Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
20 p, 594.9 KB Espacios de trabajo geométrico sintético y analítico de profesores y su práctica en el aula / Henríquez Rivas, Carolina Andrea (Pontificia Universidad Católica de Valparaíso) ; Montoya Delgadillo, Elizabeth (Pontificia Universidad Católica de Valparaíso)
En este trabajo mostramos los resultados de un estudio realizado sobre el trabajo matemático de dos profesores nóveles en su práctica en el aula, cuando las temáticas involucran los enfoques de geometría euclidiana sintéticos y analíticos. [...]
En aquest treball vam mostrar els resultats d'un estudi realitzat sobre el treball matemàtic de dos professors novells en la seva pràctica a l'aula, quan les temàtiques involucren els enfocaments de geometria euclidiana sintètics i analítics. [...]
In this paper we show the results of a study in relation to the mathematical work and practice of two novice teachers, when the classroom topic involved the differing views related to synthetic and analytic Euclidean geometry. [...]

2015 - 10.5565/rev/ensciencias.1408
Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 2 (2015) , p. 51-70 (Investigaciones Didácticas)  
2.
22 p, 874.9 KB El proceso de prueba en el espacio de trabajo geométrico : profesores en formación inicial / Montoya Delgadillo, Elizabeth (Universidad PUCV, Chile)
La enseñanza-aprendizaje de la demostración suele aparecer como objetivo explícito del currículo del liceo; sin embargo, no ocurre lo mismo en el currículo universitario de formación (inicial) de profesores, esto es, la enseñanza-aprendizaje de la demostración no es considerada objeto matemático sujeto a transposición. [...]
L'ensenyament-aprenentatge de la demostració sol aparèixer com a objectiu explícit del currículum del liceu; però, no passa el mateix en el currículum universitari de formació (inicial) de professors, és a dir, l'ensenyament-aprenentatge de la demostració no és considerada objecte matemàtic subjecte a transposició. [...]
Teaching and learning of proof often are explicit aims of the high school curriculum. Nevertheless, the same does not happen in the teachers' training curricula; i. e. , neither teaching nor learning of proof are considered to be mathematical objects subject to didactic transposition. [...]

2014 - 10.5565/rev/ensciencias.1049
Enseñanza de las ciencias, Vol. 32 Núm. 3 (2014) , p. 227-247  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.