Resultats globals: 21 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 8 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Documents de recerca, 7 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 3 registres trobats
Fons personals i institucionals, 2 registres trobats
Articles 8 registres trobats  
1.
20 p, 204.4 KB Historical evolution of public relations psychology in Europe and the United States / Torres-Mancera, Rocío (Universidad de Málaga)
The study provides a chronological review of public relations (PR) analysed from the perspective of psychology, highlighting milestones, concepts, theories and models. It offers a synthesis of its origins in Europe and how it was imported to the United States, where it was strongly implemented at the academic, political and business levels. [...]
En aquest estudi es fa una revisió cronològica de les relacions públiques (RP) analitzada des del prisma de la psicologia i posant en relleu fites, conceptes, teories i models. S'hi ofereix una síntesi dels seus orígens a Europa i de com es van importar als Estats Units, on es van implementar amb força en els àmbits acadèmic, polític i empresarial. [...]
En este estudio se realiza una revisión cronológica de las relaciones públicas (RR. PP. ) analizada desde el prisma de la psicología y poniendo de relieve hitos, conceptos, teorías y modelos. Se ofrece una síntesis de sus orígenes en Europa y de cómo se importaron a Estados Unidos, donde se implementaron con fuerza en los ámbitos académico, político y empresarial. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3556
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 67 (2022) , p. 45-64 (Articles)  
2.
20 p, 577.8 KB Comunicació publicitària no convencional a la TV : reactància psicològica o persuasió? / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Sobreimpressions, pantalles dividides, animació de símbols visuals i altres formats de publicitat no convencional (PNC) apareixen inserits en la programació mentre l'espectador està mirant la televisió. [...]
Banners, shared screens, animations and other unconventional advertising formats are inserted in programmes while the viewer is watching television. They appear with varying degrees of intrusiveness, generating a high level of psychological reactance (PR). [...]

2011 - 10.2436/20.3008.01.88
Comunicació (Barcelona), Vol. 28, Núm. 2 (Novembre 2011) , p. 129-148  
3.
15 p, 282.3 KB Las leyes de la atracción en los títulos de las películas de cine : un caso de análisis de la vía heurística en la comunicación de masas / Pastor, Lluís (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació)
Este artículo plantea una aproximación sobre los elementos cognitivos que se utilizan en los títulos de las películas para persuadir a un público local para que vaya a ver la película. El estudio se centra en los títulos de las películas extranjeras que han sido modificados en su traducción al español antes de ser exhibidas al público. [...]
This article explains an approach on the cognitive elements used in movie titles to persuade a local audience to watch a movie. The study focuses on the titles of foreign movies that have been modified in their translation into Spanish before they are exhibited in Spain. [...]
Aquest article planteja una aproximació als elements cognitius que s'utilitzen en els títols de les pel·lícules per persuadir a un públic local perquè vagi a veure la pel·lícula. L'estudi se centra en els títols de les pel·lícules estrangeres que han estat modificats en la seva traducció a l'espanyol abans de ser exhibides al públic. [...]

2011 - 10.7238/a.v0i43.1314
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 43 (2011) , p. 89-103  
4.
14 p, 368.3 KB El videojuego como marco expresivo : estética, reglas y mundos de referencia / Planells de la Maza, Antonio José
El auge del ocio electrónico reclama juegos cada vez más complejos desde el punto de vista técnico y narrativo. El presente artículo parte de una concepción del videojuego como vivencia narrativa para estudiar y proponer una tipología del juego centrada en la enmarcación de un mundo de referencia dado. [...]
The summit of the electronic leisure claims games increasingly complex from the technical and narrative point of view. The present article departs from a conception of the video game as a narrative experience to study and to propose a typology of the game centred on framing a concrete world of reference. [...]

