Resultats globals: 169 registres trobats en 0.06 segons.
Articles, 136 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 6 registres trobats
Publicacions periòdiques, 3 registres trobats
Llibres i col·leccions, 6 registres trobats
Documents de recerca, 15 registres trobats
Materials didàctics, 3 registres trobats
Articles 136 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
17 p, 2.1 MB With United Forces : How Design-Based Research can Link Theory and Practice in the Transdisciplinary Sphere of CLIL / Bauer-Marschallinger, Silvia (Universität Wien)
This paper intends to exemplify how a design-based research (DBR) methodology can be used to put theory into practice by reporting on a first research cycle of a larger DBR project in the context of upper secondary CLIL history education in Austria. [...]
Aquest article aspira a exemplificar com es pot utilitzar una metodologia d'investigació basada en el disseny d'una intervenció (DBR, sigles en anglès) per portar la teoria a la pràctica. A més a més, proporciona informació sobre el primer cicle d'investigació d'un projecte DBR de major abast, en un context educatiu d'història AICLE en el cicle superior de secundària a Àustria. [...]
Este artículo aspira a ejemplificar cómo se puede utilizar una metodología de investigación basada en el diseño de una intervención (DBR, siglas en inglés) para llevar la teoría a la práctica. [...]

2019 - 10.5565/rev/clil.19
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 2 Núm. 2 (2019) , p. 7-23 (Foundations & Research)  
2.
3 p, 334.1 KB El fons Piquer i Jover a la Biblioteca de Ciències Socials / Espuny Tomás, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques)
2019
Biblioteca informacions, Núm. 57 (Gener-Abril 2019) , p. 1-3  
3.
23 p, 226.5 KB El patriotismo nacionalizador del padre Andrés Manjón y la 'nueva pedagogía católica' en la educación física española (1889-1936) / Torrebadella Flix, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Brasó i Rius, Jordi (Universitat de Barcelona)
La figura del padre Andrés Manjón sigue en España despertando un interés pedagógico. El pensamiento de este párroco, cuya labor se centró en la creación y desarrollo de las Escuelas del Ave-María de Granada (1889-1936), cimentó las ideas que construyeron gran parte del discurso doctrinal de la Nueva Escuela Española en la dictadura franquista (1939-1975). [...]
2019 - 10.21703/rexe.20191836torrebadella7
Revista de Estudios y Experiencias en Educación, Vol. 18, núm. 36 (2019) , p. 137-159  
4.
6 p, 154.9 KB La justificación y la argumentación en la enseñanza de las ciencias sociales / Benejam, Pilar, 1937- (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials) ; Cases, Montserrat (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials) ; Llobet Roig, Cecilia (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials) ; Oller, Montserrat (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials)
El trabajo que se expone en este artículo ha sido realizado en el marco del curso experimental de Formación del Profesorado de Secundaria organizado por la Universidad Autónoma de Barcelona por encargo de la Generalitat de Cataluña. [...]
2001
Iber. Didáctica de las ciencias sociales, geografía e historia, Núm. 28 (2001) , p. 57-68  
5.
21 p, 300.3 KB Identifying language learning gaps of ESL students at intermediate level in Pakistani colleges / Lodhi, Muhammad Arfan (Government of the Punjab (Índia). Higher Education Department Collegiate Wing) ; Akash, Amber
The study attempted to evaluate the existing language proficiency level of 12th grade students and compared the results with the relevant learning standards fixed by the CEFR for these intermediate level language users. [...]
L'estudi intenta avaluar el nivell de competència lingüística existent dels estudiants de dotzè grau i compara els resultats amb els estàndards d'aprenentatge rellevants establerts pel CEFR per a aquests usuaris de nivell intermedi. [...]
El estudio intenta evaluar el nivel de competencia lingüística existente de los estudiantes de 12º grado y compara los resultados con los estándares de aprendizaje relevantes establecidos por el CEFR para estos usuarios de idiomas de nivel intermedio. [...]

