Resultats globals: 10 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Documents de recerca, 7 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
18 p, 312.1 KB El papel de la mujer en las películas y series originales de Netflix en India / Martín-Párraga, Javier (Universidad de Córdoba)
Desde sus orígenes como videoclub por catálogo a finales de los noventa del siglo pasado, la compañía Netflix ha ido evolucionando hasta convertirse en una de las empresas audiovisuales que más cantidad de películas y series distribuyen y producen. [...]
Netflix began its activity back in the 90s of the previous century as a videoclub which distributed DVDs via mail. In a very short span of time, it has been able to evolve in a tremendous manner and it is safe to affirm that nowadays Netflix is one of the companies which produce and distribute more movies and TV shows worldwide. [...]

2020 - 10.5565/rev/indialogs.138
Indialogs : Spanish journal of India studies, Vol. 7 (2020) , p. 45-62 (Articles)  
2.
12 p, 152.1 KB Widening landscapes of TV storytelling in the digital media environment of the 21st century / Buonanno, Milly (Sapienza Università di Roma)
In this paper I intend to revisit from a critical perspective some issues related to the contemporary landscape of fictional TV storytelling: scripted shows whose consumption and reputation have witnessed significant changes in the 21st century. [...]
En aquest article pretenc tornar a examinar des d'una perspectiva crítica alguns temes relacionats amb l'escenari actual de la narrativa televisiva de ficció: els programes de ficció amb una producció, consum i reputació que han estat testimonis de canvis significatius en la dècada dels 2000. [...]
En este artículo pretendo volver a examinar desde una perspectiva crítica algunos temas relacionados con el actual escenario de la narrativa televisiva de ficción: los programas de ficción cuya producción, consumo y reputación han sido testigos de cambios significativos en la década de los 2000. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3133
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 58 (June 2018) , p. 1-12 (Articles)
2 documents
3.
20 p, 369.2 KB House of Cards : ideología y poder en la serie de Netflix / Donstrup Portilla, Mayte
Este artículo analiza los componentes ideológicos de la serie estadounidense House of Cards (Netflix, 2012- ). Con este propósito, se realiza un Análisis Crítico del Discurso de los fragmentos de la serie más relevantes para dicho objetivo. [...]
Aquest article analitza els components ideològics de la sèrie nord-americana House of Cards (Netflix, 2013-). Amb aquest propòsit, es realitza un Anàlisi Crític del Discurs dels fragments de la sèrie més rellevants per a aquest objectiu. [...]
The aim of this article is to discuss the ideological components of the American series House of Cards (Netflix, 2013- ). With this purpose, we use a Critical Discourse Analysis of the most relevant fragments. [...]

2017
Ruta comunicación, Núm. 8 (2017) , p. 45-64 (Artículos)  

Documents de recerca 7 registres trobats  
1.
140 p, 11.3 MB L'estratègia de comunicació de Netflix Espanya a Twitter / Pineda Marimón, Clara ; Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les plataformes de vídeo sota demanda (VOD) han protagonitzat un canvi en el model de distribució i consum del contingut audiovisual. Netflix és la plataforma de vídeo en streaming líder mundialment. [...]
Las plataformas de vídeo bajo demanda (VOD) han protagonizado un cambio en el modelo de distribución y consumo del contenido audiovisual. Netflix es la plataforma de vídeo en streaming líder mundialmente. [...]
Video-on-demand (VOD) platforms have led to a change in the model of audiovisual content's distribution. Netflix is the world's leading streaming video platform. But what makes a user decide which platform to use? Communication is a changing exercise that needs to be adapted to the environment offered by technology, and in the current landscape, social networks have become a strategic tool for achieving good brand positioning. [...]

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
95 p, 2.5 MB Análisis de la accesibilidad de las plataformas de video bajo demanda más populares en España / Herrero Crespo, Cecilia ; Matamala, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
A Espanya, només entre les plataformes de Netflix, HBO, Amazon Prevalgui Vídeo i Movistar + sumen més de 24 milions d'usuaris, i les xifres augmenten cada any. El vídeo sota demanda s'ha convertit en un habitual dels espanyols, no obstant això, el seu gran èxit entre la població ens porta a preguntar-nos si aquest tipus de plataformes estan a l'abast de tots. [...]
En España, solo entre las plataformas de Netflix, HBO, Amazon Prime Video y Movistar + suman más de 24 millones de usuarios, y las cifras aumentan cada año. El video bajo demanda se ha convertido en un habitual de los españoles, sin embargo, su gran éxito entre la población nos lleva a preguntarnos si este tipo de plataformas están al alcance de todos. [...]
In Spain, Netflix, HBO, Amazon Prime Video and Movistar + platforms alone account for more than 24 million users, and the numbers are increasing every year. Video on demand has become a commonplace among Spaniards. [...]

