Resultados globales: 6 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 5 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
15 p, 1.6 MB Interpretation and analysis of cross media content : the case of Televisió de Catalunya / Franquet, Rosa, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Villa Montoya, María Isabel (Universidad Pontificia Bolivariana. Facultad de Comunicación Social)
Audiovisual content found on digital technologies a natural expansion path, which has been accelerated thanks to the convergence. Mass Media strategies have focused on developing multiplatform content in order to exploit the potential distribution on the market. [...]
El contingut audiovisual ha trobat en les tecnologies digitals un camí d'expansió natural, el qual ha estat accelerat gràcies a la convergència. Les estratègies dels mitjans s'han centrat en el desenvolupament de continguts multiplataforma per tal d'explotar la potencial distribució del mercat. [...]

2012 - 10.7238/a.v0iM.1501
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. monogràfic (febrer 2012) , p. 49-63  

Documentos de investigación Encontrados 5 registros  
1.
11 p, 4.4 MB App multiplataforma per la visita virtual de museus a l'aire lliure / Cabrera, Ricardo ; Alsina, Aitor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Amb la integració en la vida diària dels dispositius mòbils, aquest recurs s'ha convertit en un instrument indispensable per a utilitzar-lo en la majoria de situacions del dia a dia. Tots els àmbits del món modern s'han adaptat a aquestes tecnologies o estan en procés d'adaptar-se, per això s'ha desenvolupat una aplicació mòbil multiplataforma per a poder facilitar als usuaris visitar museus a l'aire lliure i de manera complementària, un catàleg de recursos digitals que els permeti conèixer més d'aquests museus. [...]
With the integration of mobile devices into everyday life, this resource has become an indispensable tool to be used in most day-to-day situations. All areas of the modern world have adapted or are in the process of adapting to these technologies, which is why a multiplatform mobile application has been developed to enable users to visit museums in the open air and, in a complementary way, a catalogue of digital resources that will allow them to learn more about these museums. [...]
Con la integración en la vida diaria de los dispositivos móviles, este recurso se ha convertido en un instrumento indispensable para su utilización en la mayoría de situaciones del día a día. Todos los ámbitos del mundo moderno se han adaptado a estas tecnologías o están en proceso de adaptarse, por eso se ha desarrollado una aplicación móvil multiplataforma para poder facilitar a los usuarios visitar museos al aire libre y de forma complementaria, un catálogo de recursos digitales que les permita conocer más de estos museos. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
13 p, 867.8 KB Informe Final : Bot de Telegram aplicado al Microlearning / Moreno Gimeno, Adrian ; Ponsa Mussarra, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La necesidad de recibir conocimiento específico sobre un tema de forma útil y rápida, ha hecho que modalidades como el Microlearning ganen gran popularidad. El microlearning se adapta bien al repaso de contenidos fuera de las aulas, en momentos libres del dia a día. [...]
The need to receive specific knowledge about a subject in a useful and fast way, has made modalities such as Microlearning gain great popularity. Microlearning is well suited to the review of content outside the classroom, in free moments of the day to day. [...]
La necessitat de rebre coneixement específic sobre un tema de forma útil i ràpida ha fet que modalitats com el Microlearning guanyin gran popularitat. El microlearning s'adapta bé al repàs de continguts fora de les aules, en moments lliures del dia a dia. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
12 p, 1.1 MB Test, millora i desplegament de l'aplicació de gestió de pràctiques externes / Calvet González, Adrián ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Cada curs hi ha uns 150 estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica que fan una estada de pràctiques curriculars en alguna empresa o institució externa. Per aquest motiu l'any 2015 es va desenvolupar una aplicació per facilitar al coordinador de l'assignatura la gestió de totes les tasques que es porten a terme quan un alumne fa una estada. [...]
Cada curso hay aproximadamente 150 estudiantes del Grado en Ingeniería Informática que realizan una estancia de prácticas curriculares en alguna empresa o organización externa. Por este motivo en el año 2015 se desarrolló una aplicación para facilitar al coordinador de la asignatura la gestión de todas las tareas que se llevan a cabo cuando un alumno realiza una estancia. [...]
There are approximately 150 students in Engineering degree who make an externship in an external company or institution every course. For this reason, in 2015 an application was developed to facilitate to the coordinator of a subject the management of all the tasks carried out when a student stays in a company. [...]

2019-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
11 p, 2.9 MB Mòdul de visió per computador per a videojoc 3D / Martínez Pérez, David ; Roca i Marvà, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte és el desenvolupament d'un mòdul de visió per computador per a un videojoc en 3D multiplataforma però molt enfocat a plataformes mòbils, fent servir les càmeres que disposen avui en dia aquests típus de dispositius. [...]
The aim of this project is to develop a computer vision module for 3D multi-platform game but focused on mobile platforms, using the cameras that nowadays are available in these devices. This project is focused mainly on the development of an artificial intelligence (AI) in a Unity environment, which is able to detection and face tracking in order to bring more realism to the main character of the game. [...]
El objetivo de este proyecto es el desarrollo de un módulo de visión por computador para un videojuego en 3D multiplataforma pero muy enfocado a plataformas móviles, haciendo uso de las cámaras que disponen hoy en día este tipo de dispositivos. [...]

2016-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
10 p, 766.0 KB Desenvolupament d'una xarxa social d'esquí per a mòbil : SocialSki / Ferret Font, Marc ; Bartrina Rapesta, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
A Internet existeixen diversos portals web que permeten conèixer l'estat de les pistes d'esquí, cadascun d'ells amb un funcionament similar, però alhora diferents entre ells. L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar una xarxa social per a dispositius mòbils que a part de donar la possibilitat als usuaris de consultar un conjunt de dades sobre les diferents pistes d'esquí, també puguin aportar una opinió personal seguint uns criteris dins d'un formulari. [...]
On the Internet there are several websites that provide an insight into the conditions of the ski resorts, each of them with similar functions, but different at the same time. The aim of this project is to develop a social network for mobile devices that in addition to providing to the final users the opportunity to know a range of data about the different ski slopes, it will also give a personal opinion to the resort conditions provided by the other users. [...]
En Internet existen diferentes páginas web que permiten conocer el estado de las pistas de esquí, cada una de ellas con un funcionamiento similar, pero a la vez distinto. El objetivo de este proyecto es desarrollar una red social compatible con dispositivos móviles que aparte de dar la posibilidad a los usuarios de conocer un conjunto de datos sobre las pistas, también puedan aportar una opinión personal, siguiendo unos criterios definidos en un formulario. [...]

2016-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.