2011 - 10.7238/a.v0i42.1203
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 42 (2011) , p. 65-78  
5.
21 p, 165.5 KB Persuasión bajo la línea de flotación : investigaciones sobre la vía heurística en los medios de comunicación / Pastor, Lluís (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació) ; Juste, Jordi (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació)
El artículo realiza un estado de la cuestión de los modelos de persuasión dual en las últimas tres décadas y se centra, en concreto, en las investigaciones sobre la vía heurística en los medios de comunicación. [...]
This article presents the state of the art of research on dual process models in persuasion and explains the development of the area in the last three decades, focusing on works on the heuristic processing route and the media. [...]

2010 - 10.7238/a.v0i40.1144
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 40 (2010) , p. 47-67  
6.
9 p, 151.8 KB El papel de la voz en la publicidad audiovisual dirigida a los niños / Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
En el artículo se desarrolla una explicación sobre el efecto persuasivo de la publicidad audiovisual dirigida a los niños. Y analiza qué técnicas de persuasión utilizan los publicistas para convencer a la audiencia infantil, centrándose sobre todo en la voz, que es uno de los elementos menos estudiados en este campo. [...]
The article explains the persuasive effect of audiovisual advertising aimed at children. It also analyses the techniques of persuasion used by advertisers in order to convince its child audience, in particular the voice - one of the areas in this field which has been least rescarched. [...]

1998
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 3, Núm. 4 (Mayo 1998) , p. 161-177  
7.
17 p, 240.1 KB La voz de los anuncios y su eficacia persuasiva en los niños / Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El objeto de estudio de este trabajo de investigación es la voz en la publicidad audiovisual dirigida a los niños y su eficacia persuasiva. Hemos estudiado la voz de los locutores publicitarios en el ámbito audiovisual y lo hemos hecho a través del análisis acústico, realizado en el Laboratorio de Análisis Instrumental de la Comunicación de la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
The study target is the voice in the audiovisual publicity adressed to children and its persuading effectiveness. We have studied the advertising announcers voice in the audiovisual circle and we have done it through the acoustic test, carried out in the Instrumental Analysis Laboratory. [...]

2000
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 5, Núm. 8 (mayo 2000) , p. 67-92  
8.
18 p, 112.3 KB ¿Es marketing todo lo que reluce? La pluralidad de perspectivas conceptuales de las relaciones públicas / Xifra, Jordi
Las relaciones públicas son un fenómeno complejo. Definirlas no es tarea pacífica. Son muchos los estudiosos que prefieren recoger definiciones de terceros antes de ofrecer una propia. Este hecho es el resultado de que las disciplinas que, como las relaciones públicas, se han construido a partir de aportaciones de otras ciencias pueden ser definidas de acuerdo con la perspectiva propia de éstas. [...]
Public relations are a complex phenomenon. They are not easy to define. Many academics prefer to adapt the definitions of other fields rather than creating their own. This is because disciplines that, like public relations, have been constructed using the approaches of other sciences can be defined in terms of the perspectives of others too. [...]

2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 34 (2006) p. 163-180  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
15 p, 350.2 KB La Predicació de Sant Dídac d'Alcalà de Josep Juncosa : reflexions i interpretació d'una imatge de poder / García Delgado, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia)
La Predicació de sant Dídac d'Alcalà de la capella de la Immaculada Concepció de la catedral de Tarragona, de Josep Juncosa, esdevé un dels exemples catalans més notables de la dificultat que suposa fugir del binomi conceptual que conformen els termes de barroc i poder en relació amb les arts plàstiques. [...]
2022
Jornades d'Estudis Doctorals d'Art i de Musicologia, Vol. 3 (15-16 de desembre 2022) , p. 93-107  

