Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 4 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
6 p, 1.7 MB El futur del professorat : tècnics, crítics o creatius? / Gavaldà i Torrents, Antoni (Universitat Rovira i Virgili) ; Santisteban, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)
Hi ha diversos nivells d'anàlisi en referència a les concepcions que s'estan posant en joc sobre quin ha de ser el perfil del professorat en el futur. Volem reflexionar sobre aquests aspectes a partir de la nostra experiència en la formació inicial i permanent del professorat, en Didàctica de les Ciències Socials, sobretot des de la introducció de les expectatives de reforma i canvi educatiu al nostre país. [...]
1993 - 10.17345/comeduc199326-31
Comunicació educativa, Núm. 6 (1993) , p. 26-31  
2.
24 p, 1.4 MB Perfil y formación de los profesionales que realizan la práctica psicomotriz en la etapa de educación infantil. El caso de las comarcas de Tarragona / Viscarro Tomàs, Isabel (Universitat Rovira i Virgili) ; Anton, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cañabate Ortiz, Dolors (Universitat de Girona)
El propósito de esta investigación ha sido conocer las características personales y profesionales de los docentes que realizan las sesiones de psicomotricidad, así como analizar la formación que, en materia de psicomotricidad, tiene el profesorado que la imparte. [...]
El propòsit d'aquesta investigació ha estat conèixer les característiques personals i professionals dels docents que fan les sessions de psicomotricitat, així com analitzar la formació que, en matèria de psicomotricitat, té el professorat que la imparteix. [...]
The aim of this research was to examine personal and professional characteristics of teachers who teach psychomotor and to analyze their training. The research methodology employed was quantitative-qualitative and the instrument used to collect data was the questionnaire. [...]

2012 - 10.5565/rev/educar.28
Educar, Vol. 48, Núm. 2 (juliol-desembre 2012) , p. 321-344  
3.
19 p, 913.0 KB Formació i desenvolupament professional del formador de formadors. Un professional que lidera i forma docents en processos d'innovació educativa / Colén, M. Teresa (Universitat de Barcelona)
L'article resumeix una investigació sobre el perfil competencial que han de tenir els formadors i les formadores de docents en servei per liderar processos de canvi en el desenvolupament professional docent, tot i orientant la formació i la tasca educativa no a la transmissió i la reproducció de continguts, sinó al desenvolupament d'una pedagogia basada en la reflexió de la pràctica, crítica i cooperativa. [...]
El artículo resume una investigación sobre el perfil competencial que deben tener los formadores y las formadoras de docentes en servicio para liderar procesos de cambio en el desarrollo profesional docente, orientando la formación y el hacer educativo no hacia la transmisión de contenidos y la reproducción, sino hacia el desarrollo de una pedagogía basada en la reflexión de la práctica, crítica y cooperativa. [...]
This article summarizes a research on the competency-based training that teacher trainer must have to lead change processes in teachers professional development; directing training and teachers' work towards a teaching based on reflective practice, critical and cooperative, instead of content transmission and reproduction. [...]

2011 - 10.5565/rev/educar.51
Educar, Vol. 47, Núm. 2 ( 2011) , p. 277-295  
4.
4 p, 41.6 KB El perfil de les competències professionals del professorat de l'ESO / Bozu, Zoia
Avui més que mai la professió de la docència afronta diversos reptes. I un d'ells és la formació per competències. Són molts els estudis, les investigacions i les experiències que s'han produït o s'estan produint i circulant en el nostre medi professional sobre aquesta temàtica. [...]
2009 - 10.5565/rev/ciencies.201
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 13 (2009) p. 34-37  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
5 p, 22.8 KB Pràctica docent efectiva AICLE / Florit Ballester, Carme (CEIP Santa Anna de Premià de Dalt) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 54-58  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.