Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
7 p, 62.6 KB Televisión de pago a la italiana / Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La introducción de la TDT está modificando la estructura del mercado televisivo italiano. En este artículo se repasa la oferta actual de televisión de pago en la TDT italiana, configurada como una popularización de este servicio audiovisual de carácter tradicionalmente elitista. [...]
A introdução da TDT está a modificar a estrutura do mercado televisivo italiano. Neste artigo revisita-se a oferta actual de televisão paga na TDT italiana, configurada como uma popularização deste produto audiovisual de caráter tradicionalmente elitista. [...]
The introduction of DTT is modifying the structure of the Italian TV market. In this paper we review the pay-TV offer on Italian DTT, which has become a popular version of this audiovisual service usually seen as an elitist one. [...]

2008
Eptic on line. Revista de economía política de las tecnologías de la información y la comunicación, Vol. X, N. III (2008)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
33 p, 261.6 KB Competition between TV platforms / Domènech Campmajó, Laia (Universitat de Barcelona) ; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
The aim of this paper is to identify the factors that affect the market penetration of pay television by studying the competition that exists between three types of technology (satellite, cable and ADSL). [...]
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2009 (XREAP ; 2009-09)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.