1.
|
|
2.
|
|
3.
|
137 p, 1009.4 KB |
Premier League : una marca a explotar por los medios de comunicación
/
Urgell Fernández, Raúl ;
Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball es busca fer una anàlisi sobre com alguns mitjans de comunicació utilitzen la Premier League, la lliga anglesa de futbol, com un producte a explotar per a revaloritzar-se. L'objectiu és estudiar la metodologia que segueixen aquests mitjans i les dificultats que afronten alguns al no ser els posseïdors dels drets de la Premier League. En este trabajo se busca hacer un análisis sobre cómo algunos medios de comunicación utilizan la Premier League, la liga inglesa de fútbol, como un producto a explotar para revalorizarse. El objetivo es estudiar la metodología que siguen estos medios y las dificultades que afrontan algunos al no ser los poseedores de los derechos de la Premier League. This work aims to do an analysis of how some media outlets use the Premier League, the English soccer league, as a product to exploit in order to revalue themselves. The objective is to study the methodology followed by these media and the difficulties faced by some of them as they are not the owners of the Premier League rights.
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
4.
|
88 p, 15.5 MB |
Proposta de disseny d'una redacció integrada d'informatius a RTVE des de la perspectiva de la Generació Z
/
Francesc Pacheco, Maria ;
Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La integració de les redaccions es perfila com una de les conseqüències de la convergència digital en el terreny del periodisme. Encara que a ritmes molt dispars, els mitjans de comunicació van adaptant les seves estructures a una nova realitat que trenca radicalment amb les dinèmiques que van imperar en l'era analògica. [...] La integración de las redacciones se perfila como una de las consecuencias de la convergencia digital en el terreno del periodismo. Aunque a ritmos muy dispares, los medios de comunicación van adaptando sus estructuras a una nueva realidad que rompe radicalmente con las dinámicas que imperaron en la era analógica. [...] The integration of newsrooms is emerging as one of the consequences of of digital convergence in the field of journalism. Although at very different rates, the media are adapting their structures to a new reality that radically breaks with the dymanimcs that prevailed in the analog era, With the aim of proposing an integrated newsroom for RTVE, this project analyzes some European integration experiences, examines the consumption habits of Generation Z and determines how the different audiovisual platforms should interact in order to achieve a news offer that attracts young audiences.
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
5.
|
61 p, 2.0 MB |
El fenomen de la newsletter : com un nou gènere periodístic està canviant la manera de comunicar
/
Tomás Escobedo, Lluís ;
Rizo García, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Actualment la newsletter o butlletí electrònic ha esdevingut un producte de creixent importància periodística, tant per als mitjans de comunicació digitals com per al periodisme freelance. Aquest TFG és un extens estudi sobre el gènere de la newsletter, amb els antecedents, el context actual i els futurs reptes que encararà. [...] Actualmente la newsletter o boletín electrónico se ha convertido en un producto de creciente importancia periodística, tanto para los medios de comunicación digitales como para el periodismo freelance. [...] Today, the newsletter has become a product of growing journalistic importance, both for digital media and for freelance journalism. This TFG is an extensive study on the genre of the newsletter, with the background, the current context and the future challenges it will face. [...] it. It is a booming genre.
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
6.
|
176 p, 1.8 MB |
Anàlisi del periodisme esportiu en català a Twitch
/
Deig Pérez, Jordi ;
Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball es pretén fer una anàlisi del periodisme esportiu en català produït a la plataforma Twitch. L'objectiu és poder estudiar quina és la situació actual dels canals i saber els motius que els han portat a Twitch, així com conèixer què és el que duen a terme i de quina manera. [...] En el presente trabajo se pretende hacer un análisis del periodismo deportivo en catalán producido a la plataforma Twitch. El objetivo es poder estudiar cuál es la situación actual de los canales y saber los motivos que los han llevado a Twitch, así como conocer qué es lo que llevan a cabo y de qué manera. [...] This work aims to do an analysis of catalan sports journalism broadcasted on the platform Twitch. The objective is to be able to study the current situation of the channels and to know the reasons that have led them to Twitch, what are they doing and how. [...]
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
7.
|
69 p, 1.9 MB |
Creació d'una revista de moda digital : Passarel·la Magazine
/
Casadó Berga, Laia ;
Entenza Rodríguez, Ana Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball se centra en la creació d'una revista en format digital, Passarel·la Magazine, especialitzada en la moda catalana en català. El sector de moda catalana està poc representat en els mitjans especialitzats i aquest és un dels motius pels quals neix aquesta publicació. [...] Este trabajo se centra en la creación de una revista en formato digital, Passarel·la Magazine, especializada en la moda catalana en catalán. El sector de moda catalana está poco representado en los medios especializados y este es uno de los motivos por los cuales nace esta publicación. [...] This project is focused on the creation of a digital magazine, Passarel·la Magazine, specialized in Catalan fashion in Catalan. The Catalan fashion area is poorly represented in specialized media and this is one of the reasons for the creation of this publication. [...]
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
8.
|
138 p, 52.1 MB |
El "digital first" comarcal : anàlisi i proposta de millora de l'edició digital d'El 9 Nou (Osona i el Ripollès)
/
Baraza Curtichs, Pol ;
Guimerà Orts, Josep Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme digital és una model ha guanyat força en el sector, i més quan la difusió dels mitjans en paper disminueix i l'audiència a internet augmenta. Hi ha mitjans com El 9 Nou que aborden aquesta qüestió, però encara tenen una estructura empresarial i periodística tradicional i això en dificulta la plena implementació. [...] El periodismo digital es una modelo que ha ganado bastante en el sector, y más cuando la difusión de los medios en papel disminuye y la audiencia en internet aumenta. Hay medios como El 9 Nou que abordan esta cuestión, pero todavía tienen una estructura empresarial y periodística tradicional y eso dificulta su plena implementación. [...] Digital journalism is a model that has gained a lot of ground in the sector, especially when the circulation of print media is decreasing and the internet audience is increasing. There are media such as El 9 Nou that address this issue, but they still have a traditional business and journalistic structure and this hinders its full implementation. [...] content.
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
9.
|
309 p, 15.0 MB |
El desarrollo del Noticiero Científico y Cultural Iberoamericano (NCC), proyecto educativo multiplataforma y en red, para la alfabetización científica (Investigación sobre la segmentación de contenidos, narrativas, audiencias, canales, recursos comunicativos, tecnológicos y audiovisuales)
/
Torres Espinoza, Gabriel ;
Pérez Tornero, José Manuel, dir. ;
Tejedor, Santiago, dir.
El propòsit d'aquesta investigació és l'anàlisi metodològic, com a estudi de cas, de l'Noticiero Científic i Cultural Iberoamericà (NCC), afavorit per l'Associació de les Televisions Educatives i Culturals Iberoamericanes (ATEI). [...] El propósito de esta investigación es el análisis metodológico, como estudio de caso, del Noticiero Científico y Cultural Iberoamericano (NCC), auspiciado por la Asociación de las Televisiones Educativas y Culturales Iberoamericanas (ATEI). [...] The aim of this research is the methodological analysis, through a case study of the Ibero-American Scientific and Cultural Newscast (NCC), sponsored by the Association of Ibero-American Educational and Cultural Television Channels (ATEI). [...]
2022
|
|
10.
|
|