octubre 2020
Màster Universitari en Traducció Audiovisual [1349]  
3.
80 p, 3.7 MB La guerrilla de Netflix / Escobar Tortosa, Patricia ; Pallares Semente, Xavier Miquel ; Casablancas Segura, Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest estudi té com a principal objectiu aprofundir en el marc conceptual del màrqueting de guerrilla, tant en els conceptes teòrics d'aquest terme, com en l'ús que es fa d'aquest tipus de màrqueting en el context de les empreses privades. [...]
Este estudio tiene como principal objetivo profundizar en el marco conceptual del marketing de guerrilla, tanto en los conceptos teóricos de este término, como en el uso que se hace de este tipo de marketing en el contexto de las empresas privadas. [...]
The main objective of this study is to investigate the conceptual framework of guerrilla marketing, both in a theoretical and practical perspective within the context of private companies. It is pretended to identify which target is the most receptive to guerrilla stimuli and to analyze the different techniques and tools that companies use to increase the consumer's purchase intention. [...]

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  
4.
62 p, 2.5 MB Representació de l'estereotip de masculinitat en la sèrie "Narcos" / Espuña Aulina, Àlex ; Delgado Reina, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
'Narcos' és una sèrie de televisió que narra una història basada en fets reals sobre el món del narcotràfic i que ha tingut un gran èxit a nivell internacional. Aquest Treball de Fi de Grau analitza la sèrie per respondre a questions relacionades a la representació de la masculinitat en els personatges de la sèrie. [...]
'Narcos' es una serie de televisión que narra una historia basada en hechos reales sobre el mundo del narcotráfico y que ha tenido un gran éxito internacional. Este TFG analiza la serie para responder a preguntas relacionadas a la representación de la masculinidad en los personajes de la serie. [...]
'Narcos' is a television series that tells a story based on real events about the world of drug trafficking that has had a great impact internationally. This Final Project analyzes the series to answer questions related to the representation of masculinity in the characters in the series. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
5.
239 p, 19.4 MB Nuevos usos de las redes sociales en las series de ficción / Mota Villalba, Beatriz ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de recerca té com a objectiu estudiar el paper que tenen les xarxes socials, en concret Twitter, en l'estudi de l'audiència de les sèries de ficció. Per a això s'analitzaran els hashtags de dues sèries de ficció recentment estrenades: A Series of Unforntunate Events, de Netflix, i Big Little Lies, de HBO.
Este proyecto de investigación tiene como objetivo estudiar el papel que tienen las redes sociales, en concreto Twitter, en el estudio de la audiencia de las series de ficción. Para ello se nalizarán los hashtags de dos series de ficción recién estrenadas: A Series of Unfortunate Events, de Netflix, y Big Little Lies, de HBO.
This research project aims to study the role of social networks, specifically Twitter, in the study of the audience of fiction series. To achieve this, the hashtags of two recently released fictions series will be analyzed: A Series of Unfortunate Events, de Netflix, and Big Little Lies, de HBO.

2017
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
80 p, 1.4 MB Las influencias del New Hollywood en las series de televisión actual. El caso de The get down / Masachs Villarino, Manel ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball ens hem proposat trobar les possibles influències que la sèrie de televisió de Netflix The get down pot tenir del període de la història del cinema anomenat New Hollywood. Aquesta etapa es caracteritza fer fer pel·lícules amb presència de crítica social i política, pel tractament de temes tabú com el sexe i la violència, per la defensa de la llibertat personal, per reflectir a les minories, per denunciar les injustícies. [...]
En este trabajo nos hemos propuesto encontrar las posibles influencias que la serie de televisión de Netflix The get down puede tener del período de la historia del cine llamado New Hollywood. Esta etapa se caracteriza hacer hacer películas con presencia de crítica social y política, para el tratamiento de temas tabú como el sexo y la violencia, por la defensa de la libertad personal, para reflejar a las minorías, para denunciar las injusticias . [...]
In this work we intend to find possible influences of the television series The Netflix get down may be the period of history called New Hollywood cinema. This stage is characterized do make films in the presence of social and political criticism, for the treatment of taboo subjects like sex and violence, the defense of personal freedom, to reflect the minorities, to denounce injustice . [...]

2017
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
141 p, 20.4 MB L'impacte de Netflix en el consum mediàtic de la població catalana / Artigas Vilà, Guillem ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum de productes audiovisuals està canviant a causa de l'aparició de les plataformes digitals i el vídeo a demanda. Aquest és un estudi sobre com ha impactat Netflix i les plataformes digitals en el consum de la població catalana. [...]
El consumo de productos audiovisuales está cambiando debido a la aparición de las plataformas digitales y el vídeo a demanda. Este es un estudio sobre cómo ha impactado Netflix y las plataformas digitales en el consumo mediático de la población catalana. [...]
The consumption of audiovisual products is changing due to the appearance of digital platforms and video on demand. This is a study about how has impacted Netflix and digital platforms in the media usage of the Catalan population. [...]

2017
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.