2019 - 10.5565/rev/jtl3.783
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 12 Núm. 1 (february-march 2019) , p. 44-64 (Articles)  
6.
22 p, 543.5 KB L'avaluació participativa d'accions comunitàries : una bateria de dimensions i evidències de treball per a professionals i agents socials / Núñez, Héctor (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
L'avaluació participativa de les accions comunitàries representa una alternativa viable davant la manca general d'una cultura de l'avaluació en les organitzacions comunitàries. És una estratègia metodològica que integra la veu dels implicats, no només els professionals, en la presa de decisions de l'avaluació. [...]
La evaluación participativa de las acciones comunitarias representa una alternativa viable ante la falta general de una cultura de la evaluación en las organizaciones comunitarias. Es una estrategia metodológica que integra la voz de los implicados, no sólo los profesionales, en la toma de decisiones de la evaluación. [...]
The participatory evaluation of community actions presents itself as a viable alternative in the context of the prevailing absence of a culture of evaluation in community organizations, as a methodological strategy that integrates the voices of all those involved, and not only the professionals, in the taking of decisions in the matter of evaluation. [...]

2018
Educació social : revista d'intervenció sòcioeducativa, Núm. 68 (2018) , p. 145-166
2 documents
7.
16 p, 369.3 KB Metáforas de la intervención socioeducativa : implicaciones pedagógicas para la práctica / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
Dada la complejidad de los procesos de intervención socioeducativa, la metodología utilizada para inferir aquellos principios pedagógicos va ser la de la metaforización. Se trata de recopilar o elaborar metáforas que posibiliten el análisis y reinterpretación de los procesos de intervención socioeducativa que se desarrollan en el marco de la práctica profesional. [...]
The concept of socio-educational intervention has been much discussed in the field of education. Nonetheless, and despite its versatility and variety of meanings, it is one of the most commonly used concepts in the fields of school and social education. [...]

2018 - 10.22550/REP76-2-2018-01
Revista española de pedagogía, Vol. 76, núm. 270 (2018) , p. 209-224  
8.
20 p, 226.3 KB La persistencia de la metamorfosis : ensayo de una antropología pedagógica de la finitud / Mèlich, Joan-Carles (Universitat Autònoma de Barcelona)
En este artículo el autor propone una reflexión sobre la transmisión del sentido después de la "muerte de Dios". En un mundo en el que el Absoluto ha entrado en crisis, ya no es posible encontrar o descubrir el sentido de la vida. [...]
Dans cet article l'auteur propose une réflexion sur la transmission du sens après la "mort de Dieu". Dans un monde où ce qui est Absolu est entré en crise, où il n'est pas possible de trouver ou de découvrir le sens de la vie. [...]
In this article the author formulates a thought on the transition of the sense after the "death of God". In a world in which the Absolute has entered into a crisis is no longer possible to find or discover the sense of life. [...]

2005
Revista educación y pedagogía, Vol. 17 Núm. 42 (Mayo-Agosto 2005) , p. 11-27  
9.
27 p, 8.1 MB Pedagogías públicas como pedagogías masculinas : Vasconcelos, el Ateneo y los intelectuales educadores frente al orden de sexo/género en México / Zabalgoitia Herrera, Mauricio (Universidad Nacional Autónoma de México)
Este trabajo propone un retorno de sexo/género a personajes, lugares y discursos de hombres-varones constructores de cultura y nación, tomando como punto de partida la idea de desvío (S. Molloy). [...]
Aquest treball proposa un retorn de sexe/gènere a personatges, indrets i discursos d'homes-barons constructors de cultura i nació, prenent com a punt de partida la idea de desvío (S. Molloy). Així mateix, proposa redefinir aspectes com educació, cultura i el concepte d'home-baró en si des dels estudis de gènere, les masculinitats i la historiografia mexicana, activant la noció de arreglo de l'ordre de sexe/gènere (G. [...]
This paper proposes a return of sex/gender to characters, places and speeches of men-males constructors of culture and nation, taking as starting point de idea of desvío (S. Molloy). Moreover, it proposes to redefine aspects such as education, culture, and of the man-male itself from gender studies, masculinities and Mexican historiography, activating the notion of arreglo from the sex/gender order (G. [...]

