Resultats globals: 32 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 32 registres trobats
Documents de recerca 32 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
136 p, 2.6 MB Evolución y crecimiento de la cobertura mediática del fútbol femenino en la televisión pública española y catalana en 2019 / Parladé Salvans, Sònia ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza la cobertura del futbol femení als informatius de la televisió pública espanyola i catalana en les dues últimes edicions de dues competicions: la Copa Mundial i la lliga Primera Iberdrola. [...]
El presente trabajo analiza la cobertura del fútbol femenino en los informativos de la televisión pública española y catalana en las dos últimas ediciones de dos competiciones: la Copa Mundial y la liga Primera Iberdrola. [...]
This research analyzes the media coverage of women's football in the spanish and catalan public television's news reports in the latest editions of two tournaments: the World Cup and the Primera Iberdrola league. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
2.
106 p, 1.5 MB "Presencia y uso del infoentretenimiento en el periodismo deportivo a partir de las propuestas de 'El Chiringuito' y 'Charlas de Fútbol'" / Muñoz Fortó, Alejandro ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme esportiu és un dels que més s'ha vist afectat per l'auge de l'infoentreteniment, un gènere que, com el seu nom indica, uneix informació i entreteniment fins al punt que el producte periodístic perd la seva raó de ser i es converteix pràcticament en un xou. [...]
El periodismo deportivo es uno de los que más se ha visto afectado por el auge del infoentretenimiento, un género que, como su nombre indica, une información y entretenimiento hasta el punto de que el producto periodístico pierde su razón de ser y se convierte prácticamente en un show. [...]
The sportive journalism is one of the most affected by the boom of the infotainment, a genus that, like his name signifies, joins information and entertainment until the point that the journalistic product misses his reason of being and converts it practically at a show. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
3.
107 p, 3.4 MB La Comunicació No Verbal en els presentadors dels informatius de les 3 televisions més vistes a Catalunya durant el 2018 : Antena 3, Tv3 i Telecinco / Lloret Puig, Meritxell ; Ortigosa Mostacero, Leire ; Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi de 4 dels elements de la comunicació no verbal (gestos, mirada i expressió facial, postura i aparença) per part dels presentadors dels informatius de les tres televisions més vistes a Catalunya al llarg del 2018 (Antena 3, Tv3 i Telecinco). [...]
Análisis de 4 de los elementos de la comunicación no verbal (gestos, mirada y expresión facial, postura y apariencia) por parte de los presentadores de los informativos de las tres televisiones más vistas en Cataluña en 2018 (Antena 3, TV3 y Telecinco). [...]
Analysis of 4 of the elements of non-verbal communication (gestures, look and facial expression, posture and appearance) by the news presenters of the three most watched televisions in Catalonia throughout 2018 (Antena 3, Tv3 and Telecinco). [...]

2020
Grau en Periodisme [971]
2 documents
4.
44 p, 1.4 MB La Realidad Aumentada en el "Telenotícies vespre" de TV3 / Gascón Jiménez, Àlex ; Martínez Fernández, Jesús, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació estudia l'ús de la Realitat Augmentada (RA) en l'informatiu de la nit de la principal cadena de televisió catalana. Es diferencien tres formes diverses en què la tecnologia és mostrada adquirint sobretot un valor informatiu. [...]
Esta investigación estudia el uso de la Realidad Aumentada (RA) en el informativo de la noche de la principal cadena de televisión catalana. Se diferencian tres formas distintas en que la tecnología es mostrada adquiriendo sobre todo un valor informativo. [...]
This investigation studies the use of Augmented Reality (AR) in the evening news of the main catalan television channel. It distinguish three different forms to show the technology with an information value mostly. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
5.
100 p, 1.9 MB Auditoria dels protocols per aplicar perspectiva de gènere a les informacions i per a reformular la violència masclista als informatius de TV3 / Casarramona Fages, Núria ; Gallego Ayala, Joana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball de fi de grau s'ha analitzat el compliment dels protocols que TV3 va aplicar a la informació que emet a partir del gener del 2019. S'ha dut a terme una anàlisi dels Telenotícies Migdia i Vespre i de les tertúlies de Els Matins i +324. [...]
En este trabajo de fin de grado se ha analizado el cumplimiento de los protocolos que TV3 aplicó a la información que emite a partir de enero de 2019. Se ha llevado a cabo un análisis de los telediarios del mediodía y de la noche y de las tertulias de Els Matins y +324. [...]
In this final degree project, we have analyzed the compliance with the protocols that TV3 applied to the information it broadcasts from January 2019. We have analyzed the news in the noon and in the night and the social gatherings of Els Matins and +324. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
6.
111 p, 2.5 MB Audiència social, Twitter i informació televisiva: anàlisi dels programes d'informació matinals de la TDT generalista espanyola / Sierra Morales, Maria ; Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi analitza els programes d'informació en obert de la televisió generalista d'Espanya amb l'objectiu de determinar les seves estratègia a Twitter i en pantalla per apel·lar l'audiència social. [...]
Este estudio analiza los programa de información de la TDT en la televisión de España con el objetivo de determinar sus estrategias en Twitter y en pantalla con la finalidad de apelar a la audiencia social. [...]
This study analyses DTT information programmes on television in Spain in order to determine their strategies on Twitter and on screen to appeal the social audience. The research is carried out through an analysis of the viewing of the programs and the tweets emitted by these. [...]

