1.
|
|
2.
|
|
3.
|
112 p, 7.2 MB |
Essays on Political Economy
/
Sánchez Ibrahim, Jesús ;
Massó, Jordi, dir.
Aquesta tesi combina dades històriques amb teoria de jocs per a intentar entendre millor la relació entre els partits polítics i l'opinió publica. En primer lloc, estudi les dinàmiques de les qüestions socials. [...] Esta tesis combina datos históricos con teoría de juegos para intentar entender mejor la relación entre los partidos políticos y la opinión publica. En primer lugar, estudio las dinámicas de las cuestiones sociales. [...] This thesis combines historical data with game theory to better understand the relationship between political parties and mass behaviour. First, I study the dynamics of social issues. I show that social issues (e. [...]
2020
|
|
4.
|
|
5.
|
93 p, 3.8 MB |
Comunicació política a Instagram durant la campanya electoral del 10-N 2019
/
Codina Solé, Mariona ;
Ferré Pavia, Carme 1969-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau és una anàlisi dels perfils d'Instagram dels partits estatals i dels autonòmics catalans durant la campanya electoral del 10 de novembre i el període posterior. Els objectius principals són conèixer com utilitzen l'aplicació, quines estratègies han fet servir, la seva comunicació amb els seguidors i la tipologia de publicacions que utilitzen. Este trabajo de fin de grado es un análisis de los perfiles de Instagram de los partidos estatales y los autonómicos catalanes durante la campaña electoral del 10 de noviembre y el periodo posterior. [...] This final degree project is an analysis of the Instagram profiles of Catalan state and regional parties during the November 10 election campaign and the subsequent period. The main objectives are to know how they use the application, what strategies they have used, their communication with followers and the type of posts they use.
2020 Grau en Periodisme [971]
|
|
6.
|
152 p, 27.5 MB |
L'estratègia comunicativa dels partits d'extrema dreta a Espanya : el cas de Vox
/
Vidal Través, Carla ;
Monclús Blanco, Belén, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Una nova extrema dreta populista a ha anat guanyant poder a Europa en un auge electoral sense precedents en els últims 20 anys. El present treball pretén analitzar l'estratègia comunicativa dels partits populistes d'extrema dreta, centrant-se en el cas de Espanya i específicament en el partit de Vox. [...] Una nueva extrema derecha populista ha ido ganando poder en Europa en un auge electoral sin precedentes en los últimos 20 años. El trabajo pretende analizar la estrategia comunicativa de los partidos populistas de extrema derecha, centrándos en el caso de España i específicamente en el partido de Vox. [...] A new populist extreme right movement has been gaining power in Europe in an unprecedented electoral boom in the last 20 years. The project aims to analyze the communicative strategy of extreme-right populist parties, focusing on the case of Spain and specifically on the Vox party. [...]
2019 Grau en Periodisme [971]
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
183 p, 6.3 MB |
Anàlisi de la comunicació política a Instagram durant la campanya electoral de les eleccions del 21D per part dels líders candidats a governar amb major representació al Parlament de Catalunya
/
Puig Piqué, Clara ;
Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és un estudi sobre la utilització d'Instagram que van fer els líders polítics dels partits majoritaris a Catalunya durant la campanya electoral de les eleccions del 21 de desembre del 2017, mitjançant una anàlisi qualitatiu i quantitatiu amb l'objectiu de conèixer quin ús fan amb els seus perfils i amb els seus posts, la finalitat i les intencions de la seva comunicació, així com conèixer el feedback i les interaccions amb els seus seguidors. Este Trabajo de Fin de Grado es un estudio sobre la utilización de Instagram que hicieron los líderes políticos de los partidos mayoritarios en Cataluña durante la campaña electoral de las elecciones del 21 de diciembre de 2017, mediante un análisis cualitativo y cuantitativo con el objetivo de conocer qué uso hacen con sus perfiles y con sus posts, la finalidad y las intenciones de su comunicación, así como también el feedback y las interacciones con sus seguidores. This Final Year Project is a study on the use of Instagram by the political leaders of the major parties in Catalonia during the political campaign of the elections held on December 21th, 2017. The main objective of this study is to understand the way they use their profiles and the purpose and intentions behind their posts, as well as evaluate the feedback and interactions with their followers through a qualitative and quantitative analysis.
2018 Grau en Periodisme [971]
|
|
10.
|
67 p, 12.7 MB |
La CUP, un nou model de comunicació política
/
Malé Bas, Queralt ;
Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball "La CUP, un nou de model de comunicació política" pretén estudiar el model de comunicació política alternatiu que planteja la Candidatura d'Unitat Popular (CUP). A partir de l'anàlisi de l'estratègia comunicativa que van realitzar els partits polítics per la campanya de les eleccions del 21D es pretén corroborar si s'ha creat un nou model o si la CUP segueix els paràmetres tradicionals dels models de comunicació política. El trabajo "La CUP, un nuevo de modelo de comunicación política" pretende estudiar el modelo de comunicación política alternativo que plantea la Candidatura de Unidad Popular (CUP). A partir del análisis de la estrategia comunicativa que realizaron los partidos políticos en la campaña de las elecciones del 21D se pretende corroborar si se ha creado un nuevo modelo o si la CUP sigue los parámetros tradicionales de los modelos de comunicación política. The projecte "The CUP, a new model of political communication" aims to study the alternative political communication model proposed by the Candidatura d'Unitat Popular (CUP). Based on the analysis of the communicative strategy carried out by the political parties in the campaign of the 21D elections, is is aims to corroborate if a new model has been created or if the CUP follows the traditional parameters of the models of political communication.
2018 Grau en Periodisme [971]
|
|