oliver, Óscar, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal.
Evidència derivada de múltiples camps d'estudi ha establert que el cerebel està involucrat en funcions motores, cognitives, i afectives. Estudis anatòmics revelen que el cerebel està connectat a zones motores i no motores dels territoris extra-cerebel·losos; lesió o degeneració del cerebel genera una síndrome motora cerebel·losa però també una síndrome cognitiva i afectiva cerebel·losa; estudis de neuroimatge revelen activació del cerebel en processos motors i no motors; i molts estudis han descrit anormalitats cerebel·loses en nombroses malalties neurològiques i psiquiàtriques que alteren la cognició i les emocions. [...]
Evidencia derivada de múltiples campos de estudio ha establecido que el cerebelo está involucrado en funciones motoras, cognitivas, y afectivas. Estudios anatómicos revelan que el cerebelo está conectado a zonas motoras y no motoras de territorios extra-cerebelosos; lesión o degeneración del cerebelo genera un síndrome motor cerebeloso pero también un síndrome cognitivo y afectivo cerebeloso; estudios de neuroimagen revelan activación del cerebelo en procesos motores y no motores; y muchos estudios han descrito anormalidades cerebelosas en numerosas enfermedades neurológicas y psiquiátricas que alteran la cognición y las emociones. [...]
Evidence from multiple fields of study has established that the cerebellum is involved in motor, cognitive, and affective processes. Anatomical studies reveal cerebellar connections to motor and non-motor extracerebellar territories; cerebellar injury or degeneration results in a cerebellar motor syndrome but also in a cerebellar cognitive/affective syndrome; neuroimaging studies reveal cerebellar activation in motor and nonmotor processes; and many studies have reported cerebellar abnormalities in numerous neurological and psychiatric diseases that degrade cognition and affect. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
4.
123 p, 924.8 KB La Dansa Moviment Teràpia en el sistema educatiu / Ribas Recasens, Marta ; Pérez Testor, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Ja no és objecte de controvèrsia entre els professionals de l'educació, l'eficàcia i la necessitat de la teràpia dins del context escolar. Són molts els beneficis descrits per les art teràpies en aquest entorn i poques les investigacions realitzades. [...]
2018  
5.
63 p, 401.4 KB Dues maneres d'entendre l'aprenentatge de la lectoescriptura : grafo-motricitat i preescriptura / Sanfilippo Balaguer, Lucia ; Forcadell Drago, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball tracta sobre la grafo-motricitat i la preescriptura; les quals són dues metodologies, diferenciades i antagòniques entre elles, per adquirir l'aprenentatge de la lectoescriptura. [...]
El presente trabajo trata sobre la grafo-motricidad y la preescritura; éstas son dos metodologías, diferenciadas y antagónicas entre ellas, para adquirir el aprendizaje de la lectoescritura. La primera se centra en relacionar este aprendizaje con el cuerpo, en cambio, la segunda plantea la lectoescritura como un entrenamiento mecánico i de copia sin tener en cuenta si el cuerpo está preparado para asumirlo. [...]
This work is about graphomotor skills method and prewriting method; which are two different and antagonist strategies to acquire literacy learning. The former focuses on relating this learning to the body, on the other way, the latter raises literacy as a mechanical, copying training, regardless if the body is ready to achieve it. [...]

2015
Grau en Educació infantil [847]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.