Resultats globals: 1 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
59 p, 997.6 KB Peer-to-peer interaction in the English L2 classroom / Montero Jiménez, Sònia ; Vraciu, Eleonora Alexandra, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The purpose of this study is to analyze the kinds of strategies learners of different levels use in peer-to-peer interaction and check how this affects their L2 oral output. The experiment consists of carrying out two different communicative tasks; the first one focuses on collaborative dialogue since learners, apart from talking to each other, have to write a short composition, whereas the second task is related to meaning negotiation with no writing requirement. [...]
El propòsit d'aquest estudi és analitzar els tipus d'estratègies que els aprenents de diferents nivells fan servir en la interacció entre companys i comprovar com afecta a la seva producció oral en la segona llengua. [...]

2015
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.