Documents de recerca 7 registres trobats  
1.
107 p, 10.7 MB La persuasión en las campañas audiovisuales de la DGT : un estudio de caso / Losada Rodríguez, David ; Gómez González, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La recerca té com a objectiu estudiar el fenomen de la persuasió en les campanyes audiovisuals de la DGT. Atès que la mostra és inabastable, se selecciona la campanya audiovisual Los atropellos más famosos, llançada el juny de 2022. [...]
La investigación tiene como objetivo estudiar el fenómeno de la persuasión en las campañas audiovisuales de la DGT. Dado que la muestra es inabarcable, se selecciona la campaña audiovisual Los atropellos más famosos, lanzada en junio de 2022. [...]
The objective of the research is to study the phenomenon of persuasion in the audiovisual campaigns of the DGT. Given that the sample is endless, we select the audiovisual campaign Los atropellos más famosos, launched in June 2022. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
2.
33 p, 481.0 KB Matrimonial Lives Ahead of their Time : Types of Marriages in Jane Austen's Persuasion and the Evidence and Consequences of the Narrator's Ideological Preferences / López Ruiz, Sílvia ; Sánchez, Noelia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Jane Austen's Persuasion, in line with the author's other major works, revolves around the theme of money and marriage within Georgian society. The novel exhibits different types of marriages; some are more conventional, and others go beyond the social norms of the time. [...]
L'objectiu d'aquest treball és descriure una selecció de matrimonis trets de Persuasió de Jane Austen, per tal de descobrir com el narrador expressa les preferències ideològiques de la novel·la, i les conseqüències positives o negatives que això comporta per als personatges. [...]
El objetivo de este trabajo es describir una selección de matrimonios pertenecientes a Persuasión de Jane Austen, para así descubrir cómo el narrador expresa las preferencias ideológicas de la novela, así como las consecuencias positivas o negativas que esto conlleva para los personajes. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Estudis d'Anglès i Francès [1502]  
3.
31 p, 411.8 KB Anne Elliot as the Pre-Victorian Woman in Jane Austen's Persuasion : Embodying the Angel in the House and the New Woman in Pre-Victorian English Literature / Castells Montoya, Marta ; Sánchez Campos, Noelia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Austen's Persuasion (1818), can be conceived as a bridge between the Romantic and the Victorian literary periods, especially concerning the portrayal of the female heroine; coming from the romantic heroine to the new notions of the 'Angel in the House' and the 'New Woman'. [...]
Persuasió (1818), pot ser considerada una novel·la pont entre l'època del Romanticisme i l'era Victoriana de la literatura anglesa, especialment pel que fa la caracterització de les heroïnes, partint de l'heroïna romàntica vers les noves nocions de l'Àngel a la Casa i la Nova Dona. [...]
Persuasión (1818) puede ser considerada una novela puente entre la época del Romanticismo y la era Victoriana de la literatura inglesa, especialmente en la caracterización de las heroínas, partiendo de la heroína romántica hacia las nuevas nociones del Ángel en la Casa y la Nueva Mujer. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Estudis Anglesos [1482]  
4.
22 p, 1.2 MB Anàlisi del procés de persuasió del sistema de reclutament de les organitzacions terroristes islàmiques / Quintana Sánchez, Germán ; Fähndrich Richon, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En aquest treball hem estudiat la persuasió exercida per les organitzacions terroristes islamistes, concretament centrem la nostra hipòtesi en que segueixen tècniques de persuasió coercitiva de tipus sectari. [...]
En este estudio hemos analizado la persuasión ejercida por las organizaciones terroristas islamistas, concretamente centramos nuestra hipótesis en que siguen técnicas de persuasión coercitiva de tipo sectario. [...]
In this work we have studied the persuasion exercised by Islamist terrorist organizations, specifically focusing on our hypothesis that they follow sectarian-type coercive persuasive techniques. The indications found on these kinds of persuasion make us consider the need to adapt current programs to prevent radicalization and anti-radicalization that are currently operating in different EU countries.

2019
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
5.
52 p, 673.8 KB Estudio comparativo de dos traducciones al castellano de la novela "Persuasión", de Jane Austen / Pescador Marti, Anna ; Alcaina Pérez, Ana Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Análisis y estudio comparativo y crítico de dos de las traducciones publicadas al castellano de la novela original en inglés. Comparación de las distintas soluciones a los problemas de traducción de las traducciones publicadas. [...]
Anàlisi i estudi descriptiu de dues de les traduccions publicades al castellà de la novel·la original anglesa. Comparació de les diferents solucions als problemes de traducció a les traduccions publicades. [...]
Analysis and comparative study of two of the Spanish translations from the original English novel. Comparative research of the different solutions to the translation problems in the published translations. [...]