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
140 p, 5.0 MB Anàlisi de la recepció del programa informatiu InfoK en el context de la multiplicació de l'oferta televisiva en infants i adolescents / Font Ruiz, Joaquim ; Marín, Enric, 1956-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza, a partir d'enquestes i de la tècnica del grup de discussió, el consum del programa informatiu infantil de Televisió de Catalunya, InfoK, per part d'infants i adolescents d'entre 6 i 15 anys. [...]
El presente trabajo analiza, a partir de encuestas y de la técnica del grupo de discusión, el consumo del programa informativo infantil de Televisió de Catalunya, InfoK, por parte de los niños i adolescentes de entre 6 i 15 años. [...]
The current study analyzes, based on a poll and the technique of the focus group, the consumption of informative children's program of Televisió de Catalunya, InfoK, by children and adolescents between 6 and 15 years. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
8.
255 p, 565.3 MB Tres relatos televisivos : el tratamiento informativo a través del uso de la imagen en los informativos de TVE, TVE Cataluña y TV3 durante la jornada el 1-O / Moreno Cobos, Lorena ; Hernández Gómez, Juan Bautista, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El passat 1 d'octubre va ser una jornada que va tenir una gran atenció mediàtica perquè es tractava d'una situació d'excepcionalitat política al país. Davant d'aquest fet, els mitjans de comunicació van incloure al seu sumari un conjunt d'imatges que explicaven el que estava passant. [...]
El pasado 1 de octubre fue una jornada que tuvo una gran atención mediática ya que se trataba de una situación de excepcionalidad política en el país. Ante este hecho, los medios de comunicación incluyeron en el sumario una serie de imágenes que explicaban lo que estaba pasando. [...]
The last 1st of October was a journey that had all the media attention because it was a unique political situation for the country. This fact made that the media included images in its summaries that explained all what was happening. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
9.
128 p, 2.2 MB Cultura audiovisual y el mensaje político en los medios informativos de la cadena televisica RT / Novozhilova, Anna ; Marín, Enric 1956- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La presente investigación se centra en el análisis de los titulares y partes relevantes de los informativos de la cadena televisiva RT desde dos perspectivas: política y artística. Con el fin de determinar el mensaje político y entender si RT es una "máquina propagandística" del Kremlin, se aplica el análisis critico del discurso a los informativos y las conclusiones se basan en las ideas elaboradas por Teun Van Dijk en sus obras principales. [...]
La present investigació es centra en l'anàlisi dels titulars i parts rellevants dels informatius de la cadena televisiva RT des de dues perspectives: la política i l'artística. Amb l'objectiu de determinar el missatge polític i entendre si RT és una "màquina propagandistica" del Kremlin, s'aplica l'anàlisi crítica del discurs als informatius i les conclusiones es basen en les idees elaborados per Teun Van Dijk en la seva proposta d'anàlisi crítica del discurs periodistic. [...]
The present study focuses on the analysis of the headlines and relevant sections of the news program broadcasted on the television network RT and is framed by two perspectives: political and artistic. [...]

2017  
10.
134 p, 4.2 MB El tractament informatiu de les Primaveres Àrabs a les Xarxes Socials. Els casos de Tunísia i d'Egipte / Tor Hidalgo, Clara ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal d'aquest treball és analitzar el tractament informatiu de les Primaveres Àrabs a Twitter i Youtube durant la primera setmana de protestes a Egipte i Tunísia. Com a segon objectiu, es vol determinar el grau de rellevància que van tenir-hi i posteriorment, es vol constatar si els valors tradicionals relacionats amb l'ètica periodística són presents als missatges abocats en aquestes xarxes. [...]
El objetivo principal de este trabajo es analizar el tratamiento informativo de las Primaveras Árabes en Twitter y YouTube durante la primera semana de protestas en Egipto y Túnez. Como segundo objetivo, el presente trabajo pretende determinar el grado de relevancia que tuvieron las redes durante las sublevaciones y posteriormente, se quiere constatar si los valores tradicionales relacionados con la ética periodística están presentes en los mensajes vertidos en estas redes. [...]
The main aim of this work is to analyse the information treatment of the Arab Springs on Twitter and YouTube during the first week of protests in Egypt and Tunisia. The second objective tries to determine the degree of relevance that Social Media had during the uprisings and verify if the traditional values related to journalistic ethics are present in the messages sent in these networks. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 32 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.