1.
|
130 p, 3.9 MB |
Els cinc sentits de les marques : estudi de casos i proposta de rebranding
/
Tomsen Melero, Elia ;
Enrique, Ana Mª, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El neuromàrqueting obre un ampli ventall de possibilitats per arribar als consumidors de manera impactant i diferent de la competència. El present estudi analitza casos reals de l'aplicació del neuromàrqueting a la indústria tèxtil i proposa un rebranding d'un d'ells aplicant el màrqueting sensorial. El neuromarketing abre un gran abanico de posibilidades para llegar a los consumidores de manera impactante y diferente de la competencia. El presente estudio analiza casos reales de la aplicación del neuromarketing en la industria textil y propone un rebranding de uno de ellos aplicando el marketing sensorial. Neuromarketing opens a wide range of possibilities to reach consumers in an impactful way, making a difference between the competence. This study analyses the application of neuromarketing in real cases from the textile industry and proposes a rebranding for one of them by applying sensory marketing.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
2.
|
|
3.
|
131 p, 44.9 MB |
Estudio de la relación entre el precio y el packaging en el mercado del chocolate: una investigación de neuromarketing
/
Torelló Navarro, Marina ;
Lopes Da Silva, Elaine, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació estudia, des del punt de vista del neuromarketing, com influeix el packaging, el preu, i la relació entre ambdós, a la decisió de compra del consumidor en el mercat de la xocolata a Espanya. La investigación estudia, des del punto de vista del neuromarketing, cómo influye el packaging, el precio, y la relación entre ambos, en la decisión de compra del consumidor en el mercado de los chocolates en España. The research studies, from the point of view of neuromarketing, how packaging, price, and the relation between the two, influence the consumer's purchase decision in the chocolate market in Spain.
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
4.
|
|
5.
|
82 p, 1.5 MB |
El efecto de la música en la publicidad
/
Fernandez Rof, Mireia ;
Gheorghe, Cristina Stefania ;
López Belbeze, María Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Aquest treball d'investigació té la finalitat de conèixer l'efecte de la música en els anuncis publicitaris. Per una banda, es vol estudiar en quina mesura la tipologia de la música influeix en les emocions de les persones i, per una altra, si les emocions afecten en la publicitat. [...] El presente trabajo de investigación quiere conocer el efecto de la música en los anuncios publicitarios. Por un lado, se pretende saber en qué medida la tipología de la música influye en las emociones de las personas y, por otro, descubrir si las emociones afectan en la publicidad. The following research aims to study the effect of music in advertising. On the one hand, it aims to know if musical typology influencing people's emotions and on the other hand, find out if emotions affect advertising.
2020 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
|
|
6.
|
|
7.
|
146 p, 20.0 MB |
Influencia de la música de la publicidad en las emociones : hacia la conquista del cerebro emocional
/
Pérez Puigdomènech, Laia ;
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi sobre les diferències emocionals que la música de la publicitat produeix entre músics i no músics, mitjançant l'ús de les tècniques del neuromàrqueting i l'anàlisi de 5 paràmetres emocionals diferents: avorriment, engagement, excitació, frustració i relaxació. [...] Estudio sobre las diferencias emocionales que la música de la publicidad produce entre músicos y no músicos, mediante el uso de les técnicas del neuromarketing y el análisis de 5 parámetros emocionales distintos: aburrimiento, engagement, excitación, frustración y relajación. [...] Study about the emotional differences that advertising music produce between musicians and non-musicians, using neuromarketing techniques and the analysis of 5 different emotional parameters: boredom, engagement, excitement, frustration and relaxation. [...]
2016 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
8.
|
127 p, 1.1 MB |
El comportamiento del consumidor ante el marketing olfativo : El caso Stradivarius , relación entre la percepción del olor y el reconocimiento de la marca
/
Martínez Pérez, Elisabeth ;
Martín-Pascual, Miguel Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Quants més sentits utilitzi una marca més senzill li serà crear una experiència memorable, una experiència basada en les emocions, que estableixi un vincle entre el consumidor i la marca o producte. [...] Cuantos más sentidos utilice una marca más sencillo le será crear una experiencia memorable, una experiencia basada en las emociones, que establezca un vínculo entre el consumidor y la marca o producto. [...] The more senses a brand uses, the easier it will be to create a memorable experience. An experience based on emotions, which establishes a link between the consumer and the brand or product. In this research the sense of smell and its importance on a marketing strategy will be studied. [...]
2016 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
9.
|
95 p, 2.8 MB |
Detonants de la persuasió
/
Pradell Pagès, Marina ;
Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del treball és conèixer amb més profunditat els recursos i elements que resulten més persuasius en publicitat, prestant especial atenció al paper que juguen les emocions del receptor de les campanyes audiovisuals. El objetivo del trabajo es conocer más profundamente los recursos y elementos que resultan más persuasivos en publicidad, prestando especial atención al papel que juegan las emociones del receptor de las campañas audiovisuales. The aim of the project is to get to know with more detail the resources and elements that help advertising being more persuasive, paying special attention to how audiovisual campaigns involves people's emotions.
2014 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
10.
|
112 p, 1.8 MB |
Neuromarketing y el futuro de las investigaciones de mercado
/
Potapov Rafael, Oleg ;
Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball tracta sobre el neuromarketing en el seu context real en el mercat. Es tracta d'una nova eina d'investigació de mercats que compta amb un gran potencial per substituir els mètodes d'investigació convencionals, i aquest document tracta de comprovar si això és possible actualment. [...] El presente trabajo trata sobre el neuromarketing en su contexto real en el mercado. Se trata de una nueva herramienta de investigación de mercados que cuenta con un gran potencial para sustituir los métodos de investigación convencionales, y este documento trata de comprobar si esto es posible actualmente. [...] This work is about the neuromarketing in the actual market context. This is a new market research tool that has great potential to replace conventional methods of research, and this document tries to verify if this is currently possible. [...]
2014 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|