Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
10 p, 1.6 MB El consum multipantalla. Estudi sobre l'ús de mitjans tradicionals i nous per part de nens, joves, adults i gent gran a Catalunya / Navarro Güere, Héctor coord. ; González Romo, Zahaira Fabiola (Universitat de Vic. Grup de Recerca d'Interaccions Digitals) ; Massana, Eulàlia (Universitat de Vic. Grup de Recerca d'Interaccions Digitals) ; García, Irene (Universitat de Vic. Grup de Recerca d'Interaccions Digitals) ; Contreras, Ruth (Universitat de Vic. Grup de Recerca d'Interaccions Digitals)
Des de fa una dècada es parla de la convergència digital, que ha propiciat la conjunció de la informàtica amb els mitjans de comunicació i la interconnexió en xarxa. Actualment circulen amb facilitat suports vells i nous cada vegada més flexibles. [...]
For a decade, we have been talking about how digital convergence has permitted the entrance of computers in the media and their interconnection in the net. At the moment, old and new devices exist together and they are becoming more and more flexible. [...]

2012
Quaderns del CAC, Vol. 15, Num. 38 (Juny 2012) , p. 87-96  
2.
19 p, 109.8 KB Migración hacia nuevas pantallas : transformaciones estéticas, narrativas en los productos de ficción para telefonía móvil y dispositivos personales en España / Morales Morante, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Los teléfonos móviles 3G, 4G y los dispositivos personales vienen siendo utilizados cada vez más intensamente por los jóvenes como medios para comunicarse y consumir contenidos multimediáticos. Los creativos audiovisuales han visto en esta nueva forma de relación interpersonal y social una oportunidad nueva de negocio y han lanzado al mercado algunas experiencias de productos de ficción diseñadas expresamente para su emisión a través de este tipo de plataforma. [...]
The cellular phones 3G, 4G and the personal devices are being use more and more as communication and multimedia contents devices by youngsters. The audiovisual content creators have seen in this new form of interpersonal and social relation a new opportunity for business and have launched fiction experienced products specifically designed for their transmission in those applications. [...]

2011
Observatorio (OBS*), Vol. 5, Núm. 1 (2011) , p. 103-121  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.