Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
8 p, 1.2 MB La nova etapa pedagògica de la Mentora Alsina : documentació i divulgació del patrimoni científic i tècnic al mNACTEC / Valentines-Álvarez, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vallmitjana i Rico, Santiago (Universitat de Barcelona. Departament de Física Aplicada i Òptica) ; D'Argenio, Stefano (Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya) ; Muñoz, Joan (Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya) ; Perarnau i Llorens, Jaume (Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya)
The Mentora Alsina permanent exhibition was inaugurated on 23th May 2006 at mNACTEC. Reproducing the Physics Experimental Laboratory Mentora Alsina (1906-1991) objects, practices, spaces, educational methodologies, we have tried to reproduce knowledge, skills, interests and amazements in the new audienc of the new century. [...]
2008 - 10.2436/20.2006.01.12
Actes d'història de la ciència i de la tècnica, Vol. 1 (2008) , p. 103-109  
2.
11 p, 300.6 KB ¿Por dónde comenzamos? Conceptualización de un proyecto educativo para un centro de ciencias. El caso de al Fundación CRAM / Boadas Mir, Elena (Fundació per a la Conservació i Recuperació d'Animals Marins) ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Monereo i Font, Carles 1957- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
En este artículo se expone el caso concreto de la conceptualización del proyecto educativo, AULACRAM, para un centro de ciencia: la Fundación para la Conservación y Recuperación de Animales Marinos (CRAM), que en el año 2013 se planteó impulsar su dimensión educativa para que diera respuesta a las necesidades sociales y ambientales del siglo XXI y que permitiera compartir con la ciudadanía su compromiso con el medio marino. [...]
This article presents the concrete case of the conceptualization of the educational project, AULACRAM, for a science center: the Foundation for the Conservation and Recovery of Marine Animals (CRAM), which in the year 2013 sought to boost its educational dimension so that to respond to the social and environmental needs of the 21st century and to share with the public their commitment to the marine environment. [...]

2018
Revista de museología, Núm. 71 (2018) , p. 37-47  
3.
24 p, 896.3 KB Qué fue del Salón de Reinos : medio siglo de utopía / García-Montón González, Patricia (Universidad Complutense de Madrid)
En 1998, coincidiendo con la dirección de Fernando Checa en el Museo del Prado, nombrado con la llegada del Partido Popular al Gobierno, se presentaba el proyecto oficial de reordenación de las colecciones para la parte del que fue el antiguo Salón de Reinos del Palacio del Buen Retiro, entonces Museo del Ejército. [...]
El 1998, coincidint amb la direcció de Fernando Checa al Museu del Prado, nomenat amb l'arribada del Partit Popular al Govern, es presentava el projecte oficial de reordenació de les col·leccions per a la part del que va ser l'antic Saló de Regnes del Palau del Buen Retiro, llavors Museu de l'Exèrcit. [...]
In 1998, coinciding with Fernando Checa's term as director of the Prado Museum- who was appointed upon the Popular Party's arrival to power-the official project to restore the ancient Hall of Realms of the Buen Retiro Palace, which then housed the Army Museum, was presented. [...]

2016 - 10.5565/rev/locus.262
Locus amoenus, Núm. 14 (2016) , p. 233-255 (Articles)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
414 p, 6.6 MB El nuevo esquema expositivo del museo de historia natural de Londres, 1968-1981. Una perspectiva histórica / Corral Guillé, Gustavo ; Nieto-Galan, Agustí (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Història de la Ciència) ; Ruiz Castell, Pedro, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis d'Història de les Ciències
El presente trabajo ofrece una mirada al Natural History Museum de Londres entre finales de la década de 1960 y principios de la de 1980 y al modo en que cambió la identidad y la política expositiva del museo en esa época. [...]
This paper offers a look at the Natural History Museum in London in late 1960 and early 1980 and the way the identity and museum exhibition policy changed at that time. The characterization of the audience the new exhibitions were addressed also changed from an audience with a solid knowledge and a clear interest in natural history to mostly children. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.