Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
24 p, 782.9 KB ¿Cómo estudia la publicidad los temas multiculturales? : un análisis de contenido de las metodologías utilizadas en las investigaciones de cruces culturales entre países (1965-2009) / Mensa Torras, Marta ; Morales Morante, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El diseno de anuncios publicitarios estandarizados viene marcando una tendencia importante como parte de las estrategias creativas y de mercado para proyectar las marcas y productos en diferentes paises y plataformas. [...]
The design of standardized advertising is marking an important trend as part of the creative and marketing strategies to project the brands and products in different countries and platforms. Thus, advertisers seek to improve the effectiveness of the messages in their potential audiences, often without considering other factors such as social and cultural structure modeling approach to perception and media consumption. [...]

2011 - 10.5209/rev_PEPU.2011.v5.n1.36920
Pensar la publicidad, Vol. 5, Núm. 1 (2011) , p. 15-38  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.