Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
17 p, 102.9 KB Recerca en comunicació de masses a Alemanya.Un repàs / Schröder, Hermann-Dieter
La recerca sobre comunicació de masses a Alemanya es caracteritza pel fet que no és deguda a un sol cos disciplinar, i per realitzar, des de diferents posicions epistemològiques, una productiva tasca d'aproximació al fenomen de la comunicació de masses. [...]
La investigación sobre comunicación en Alemania se caracteriza por no deberse a un sólo cuerpo disciplinar, y por llevar a cabo -desde diferentes posturas epistemológicas- una productiva tarea de aproximación al fenómeno de la comunicación de masas. [...]
Research into the mass media in Germany is distinguished by adhering to no single body of discipline and by carrying out, from a variety of epistemological angles, a productive task in approaching the phenomenon of the mass media. [...]

1997
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 21 (1997) , p. 31-47  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
118 p, 9.3 MB Plan de Negocio para Determinar la Viabilidad de la Creación de un Nuevo Negocio de Bubble Tea en Barcelona / Zhang, Xinyi ; Feiyu, Ye ; Zhichao, Yang ; Llonch i Andreu, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El Bubble Tea ha arribat a conquerir mercats al voltant del món convertint-se en un producte de moda i amb gran participació en el mercat global. A Barcelona aquesta beguda també es posa popular en els últims cinc anys, però, el preu sobre aquest producte és bastant alt, la ubicació dels locals està molt centrats a centre de Barcelona, fa que molts aspectes siguin particularment inconvenients i fan que són incapaços de complir amb les necessitats dels clients. [...]
El Bubble Tea ha llegado a conquistar mercados alrededor del mundo convirtiéndose en un producto de moda y con gran participación en el mercado global. En Barcelona esta bebida también se pone popular en los últimos cinco años, sin embargo, el precio sobre este producto es bastante alto, la ubicación de los locales está muy centrados al centro del Barcelona, hace que muchos aspectos sean particularmente inconvenientes y hacen que son incapaces de cumplir con las necesidades de los clientes. [...]
The Bubble Tea has come to conquer markets around the world becoming a fashion product and with great participation in the global market. In Barcelona this drink has also become popular in the last five years, however, the price of this product is quite high, the location of those Bubble Tea stores is very centered in the center of Barcelona, which makes them unable to meet part of customers' needs. [...]

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.