Resultats globals: 14 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 8 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Documents de recerca, 5 registres trobats
Articles 8 registres trobats  
1.
A CO2 optical sensor based on self-assembled metal-organic framework nanoparticles / Chocarro Ruiz, Blanca (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; Pérez Carvajal, Javier (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; Avci, Civan (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; Calvo-Lozano, Olalla (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; Alonso Carmona, Maria Isabel (Institut de Ciència de Materials de Barcelona) ; Maspoch Comamala, Daniel (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; Lechuga, Laura M. (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia)
The development of devices for sensing and monitoring CO levels is crucial for many fields such as food packaging and for human safety indoors. Herein the fabrication of an optical CO sensor by integration of a metal-organic framework (MOF) onto bimodal optical waveguides is reported. [...]
2018 - 10.1039/c8ta02767f
Journal of materials chemistry A, Vol. 6, issue 27 (Jul. 2018) , p. 13171-13177  
2.
4 p, 471.2 KB Hispack 2018 : Transformando el packaging / Martínez Bouza, José Manuel (Escuelas Profesionales Salesianas de Sarriá)
Con la presencia de cerca de 1. 400 marcas representadas, Hispack presentó diferentes soluciones de packaging teniendo en cuenta todo su ciclo de vida y sus interconexiones con otros procesos productivos y con la cadena de suministro. [...]
Amb la presència de prop de 1. 400 marques representades, Hispack va presentar diferents solucions de packaging tenint en compte tot el seu cicle de vida i les seves interconnexions amb altres processos productius i amb la cadena de subministrament. [...]
With the presence of nearly 1,400 brands represented, Hispack presented different packaging solutions taking into account their entire life cycle and their interconnections with other production processes and with the supply chain. [...]

2018 - 10.5565/rev/grafica.124
Grafica, Vol. 6 Núm. 12 (2018) , p. 103-106 (Reseñas)  
3.
16 p, 200.4 KB Comunicación silenciosa : estudio comparativo internacional de envases de juguetes / Tur Viñes, Victoria (Universidad de Alicante) ; Ramos-Soler, Irene (Universidad de Alicante) ; Costa Ferrer, María (Instituto Tecnológico del Juguete (AIJU))
El envase ha sido considerado un comunicador silencioso. Para los juguetes sin inversión publicitaria en otros medios, el envase representa un elemento clave en la comunicación con el consumidor. Tras una revisión de la literatura se identifican tres dimensiones básicas de estudio -forma, función y comunicación- configuradas por 24 variables. [...]
Packaging has been considered by Marketing experts as a silent sales agent. Specially, for those toys without advertising support, packaging represents the key element to communicate with the end consumer. [...]

2014 - 10.5565/rev/qp.24
Questiones publicitarias, Núm. 19 (2014) , p. 35-50 (Artículos de investigación)  
4.
11 p, 152.5 KB Environmental consequences of recycling aluminum old scrap in a global market / Sevigné Itoiz, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Martínez Gasol,Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Rieradevall, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Gabarrell Durany, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental)
For decades, aluminium recycling was a regional concern traditionally concentrated in the regions with high aluminium demand and a well-organized aluminium recycling industry. Today, however, aluminium scrap is a global raw material commodity. [...]
2014 - 10.1016/j.resconrec.2014.05.002
Resources, conservation and recycling, Vol. 89 (August 2014) , p. 94-103
4 documents
5.
12 p, 666.5 KB Atención y atención conjunta a los spots de TV : estudio con la tecnología del eye tracker / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Oliver, Andreu (Universitat Autònoma de Barcelona)
Con la tecnología del eye tracker se estudia el efecto atencional del packaging en los spots en situación de atención conjunta, es decir, cuando el packaging aparece interactuando con el protagonista a través de su mirada. [...]
Amb la tecnologia de l'eye tracker s'estudia l'efecte atencional del packaging en els espots en situació d'atenció conjunta, és a dir, quan el packaging apareix interactuant amb el protagonista a través de la seva mirada. [...]
With eye tracker technology the attentional effect of packaging is studied in spots in joint attention situation, when the packaging interacts with the protagonist through his gaze. The results show that attention is focused on the packaging during the interaction and on the image when both elements do not interact; furthermore, during the interaction the packaging captures the attention of more participants and faster and lasts longer. [...]

2015 - 10.5565/rev/grafica.39
Grafica, Vol. 3 Núm. 6 (2015) , p. 103-114 (Investigación)  
6.
4 p, 313.4 KB La función publicitaria del envase en el contexto del visual merchandising / Colet, Jordi
Cualquier establecimiento comercial es, por antonomasia, un gran espacio de comunicación. Un espacio donde confluyen los intereses de fabricantes, distribuidores y compradores. En suma, un lugar para el encuentro que debe promover la interacción directa con el producto a través de diferentes niveles de experiencia sensorial. [...]
2013
InfoPack, Núm. 196 (Octubre 2013) , p. 32-35  
7.
9 p, 588.9 KB Efficient amplification of chimeric adenovirus 5/40S vectors carrying the short fiber protein of Ad40 in suspension cell cultures. / Miralles, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Biotecnologia Animal i Teràpia Gènica (CBATEG)) ; Segura, Maria Mercedes (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Biotecnologia Animal i Teràpia Gènica (CBATEG)) ; Puig, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Biotecnologia Animal i Teràpia Gènica (CBATEG)) ; Bosch i Merino, Assumpció (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Chillón Rodríguez, Miguel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Biotecnologia Animal i Teràpia Gènica (CBATEG))
The human adenovirus 40 (Ad40) is a promising tool for gene therapy of intestinal diseases. Since the production of Ad40 in vitro is extremely inefficient, chimeric Adenovirus 5/40S vectors carrying the Ad40 short fiber on the Ad5 capsid have been developed. [...]
2012 - 10.1371/journal.pone.0042073
PLoS one, Vol. 7, Issue 7 (July 2012) , p. e42073  
8.
4 p, 592.0 KB La codificació de la identitat visual dels envasos / Colet, Jordi
El propassat 8 de febrer de 2013 es va llegir a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) la tesi doctoral "La concepció de la indentitat visual dels envasos. [...]
2013 - 10.5565/rev/grafica.11
Grafica, Vol. 1, Núm. 2 (2013) , p. 99-101  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
16 p, 1.0 MB Packaging or image? the interaction is better. Study with eye tracker technology / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Oliver, Andreu (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Este trabajo plantea dar un paso más en el estudio de la atención dispensada a la publicidad a partir del estudio de la atención conjunta (Joint Atentttion), es decir aquella que implica, a través de la mirada, una atención coordinada de un individuo (protagonista del anuncio) con otro (espectador del anuncio) hacia un objeto (producto anunciado). [...]
2015
Symposium Gráfica. Barcelona, Catalunya, 1r : 2015
2 documents

Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
45 p, 8.5 MB Creació d'una plataforma de disseny d'envasos per a rebosteria / Termes Cortadella, Gal·la ; Rabanal Ramirez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mercat de la rebosteria creativa creix cada dia més; És un mercat molt creatiu que crida molt l’atenció. El gran problema és que no assoleix les expectatives a nivell visual. En aquest projecte es proposa crear una empresa destinada al disseny de packaging per a productes de rebosteria que funcionarà a través d’e-commerce. [...]
El mercado de la repostería creativa crece cada día más; es un mercado muy creativo que llama mucho la atención. El gran problema es que no cumple las expectativas a nivel visual. En este proyecto se propone crear una empresa destinada al diseño de packaging para productos de repostería que funcionará a través de e-commerce. [...]
The creative bakery market grows every day; It is a very creative market that attracts the atten¬tion. The biggest issue is that does not accomplish with the expectations at a visual level. This project aims to create a company destined to the design of packaging for bakery products and commercialize through e-commerce. [...]

2015
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
98 p, 3.2 MB Branding, packaging o sabor? Relació entre el reconeixement de la marca de les begudes, el packaging i la percepció del sabor. / Sánchez Ortega, Kevin ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els cinc sentits, presents a l'ésser humà des del naixement, tenen funcions úniques que altres sentits no poden suplir. La vista, el gust i l'olfacte, sentits estudiats en aquesta investigació, son fonamentals per la publicitat, i més pel sector dels aliments i les begudes. [...]
Los cinco sentidos, presentes en el ser humano desde el nacimiento, tienen funciones únicas que otros sentidos no pueden suplir. La vista, el gusto y el olfato, sentidos estudiados en esta investigación, son fundamentales para la publicidad, y más para el sector de los alimentos y las bebidas. [...]
The five senses, presents in human's body since we are born, have unique functions that other senses can not do. Sight, taste and smell, senses studied in this research, are essentials for advertising, specially for food and drinks market. [...]

2015
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
185 p, 2.1 MB Improving poultry meat preservation by means of carbon dioxide atmospheres and high hydrostatic pressure / Al-Nehlawi Valverde, Aida ; Saldo Periago, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Guri Baiget, Sònia, dir. (MATGAS 2000) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments
La carn de pollastre és una de les carns més consumides a tot el món. Per tal d'ampliar els canals de distribució de la carn fresca i els seus derivats, la indústria alimentària ha desenvolupat mètodes de conservació per tal d'allargar-ne la seva vida útil i que permetin mantenir les propietats i la qualitat del producte original. [...]
La carne de pollo es una de las carnes más consumidas en todo el mundo. Para ampliar los canales de distribución de la carne fresca y sus derivados, la industria alimentaria ha desarrollado métodos de conservación para alargar su vida útil y que permitan mantener las propiedades y la calidad del producto original. [...]
Chicken meat is one of the most consumed meats in all over the world. In order to extend fresh poultry meat and meat products distribution, the food industry has developed preservation methods in order to prolong their shelf-life while the quality properties of the original product remain undamaged. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
4.
614 p, 6.6 MB La concepció de la identitat visual dels envasos / Colet, Jordi ; Tena Parera, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
La necessitat bàsica de contenir, conservar, emmagatzemar, transportar i –molt especialment– comercialitzar els productes és un fet circumstancial que ha transformat l'envàs en un autèntic artefacte de comunicació publicitària. [...]
The basic requirement to contain, preserve, store, transport and –more especially– to market products has transformed packaging into an authentic artifact of advertising communication. From this perspective, this doctoral thesis has the firm intention to increase the quality of scientific knowledge in packaging. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014
2 documents
5.
614 p, 8.6 MB La concepció de la identitat visual dels envasos. Una aproximació a la funció publicitària del packaging / Colet, Jordi ; Tena Parera, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
La necessitat bàsica de contenir, conservar, emmagatzemar, transportar i –molt especialment– comercialitzar els productes és un fet circumstancial que ha transformat l'envàs en un autèntic artefacte de comunicació publicitària. [...]
The basic requirement to contain, preserve, store, transport and –more especially– to market products has transformed packaging into an authentic artifact of advertising communication. From this perspective, this doctoral thesis has the firm intention to increase the quality of scientific knowledge in packaging. [...]
La necesidad básica de contener, conservar, almacenar, transportar y –muy especialmente– comercializar los productos es un hecho circunstancial que ha transformado el envase en un auténtico artefacto de comunicación publicitaria. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.