2018 - 10.5565/rev/mitologias.591
Mitologías hoy, Vol. 18 (2018) , p. 55-81 (Dossier)  
10.
13 p, 238.5 KB La Llei d'Educació de Catalunya : dimensió política i oportunitat pedagògica / Sarramona, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest text correspon a la conferència pronunciada per l'autor en la sessió inaugural del curs 2008-2009 de la Societat Catalana de Pedagogia. En aquell moment la discussió de la futura Llei d'educació de Catalunya es trobava en un dels punts més àlgids. [...]
This paper corresponds to a presentation given by the author at the opening session of the 2008/2009 academic year of the Catalan Society of Pedagogy. At that time, debate on the future Catalan Education Act was at its most heated. [...]

2009-2010 - 10.2436/20.3007.01.60
Revista catalana de pedagogia, Vol. 7 (2009-2010) , p. 349-361  

Articles : 136 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 6 registres trobats  
1.
3 p, 151.5 KB El MOOC como recurso tecnológico para la Pedagogía Social / Janer Hidalgo, Àngela ; Valdivia, Paloma ; Arnau Sabatés, Laura ; Úcar, Xavier
2018
Congreso Internacional–XXXI Seminario Interuniversitario de Pedagogía Social: Pedagogía social, investigación y familias. Illes Balears, : 2018  
2.
35 p, 610.6 KB De Europa a Latinoamérica : hacia una perspectiva global, compleja e integrada de la pedagogía social / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Congresso Iberoamericano de Pedagogia Social (3º : 2011 : Canoas, Brasil) ; Seminário Interuniversitário de Pedagogia Social (24º : 2011 : Canoas, Brasil)
Vamos a trazar la trayectoria de este trabajo contextualizando la actualidad del concepto, la disciplina y la práctica de la pedagogía social en América latina. A continuación se van a analizar los posicionamientos, desacuerdos y polarizaciones que los autores, fundamentalmente europeos, han manifestado a lo largo de los años en relación con la Pedagogía Social. [...]
2011
Congresso Iberoamericano de Pedagogia Social, 3er : 2011  
3.
8 p, 102.1 KB Herramientas electrónicas para la traducción de textos médicos en la enseñanza semipresencial / Montalt i Resurrecció, Vicent
Con este artículo el autor pretende relacionar dos cuestiones de vital importancia en el contexto actual de la formación de traductores profesionales: 1) las herramientas electrónicas para la traducción; y 2) la pedagogía de la enseñanza presencial y a distancia. [...]
2002 (Papers de Tradumàtica)
Simposi sobre l'Ensenyament a distància i semipresencial de la Tradumàtica, 1er : 2002  
4.
9 p, 123.6 KB Eines electròniques per a la traducció de textos mèdics en l'educació semipresencial / Montalt i Resurrecció, Vicent
Amb aquest article l'autor pretén relacionar dues qüestions de vital importància en el context actual de la formació de traductors professionals: 1) les eines electròniques per a la traducció; i 2) la pedagogia de l'educació presencial i a distància. [...]
2002 (Papers de Tradumàtica)
Simposi sobre l'Ensenyament a distància i semipresencial de la Tradumàtica, 1er : 2002  
5.
9 p, 75.0 KB Parámetros en la enseñanza de la traducción / Muñoz Martín, Ricardo
Las clases universitarias de traducción son mejorables en su orientación al mercado, su fundamentación teórica, la ordenación de la progresión y las estrategias pedagógicas empleadas. Las asignaturas se podrían ordenar también por tipos textuales, condicionantes extralingüísticos y tareas profesionales. [...]
2002 (Papers de Tradumàtica)
Simposi sobre l'Ensenyament a distància i semipresencial de la Tradumàtica, 1er : 2002  
6.
9 p, 67.5 KB Paràmetres en l'ensenyament de la traducció / Muñoz Martín, Ricardo
2002 (Papers de Tradumàtica)
Simposi sobre l'Ensenyament a distància i semipresencial de la Tradumàtica, 1er : 2002  

