Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
15 p, 282.3 KB Las leyes de la atracción en los títulos de las películas de cine : un caso de análisis de la vía heurística en la comunicación de masas / Pastor, Lluís (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació)
Este artículo plantea una aproximación sobre los elementos cognitivos que se utilizan en los títulos de las películas para persuadir a un público local para que vaya a ver la película. El estudio se centra en los títulos de las películas extranjeras que han sido modificados en su traducción al español antes de ser exhibidas al público. [...]
This article explains an approach on the cognitive elements used in movie titles to persuade a local audience to watch a movie. The study focuses on the titles of foreign movies that have been modified in their translation into Spanish before they are exhibited in Spain. [...]
Aquest article planteja una aproximació als elements cognitius que s'utilitzen en els títols de les pel·lícules per persuadir a un públic local perquè vagi a veure la pel·lícula. L'estudi se centra en els títols de les pel·lícules estrangeres que han estat modificats en la seva traducció a l'espanyol abans de ser exhibides al públic. [...]

2011 - 10.7238/a.v0i43.1314
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 43 (2011) , p. 89-103  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.