Warning: Ignoring empty keyword search term.
Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
12 p, 445.1 KB Mirar y pensar desde la cultura de género / Leal, Aurora (Universitat Autònoma de Barcelona)
Los estudios sobre la presencia reiterada de los estereotipos de género en las pantallas son mucho más numerosos que aquellos que tratan de las representaciones que niñas y niños elaboran al contemplarlos. [...]
Studies on the presence of gender stereotypes on television far outnumber those on the representations used by children to account for these stereotypes. This study concerns the representational-organisational models used by a group of 63 boys and girls aged between 9 and 11 years when watching un extract from a television program showing an argument between a man and a woman about the unequal distribution of domestic chores. [...]

2003
Anuario de psicología, Vol. 34, Núm. 2 (2003) , p. 279-290  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
27 p, 4.0 MB Protocol de bon ús dels videojocs en nens i nenes de primària / Vicens Mora, Maria del Mar ; Deus Yela, Juan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La popularitat dels jocs electrònics (o videojocs) han impulsat la preocupació respecte a la influència que aquests tenen sobre els nens i joves avui dia i, fins ara, no hi ha evidències pautades sobre el seu us tot i ser un dels medis dominant pels més joves de la casa. [...]
Popularity of electronic games (referred also as video games) has sparked concern about its influence over today's children and young people, and currently there is no evidence about its use despite being one of the most dominant media in their homes. [...]

2018
Grau en Psicologia [954]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.