Results overview: Found 3 records in 0.01 seconds.
Articles, 2 records found
Research literature, 1 records found
Articles 2 records found  
1.
9 p, 210.5 KB Calidad percibida por el espectador de fútbol / Rosa Díaz, Isabel María (Universidad de Sevilla) ; Castellanos Verdugo, Mario (Universidad de Sevilla) ; Palacios Florencio, Beatriz (Universidad Pablo de Olavide)
Organizations strain to understand their clients' needs in order to satisfy them adequately and achieve competitiveness. As a result, a change is underway in the area of sports management that consists in creating specific measures for the quality of client satisfaction and services. [...]
2012
Revista de psicología del deporte, Vol. 21, Núm. 1 (2012) , p. 25-33  
2.
14 p, 968.6 KB Evaluación de la calidad en organizaciones deportivas : adaptación del modelo SERVQUAL / Morales Sánchez, Verónica (Universidad de Málaga) ; Hernández Mendo, Antonio (Universidad de Málaga) ; Blanco-Villaseñor, Angel (Universitat de Barcelona)
The SERVQUAL model (Parasunaman, Zeithaml and Berry, 1993) has proven to be a useful procedure for evaluating quality. Nevertheless, several studies have criticized the model's methodological layout. [...]
2009
Revista de psicología del deporte, Vol. 18, Núm. 2 (2009) , p. 137-150  

Research literature 1 records found  
1.
113 p, 2.1 MB La comunicació interna en les organitzacions del sector esportiu / Morales Saldaña, Irene ; Tena Parera, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació interna és vital pel funcionament d'una organització. És per aquest motiu que en el següent treball s'analitza la gestió de la comunicació interna en determinades organitzacions del sector esportiu de Catalunya amb la finalitat de determinar el seu ús real i els resultats que genera. [...]
La comunicación interna es vital para el funcionamiento de una organización. Por este motivo en el siguiente trabajo se analiza la gestión de la comunicación interna en determinadas organizaciones del sector deportivo de Catalunya con la finalidad de determinar su uso real y los resultados que genera. [...]
The internal communication is vital to the performance of an organization. For this reason, this research analyzes the internal communication's management in certain sport organizations of Catalonia in order to determine their actual use and results. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.