Resultados globales: 2 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
109 p, 1.8 MB La gestió de la comunicació a les ONG. Estudi dels casos Greenpeace, Médicos Sin Fronteras i Oxfam Intermón / Montes Villasclaras, Anna ; Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'avantatge competitiu que suposa gestionar la comunicació com una eina estratègica és cada vegada més tingut en compte a les empreses. La concepció de la comunicació com un element estratègic, però, va més enllà del món empresarial. [...]
La ventaja competitiva que supone gestionar la comunicación como una herramienta estratégica es cada vez más tenida en cuenta en las empresas. Pero la concepción de la comunicación como un elemento estratégico va más allá del mundo empresarial. [...]
The competitive advantage of managing communication as a strategic tool is increasingly being taken into account by the companies. However, the concept of communication as a strategic factor goes beyond the business world. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
2.
123 p, 2.6 MB Evolució de l'advocacy en la Comunicació per al Desenvolupament: Anàlisi de la definició i les pràctiques d'advocacy d'Intermón Oxfam / Bancells Rosell, Elisenda ; Fernández Viso, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de la present investigació és atendre a l'evolució de la proposta d'advocacy per part d'Intermón Oxfam, des que va integrar aquesta estratègia comunicativa dins l'el·laboració de les seves campanyes a partir de la dècada dels 80, fins a dia d'avui. [...]
El objetivo de la presente investigación es atender a la evolución de la propuesta de advocacy por parte de Intermón Oxfam, desde que integró esta estrategia comunicativa en la elaboración de sus campañas a partir de la década de los 80, hasta día de hoy. [...]
The objective of this research is understand the evolution for the advocacy suggestion by the part of Oxfam Intermon, it makes up the communicative strategy in the elaboration of their campaign since the 80's decade up today. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.