Publicacions periòdiques 3 registres trobats  
1.
27 p, 678.7 KB Memòria. Informe de l'activitat del Grup EDO / Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)
L'activitat de docència i recerca vinculada amb l'anàlisi i desenvolupament de les organitzacions en general, i de les organitzacions educatives en particular, es planteja a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) com una aposta al 1981, amb la incorporació com a professor de Joaquín Gairín Sallán i el seu compromís d'impulsar aquest àmbit de reflexió i pràctica pedagògica. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2000-
3 documents
2.
4 p, 739.3 KB Diari Escola d'Estiu / Rosa Sensat ; Escola d'Estiu Rosa Sensat
[Barcelona] : Escola d'Estiu Rosa Sensat, [196?]-
2 documents
3.
Didáctica, innovación y multimedia / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Aquest registre només recull la secció 'Artículos'. Cal connectar-se directament a l'adreça original de la revista per a consultar altres seccions: editorial, entrevistas, perfiles. . .
Bellaterra : Universidad Autónoma de Barcelona, Facultad de Educación, Departamento de Pedagogía Aplicada , 2005-.
38 documents

Llibres i col·leccions 6 registres trobats  
1.
12 p, 862.6 KB Niveles de elaboración del conocimiento pedagógico / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
2017
Actas del XXX Seminario de Pedagogía Social: Pedagogía Social Y Desarrollo Humano, 2017, p. 133-144  
2.
145 p, 1.4 MB Interculturalidad: miradas críticas / Pech Salvador, Cynthia ; Rizo García, Marta, coord.
Los textos reunidos en este libro constituyen un acercamiento al tema de la interculturalidad con una visión crítica. Parten del interés por aportar a la reflexión sobre la interculturalidad hoy, pero sobre todo, hacerlo desde una posición crítica a partir de las diferentes experiencias de investigación, tanto teòrica como pràctica, en los distintos ámbitos disciplinares como lo son el de la pedagogía, la comunicación, el derecho y la antropología.
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2015 (eBooks de l'InCom-UAB ; 9)  
3.
53 p, 9.6 MB Marta Mata : discurs llegit a la cerimònia d'investidura celebrada a la sala d'actes del Rectorat el dia 5 de maig de l'any 1999. / Mata, Marta. ; Benejam, Pilar, 1937-
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 1999. (Doctor honoris causa (Universitat Autònoma de Barcelona))

Conté: Presentació de Marta Mata per Pilar Benejam i Arguimbau ; L'educació pública, l'escola pública / Discurs de Marta Mata i Garriga ; Currículum ; Bibliografia.  

4.
8 p, 32.7 KB Reglament del Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
2004  
5.
12 p, 38.6 KB Reglament del Departament de Pedagogia Aplicada / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
2004  
6.
10 p, 78.6 KB Model de pràcticum integrador (MPI) per a unes bones pràctiques de qualificació professional / Massot, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Botey, Marçal (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En el projecte Model de Pràcticum integrador (MPI) per a la recerca i consolidació d'una xarxa de centres d'excel·lència per a unes bones pràctiques de qualificació professional es desenvolupen bàsicament dos objectius: en primer lloc, es defineixen les competències que l'estudiant en pràctiques pot desenvolupar en cadascun dels centres, tenint en compte l'àmbit al qual pertany; i en segon lloc, s'estableix una xarxa de centres de pràctiques d'excel·lència MPI que, per les seves característiques, afavoreixen el treball en equip dels estudiants de diverses titulacions.
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 101-110
3 documents

