Resultats globals: 15 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 15 registres trobats
Documents de recerca 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
9 p, 196.1 KB MIinimal N-point diameters and f-best-packing constants in Rd[superindex] / Bondarenko, Andriy ; Saff, E. B. ; Hardin, D. P. ; Centre de Recerca Matemàtica
Vegeu el resum a l'inici del document de l'arxiu adjunt.
Centre de Recerca Matemàtica 2011 (Prepublicacions del Centre de Recerca Matemàtica ; 1062)  
2.
80 p, 2.5 MB Predicción y análisis del TOBT / Serrano Rico, Aitor ; Napalkova, Liana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto realizado se trata de un estudio de los tiempos de las aeronaves durante su proceso de tránsito en el aeropuerto, con el fin de conocer los motivos de los retrasos del 'TOBT'. Para ello, se revisan todos los procesos que pueden influir en el 'turnarounds' de los aviones, provocando retrasos en la salida del vuelo y también del impacto, en todos los aspectos, de estos retrasos. [...]
El projecte realitzat, tracta d'un estudi dels temps de les aeronaus durant el seu procés de trànsit en l'aeroport, amb l'objectiu de conèixer els motius dels retards del 'TOBT'. Per arribar-hi, es revisen tots els processos que poden influir en els 'turnarounds' dels avions, provocant retards en la sortida del vol i també l'impacte, en tots els aspectes, d'aquests retards. [...]
The given thesis is aimed at the study of the time that an aircraft spend during the transit at the airport, in order to know the reasons for the delays of 'TOBT'. To do this, the thesis will review all processes that can influence the turnaround of the aircraft, causing delays in the flight departure and also the impact, in all aspects, of these delays. [...]

2017
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
3.
63 p, 1.1 MB Optimización combinatoria, algoritmos, aeronáutica, problemas / Roldan Martínez, David ; Riera Terrén, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este trabajo trata de reunir problemas de optimización combinatoria en el ámbito de la gestión aeronáutica, así como describir distintas soluciones que se han propuesto para resolverlos. Se recogen seis problemas distintos y se ofrece una pequeña explicación de las soluciones encontradas, proporcionando referencias al trabajo original.
Aquest treball tracta de reunir problemas d'optimització combinatoria de l'àmbit de la gestió aeronáutica i de trovar diferents solucions que s'han proposat per resoldre'ls. Es recullen sis problemas distints i s'ofereix una breu explicació de les solucions trobades, proporcionant referències al treball original.
This paper tries to gather combinatorial optimization problems in the field of aviation management and describes the different solutions that have been proposed to solve them. Six different issues are collected and a brief explanation of the solutions is provided. [...]

2016
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
4.
45 p, 3.2 MB Implementació d'una solució aproximada per al problema del viatjant generalitzat -TSPg- / Sánchez-Aparicio, J.E ; Borges, J. (Joaquim) (Joaquim) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte implementa, en una aplicació que s'executa en un navegador web, un algorisme per resoldre de forma aproximada el problema del viatjant generalitzat. S'utilitzen els serveis de l'API de Google Maps per facilitar el càlcul de les distàncies i rutes, així com s'empren les capacitats gràfiques que proporciona per visualitzar en un mapa tant les dades d'entrada com el circuit resultant. [...]
Este proyecto implementa, en una aplicación que se ejecuta en un navegador web, un algoritmo para resolver de forma aproximada el problema del viajante generalizado. Se utilizan los servicios de la API de Google Maps para facilitar el cálculo de las distancias y rutas, así como las capacidades gráficas que proporciona para visualizar en un mapa tanto los datos de entrada como el circuito resultante. [...]
This project implements, in a web-navigator based application, an approximation algorithm for the generalized Travelling Salesman Problem. Google Maps API services are used to facilitate the calculation fo the distances and routes, as well as the graphic capacities of the API are used to show in a map the input data and the resulting circuit. [...]