2017
Grau en Traducció i Interpretació [1203]  
6.
191 p, 29.8 MB Copywriting : Análisis de la redacción publicitaria en anuncios gráficos del sector del automóvil antes y después de la crisis / Martín Alaran, Maria Carmen ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El propòsit del treball és abordar les Claus de la redacció publicitària des del punt de vista evolutiu, es a dir, estudiant el seu comportament tant en un context com en estil, assumint com a element pertorbador la Crisi Econòmica Espanyola. [...]
El propósito del trabajo es abordar las claves de la redacción publicitaria desde un punto de vista evolutivo, es decir, estudiando su comportamiento tanto en contexto como en estilo. Asumiento como elemento perturbador la Crisis Económica Española. [...]
The purpose of this paper is to address the key copywriting from an evolutionary point of view, studying the behavior of both context and style , assuming the Spanish Economic Crisis as a disturbing element. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
90 p, 2.6 MB La propaganda bélica en el cine de animación durante la Segunda Guerra Mundial : Walt Disney y Warner Bros / Barrón Torres, Júlia ; Ramajo Hernández, Nati, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Walt Disney i Warner Bros van ser durant el període de la Segona Guerra Mundial (1939-1945), les productores nord-americanes més importants en el sector cinematogràfic de l'animació. A través de l'anàlisi de continguts que van realitzar aquestes productores, s'intenta esclarir la possible manipulació que es va exercir en l'elaboració dels continguts per generar un discurs persuasiu per a la ciutadania nord-americana d'aquells anys. [...]
Walt Disney y Warner Bros fueron, durante el periodo de la Segunda Guerra Mundial (1939-1945) las productoras estadounidenses más importantes en el sector cinematográfico de la animación. A través del análisis de contenidos que realizaron dichas productoras, se intenta esclarecer la posible manipulación que se ejerció en la elaboración de los contenidos para generar un discurso persuasivo para la ciudadanía norteamericana de aquellos años. [...]
Walt Disney and Warner Bros were the most important U. S producers in the cinematic animation industry during the period of the Second World War (1939-1945). The investigation attempts to clarify the possible manipulation that they exercised in the elaboration of the content development of the films which were produced in those years. [...]

2014
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Documents gràfics i multimèdia 3 registres trobats  
1.
676x507, 103.3 KB Concurs d'oratòria: XII Seminari de Dret i Llengua / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre l'oratòria en el dret i les ciències polítiques. Conté bibliografia (bases de dades, cerques al catàleg i recursos web) sobre com parlar bé en públic, argumentació, persuasió, oratòria parlamentària i altres temes relacionats.
2009
6 documents
2.
2.8 KB Concurs d'oratòria: XII Seminari de Dret i Llengua / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre l'oratòria en el dret i les ciències polítiques. Conté bibliografia (bases de dades, cerques al catàleg i recursos web) sobre com parlar bé en públic, argumentació, persuasió, oratòria parlamentària i altres temes relacionats.
2009 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  
3.
3.3 KB Concurs d'oratòria: XI Seminari sobre Dret i Llengua / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
L'XIè Seminari sobre Dret i Llengua organitzat per la Facultat de Dret i el Gabinet de Llengua Catalana de la Universitat Autònoma de Barcelona l'any 2008 tracta sobre el tema de l'oratòria i inclou un curs de formació anomenat Argumenta i un concurs d'oratòria. [...]
2008 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  

Fons personals i institucionals 2 registres trobats  
1.
1 p, 824.4 KB Ficció
Llistat d'obres més venudes en l'apartat de ficció publicat a l'Avui. En quart lloc hi ha Persuasió, novel·la de Jane Austen traduïda per Jordi Arbonès.
1 gener 1989
Avui, (1 de gener de 1989)  
2.
1 p, 983.4 KB Una traducción genial / Ventura Melià, Rafael
Notícia sobre la publicació catalana de Persuasió de Jane Austen traduïda per Jordi Arbonès, publicada a Levante.
20 gener 1989  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.