Documents de recerca 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
58 p, 8.8 MB Classificar amb criteri : habilitats de classificació d'éssers vius i selecció de criteris a 1er d'ESO / Municio Samon, Guillem ; Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza els criteris de classificació que utilitza l'alumnat de 1er d'ESO a l'hora de classificar els éssers vius, així com l'evolució en l'ús d'aquests al llarg d'una unitat didàctica basada en la metodologia de l'Estudi de Cas, en un context museístic. [...]
2019  
2.
88 p, 1.9 MB El paper de la mediació en la discussió literària : evolució de les respostes lectores en un context d'alta complexitat / Roca Ferràndiz, Adriana ; Manresa Portrony, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza la intervenció del mediador en dues discussions literàries sobre àlbums il·lustrats en el marc de la Seqüència Didàctica "Fomentem la lectura a partir d'àlbums il·lustrats", implementada aquest curs a l'institut Federica Montseny de Badia del Vallès, un centre educatiu de secundària d'alta complexitat. [...]
2019  
3.
49 p, 1.4 MB Influencia de una secuencia didáctica sobre la violencia de género en las ideas sobre el feminismo del alumnado / Cort Compañó, Iris ; Margalló González, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Este trabajo de investigación-acción analiza los productos resultantes de una secuencia didáctica sobre la violencia de género –implementada con alumnos de 2º de ESO– para observar en sus creaciones el grado de transformación y apropiación de las ideas sobre el feminismo tratadas en clase a lo largo de todo el proceso. [...]
Aquest treball d'investigació-acció analitza els productes resultants d'una seqüència didàctica sobre la violència de gènere –implementada amb alumnes de 2n d'ESO– per observar en les seves creacions el grau de transformació i apropiació de les idees sobre el feminisme tractades a classe al llarg de tot el procés. [...]

2019  
4.
357 p, 13.1 MB Joves, art urbà i educació comunitària : recerca-acció i etnografia visual al districte Collblanc - La Torrassa (L'Hospitalet de Llobregat) / Grané Feliu, Pere, autor. ; Rifà Valls, Montse, supervisor acadèmic. ; Essomba, Miquel Àngel, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada.
En aquesta investigació analitzo processos d'educació comunitària a través del graffiti i l'art urbà amb joves. La recerca parteix de la hipòtesi general que el desenvolupament de processos basats en l'educació comunitària a través del graffiti i l'art urbà amb joves permet assolir un conjunt de contribucions positives. [...]
In this research I analyse community education processes through graffiti and street art with young people. The research is based on the general hypothesis that the development of processes based on community education through graffiti and street with young people enables the capacity to achieve a series of positive contributions. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.
2 documents
5.
293 p, 3.9 MB La Pedagogía social bajo una mirada comparativa internacional : análisis de la perspectiva académica, formativa y profesional / Janer Hidalgo, Àngela, autor. ; Úcar, Xavier, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social.
En esta investigación, se presenta un estudio sobre la pedagogía social desde una perspectiva comparada con el objetivo de ofrecer un panorama internacional de la situación actual de la pedagogía social en el mundo de hoy. [...]
In this research, we present a study on social pedagogy from a comparative perspective with the aim of offering an international overview of the current status of social pedagogy in the world today. The literature review places social pedagogy in a scenario of ambiguities and divergences regarding its scientific and professional status. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
6.
73 p, 3.1 MB Reportatge audiovisual sobre metodologies pedagògiques alternatives a Catalunya : investigació i comparativa. / Gordiola Atienza, Anna ; Bonilla Duran, Lara ; Quitllet Magrina, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les pedagogies alternatives tenen un llarg recorregut històric. A Catalunya han nascut diferents escoles i espais que es desvien de l'educació tradicional, aproximadament existeixen 196 projectes lliures i alternatius. [...]
Las pedagogías alternativas tienen un largo recorrido histórico. En Cataluña han nacido diferentes escuelas y espacios que se desvían de la educación tradicional, aproximadamente existen 196 proyectos libres y alternativos. [...]
Alternative pedagogies have a long history. In Catalonia, different schools and spaces that differ from traditional education have arisen, there exist approximately 196 free and alternative projects. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
7.
21 p, 1.0 MB Los códigos sociolingüisticos en un contexto de pedagogía invisible : escuela pública de eduación primaria / Carmona Frechiné, David ; García Gracia, Maribel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
A partir de los conceptos desarrollados por Bernstein relacionados con un código sociolingüístico elaborado y restringido, por un lado, y los relacionados con la clasificación y enmarcamiento de los contenidos, por otro, se pretende observar la relación entre el código sociolingüístico elaborado y restringido en un contexto de pedagogía invisible. [...]
2017
Graduat o Graduada en Sociologia [819]  
8.
54 p, 3.0 MB Actividades de Moodle : manual de buenas prácticas pedagógicas / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
El presente manual surge de un asesoramiento realizado por miembros del equipo EFI de la Universidad Autónoma de Barcelona dirigido a la Universidad Corporativa Asepeyo (UCA), que se materializó en un proceso de aprendizaje desarrollado desde mayo 2014 a abril 2015. [...]
2016  
9.
88 p, 6.7 MB Analyse et classification des jeux de mots des sketches de l'humoriste française Florence Foresti. Difficultés de compréhension pour un apprenant de français langue étrangère et intérêt pour l'enseignement de la langue seconde / Navarro, Joanne ; López Ferron, Guylene Elise, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Avant de commencer notre travail, nous nous sommes interrogés sur les difficultés de compréhension que les étudiants de français langue seconde pouvaient rencontrer et avons tenté de cibler le type de contexte où ils se retrouvaient en échec et les raisons qui rendaient leur compréhension plus difficile. [...]
Antes de empezar nuestro trabajo, nos hemos preguntado qué dificultades de comprensión los estudiantes de francés como segunda lengua podían tener y hemos intentado determinar el tipo de contexto en el que se encontraban en situación de fracaso y las razones que hacían que su comprensión fuera más difícil. [...]

