Results overview: Found 2 records in 0.03 seconds.
Articles, 2 records found
Articles 2 records found  
1.
14 p, 646.0 KB El modelo Accelera de creación y gestión del conocimiento en el ámbito educativo / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Rodríguez Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La aplicación y el desarrollo de la creación y gestión del conocimiento (CGC) en los centros educativos es un tema incipiente. Al respecto, este artículo presenta una experiencia que tiene dos objetivos; por un lado, la creación y experimentación de un modelo de CGC aplicable al campo educativo y, por otro lado, el análisis de la actividad de los gestores del conocimiento. [...]
In educational institutions, the development and application of Knowledge Creation and Management (KCM) is an incipient matter. This paper reports on an experience whose aims are to create and experiment with a KCM model applicable to the educational field and to analyse the activity of knowledge managers. [...]

2012 - 10.4438/1988-592X-RE-2011-357-133
Revista de educación (Madrid), Núm. 357 (2012) , p. 633-646  
2.
7 p, 136.6 KB Aplicación del polimedia en el ámbito educativo / Infante Moro, Alfonso (Universidad de Huelva) ; Santos Fernández, Nieves (Universidad de Huelva) ; Muñiz Ronchel, Cristina (Universidad de Huelva) ; Pérez Medina, Lola (Universidad de Huelva)
Polimedia is a room created for benefit of all. Actualy, we can say that a tool with that exists innovating and productive we can record a information, to reproduce it on a presentation to power point, like complementary explanation to the information that is offered. [...]
Polimedia es una sala creada para beneficio de todos. Actualmente, podemos decir que existe una herramienta innovadora y productiva con la que podemos grabar una información y reproducirla sobre una presentación power point como explicación complementaria a la información que se ofrece. [...]

2010
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 18 (2010) , p. 1-7  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.