2016  
5.
164 p, 3.9 MB Multi-objective optimization and multicriteria design of PI /PID controllers / Sánchez Corrales, Helem Sabina ; Vilanova i Arbós, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes
Hoy en día, los controladores proporcionales integrales y proporcionales integrales derivativos son los algoritmos de control más utilizado en la industria. Por otra parte, los controladores fraccionarios han recibido atención recientemente, por parte de la comunidad científica y desde el punto de vista industrial. [...]
Nowadays, the proportional integral and proportional integral derivatives are the most used control algorithm in the industry. Moreover, the fractional controllers have received attention recently for both, the research community and from the industrial point of view. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
6.
139 p, 748.7 KB Teoremes de No Free Lunch en el continu i el model del Pont Brownià en optimització / Caballero Monteso, Ricard Josep ; Alabert, Aureli, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques
Aquesta tesi consta principalment de dues parts. A la primera part, es generalitza a variable contínua un famós teorema en l'àmbit tèoric de l'optimització: El No-Free-Lunch Theorem, el qual diu que tots els algorismes són igual de bons quan es fa la mitjana de la seva eficiència sobre totes les possibles funcions a optimitzar. [...]
This Ph. D. thesis consists mainly of two parts. In the first part, a famous theorem in the field of theoretical optimisation is generalised to continuous variable: The No-Free-Lunch Theorem, which states that all algorithms are equally good when one averages its efficiency over all possible functions to optimise. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
7.
182 p, 9.4 MB Hybrid methodologies for symmetric and asymmetric vehicle routing problems / Herrero Antón, Rosa ; Ramos González, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes
En las últimas décadas, la globalización ha impulsado la adaptación del sector del Transporte y la Logística a las nuevas demandas sociales. Al mismo tiempo, el transporte ha sido la columna vertebral de la globalización. [...]
Over the last decades, globalization has driven the adaptation of the Transport and Logistics sector to new social demands. At the same time, transport has been the backbone of globalization. This social need creates ambitious consumers who need their products quickly and an affordable price often unaware of their origin, transport mode or environmental aspects, among other factors. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
8.
169 p, 3.4 MB Distributed constraint optimization related with soft arc consistency / Gutiérrez Faxas, Patricia ; Meseguer González, Pedro, dir. (Institut d'Investigació en Intel·ligència Artificial (IIIA-CSIC)) ; Puyol i Gruart, Josep, tut. (Institut d'Investigació en Intel·ligència Artificial (IIIA-CSIC)) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació
Los Problemas de Optimización con Restricciones Distribuidos (DCOP) son utilizados para modelar problemas de coordinación multi-agente. Los DCOPs se definen con un número finito de agentes, variables y funciones de coste. [...]
Distributed Constraint Optimization Problems (DCOPs) can be used for modeling many multi-agent coordination problems. DCOPs involve a finite number of agents, variables and cost functions. The goal is to find a complete variable assignment with minimum global cost. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
9.
27 p, 284.4 KB On the stability of the optimal value and the optimal set in optimization problems / Dinh, N. ; Goberna, M. A. ; López, M. A. ; Centre de Recerca Matemàtica
The paper develops a stability theory for the optimal value and the optimal set mapping of optimization problems posed in a Banach space. The problems considered in this paper have an arbitrary number of inequality constraints involving lower semicontinuous (not necessarily convex) functions and one closed abstract constraint set. [...]
Centre de Recerca Matemàtica 2010 (Prepublicacions del Centre de Recerca Matemàtica ; 992)  
10.
9 p, 429.8 KB Relaxation methods for solving linear inequality systems: Converging results / González-Gutiérrez, E. ; Hernández Rebollar, Lídia Aurora ; Todorov, Maxim I. ; Centre de Recerca Matemàtica
The problem of finding a feasible solution to a linear inequality system arises in numerous contexts. In [12] an algorithm, called extended relaxation method, that solves the feasibility problem, has been proposed by the authors. [...]
Centre de Recerca Matemàtica 2010 (Prepublicacions del Centre de Recerca Matemàtica ; 990)  

Documents de recerca : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.