2015
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i d'Espanyol [1001]  
10.
46 p, 4.5 MB La traducción de un álbum ilustrado infantil : traducción de la obra 'Les saisons de Manon, l'automne' / Palerm Ribas, Eloïsa ; Hernández de Fuenmayor, Pau Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Este trabajo se centra en el análisis de la problemática relacionada con la traducción de literatura infantil y la posterior traducción del álbum Les saisons de Manon, l'automne. Se trata de un álbum ilustrado infantil, obra literaria en la que se centra este trabajo, que narra la visita de una niña, María (Manon), al parque una tarde de otoño. [...]
Aquest treball es centra en l'anàlisi de la problemàtica relacionada amb la traducció de literatura infantil i la posterior traducció de l'àlbum: Les saisons de Manon, l'automne. Es un àlbum il·lustrat infantil, obra literària en la que es centra el treball, que explica la visita d'una nena, la Maria (Manon), al parc una dia de tardor. [...]
This essay is an analysis of the difficulties related to children's literature translation. The essay also includes a translation of the illustrated book:Les saisons de Manon, l'automne. It is an illustrated children's book about a little girl called Maria (Manon) and her visit to the park one autumn day. [...]

2015
Traducció i Interpretació [1202]  

Documents de recerca : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials didàctics 3 registres trobats  
1.
52 p, 1.9 MB Fonts d'informació en educació / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Presentació dels principals recursos digitals en educació que es poden consultar a la UAB: catàlegs (UAB i CCUC), bases de dades especialitzades i d'altres multidisciplinars, revistes i llibres digitals, i eines i recursos d'especial interès (Trobador+, DDD, etc. [...]
2015 (Fonts d'informació)  
2.
40 p, 5.8 MB Mestres d'educació infantil i infants d'origen immigrat : percepcions, implicacions i pedagogia / Vingut Riggall, Marta Ana
Document de divulgació de la tesi "Els infants d'origen immigrat i l'educació infantil a Catalunya. La percepció dels mestres a partir de l'anàlisi del discurs. Metodologia Video-Cued Multivocal Ethnography". [...]
Disclosure document of the thesis "Children of Immigrant Origins and Early Childhood Education in Catalonia. Teacher perceptions throughout Video-Cued Multivocal Ethnography". Such document is designed to enable teachers and educational professionals to meet the investigation results alongside encouraging pedagogical reflection regarding children of immigrant origins and their education.
Documento de divulgación de la tesis "Los Niños y Niñas de Origen Inmigrado y la Educación Infantil en Cataluña. La percepción de los maestros a partir del análisis del discurso. Metodología Video-cued Multivocal Ethnography". [...]

2015
3 documents
3.
42 p, 1.9 MB Fonts d'informació en educació / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació dels principals recursos digitals en educació que es poden consultar a la UAB: catàlegs (UAB i CCUC), bases de dades especialitzades i d'altres multidisciplinars, revistes i llibres digitals, i eines i recursos d'especial interès (Trobador+, DDD, etc. [...]
2013 (Fonts d'informació)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.