Resultats globals: 6 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 5 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
11 p, 1.7 MB Prevalence of Protein-Energy Wasting in Dialysis Patients Using a Practical Online Tool to Compare with Other Nutritional Scores : Results of the Nutrendial Study / Arias-Guillén, M. (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Collado, S. (Parc de Salut MAR de Barcelona) ; Coll, Elisabet (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Carreras, J. (Centre Diaverum Baix Llobregat. Diaverum) ; Betancourt, L. (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Romano, B. (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Fernández, M. (Parc de Salut MAR de Barcelona) ; Duarte Gallego, Verónica (Hospital Universitari MútuaTerrassa (Terrassa, Catalunya)) ; Garro, J. (Hospital Universitari Joan XXIII de Tarragona) ; Soler, J. (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; González, J.C. (Hospital de Mollet) ; Calabia, Jordi (Hospital Universitari de Girona Doctor Josep Trueta)
This cross-sectional study aims to explore the prevalence of protein-energy wasting (PEW) in dialysis patients in Catalonia, Spain, using a new and practical online tool which enables rapid calculation and comparison with other nutritional scores. [...]
2022 - 10.3390/nu14163375
Nutrients, Vol. 14 Núm. 16 (august 2022) , p. 3375  
2.
19 p, 1.5 MB "A Stressful Unknown" or "an Oasis"? : Undergraduate Students' Perceptions of Assessment in an In-Class and Online English Phonetics Course / Czura, Anna ; Baran-Łucarz, Małgorzata
The sudden need to switch from traditional in-class instruction to online teaching and assessment due to the covid-19 pandemic has posed considerable challenges to teachers, but also to learners. The mixed method study reported in this article compared Polish undergraduate students' cognitive, affective, and behavioural re-sponses to assessment provided in two practical English phonetics courses taught during an in-class fall semester and online spring semester. [...]
2021 - 10.17533/udea.ikala.v26n3a09
Íkala, Revista de Lenguaje y Cultura, Vol. 26 Núm. 3 (2021) , p. 623-641  
3.
12 p, 390.8 KB Avaluació online en grups grans : ACME a la Facultat d'Economia i Empresa de la UAB / Márquez Cebrián, Ma. Dolores (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Soriano Sáez, Pilar
El nombre d'estudiants matriculats als primers cursos a la Facultat d'Economia i Empresa de la UAB és molt elevat, això dificulta el seu seguiment de forma individualitzada i continua. En les assignatures de Matemàtiques i Estadística és essencial que els alumnes realitzin un gran nombre d'exercicis per tal de poder assolir tant la destresa en el tractament de la informació, com l'adquisició dels conceptes. [...]
The number of students enrolled in the first course of Business and Economics studies at UAB is high; this fact is a barrier to track them individually and continuously. However, in subjects as Mathematics and Statistics, is essential that students take a large number of exercises for developing the skills to solve problems and acquiring new concepts. [...]

2016 - 10.1344/RIDU2016.8.8
RIDU Revista d'Innovació Docent Universitària, Núm. 8 (2016) , p. 65-76  
4.
17 p, 232.3 KB Evaluación socioformativa en procesos de formación en línea mediante proyectos formativos / Hernández Mosqueda, Jose S. (Centro Universitario CIFE (Mèxic)) ; Tobón Tobón, Sergio (Centro Universitario CIFE (Mèxic)) ; Ortega Carbajal, María F. (Centro Universitario CIFE (Mèxic)) ; Ramírez Cuevas, Andrés M. (Centro Universitario CIFE (Mèxic))
El objetivo del presente estudio es determinar la relación entre un conjunto de variables de la evaluación socioformativa y los proyectos formativos en un posgrado en línea. La metodología que se implementó corresponde a un estudio descriptivo-correlacional con una muestra de 79 participantes de una maestría en línea en donde se correlacionó la evaluación socioformativa mediante problemas de contexto, empleo de rúbricas, autoevaluación y coevaluación en el foro académico, con el impacto de los proyectos formativos que hacen énfasis en la importancia de la colaboración y los procesos de mejoramiento de las evidencias considerando los criterios y las metas de desempeño establecidas. [...]
L'objectiu del present estudi és determinar la relació entre un conjunt de variables de l'avaluació socioformativa i els projectes formatius en un postgrau en línia. La metodologia que es va implementar correspon a un estudi descriptiu correlacional amb una mostra de 79 participants d'un mestratge en línia on es va correlacionar l'avaluació socioformativa mitjançant problemes del context, l'ocupació de rúbriques, l'autoavaluació i la coavaluació en el fòrum acadèmic, amb l'impacte dels projectes formatius que fan èmfasi en la importància de la col·laboració i els processos de millorament de les evidències considerant els criteris i les metes d'acompliment establerts. [...]
The objective of this study is to determine the relationship between a set of variables related to socioformative assessment and training projects in the framework of an online postgraduate degree. The methodology comprised a descriptive correlational study with a sample of 79 participants enrolled in an online master's degree. [...]

2018 - 10.5565/rev/educar.766
Educar, Vol. 54 Núm. 1 (2018) , p. 147-163 (Temas de investigación)  
5.
23 p, 1023.6 KB Promover la regulación del comportamiento en tareas de aprendizaje cooperativo en línea a través de la evaluación / López-Benavides, Denisse (Universitat Oberta de Catalunya) ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
El aprendizaje cooperativo en línea presenta nuevas oportunidades para promover comportamientos regulados que favorezcan la construcción conjunta de conocimientos. Sin embargo, en la práctica docente este aspecto es una preocupación y presenta diversas dificultades. [...]
Although online collaborative learning presents new opportunities to promote regulated behaviors to support joint construction of meaning, in teaching practice it can present several difficulties. The purpose of this article is to explain, from a sociocultural perspective, some of the strategies employed by students when engaged in cooperative learning tasks. [...]

2011 - 10.5944/ried.1.14.808
RIED : Revista Iberoamericana de Educación a Distancia, Vol. 14, núm. 1 (2011) , p. 161-183  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
7 p, 268.0 KB Instrucció 10/2020 sobre la protecció de dades en matèria de docència virtual i d'avaluacions en línia / Universitat Autònoma de Barcelona
Aquesta Instrucció dona per finalitzada la docència presencial del segon semestre del curs 2019-2020 i acorda que tota l'activitat docent pendent ha de continuar en format virtual fins a la finalització del curs, i, en previsió que la situació d'emergència no permeti dur a terme cap activitat d'avaluació presencial durant el segon semestre del curs 2019-2020, disposa que el professorat ha de dissenyar unpla d'avaluació no presencial que inclogui, també, els processos de recuperació.
Esta Instrucción da por finalizada la docencia presencial del segundo semestre del curso 2019-2020 y reconoce que toda la actividad docente pendiente tiene que continuar en formato virtual hasta la finalización del curso, y, en previsión de que la situación de emergencia no permita llevar a cabo ninguna actividad de evaluación presencial durante el segundo semestre del curso 2019-2020, dispone.
que el profesorado tiene que diseñar un plan de evaluación no presencial que incluya, también, los procesos de recuperación.
This order terminates all face-to-face teaching in the second semester of the 2019-2020 academic year and establishes that all pending teaching activity must continue in virtual format until the end of this said academic year. [...]

2020
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.