1.
|
|
2.
|
114 p, 1.4 MB |
Service design in transportation: a case study from Portugal
/
Lopes, Ana, autor. ;
Talavera Velilla, Guillermo Enrique, supervisor acadèmic. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Psicologia Social.
Almada, una ciudad situada en la margen sur del río Tajo delante de Lisboa, en Portugal, tiene un nuevo metro en superficie funcionando desde 2009. Este medio de transporte, resultado de un consorcio público-privado, se hizo realidad debido al esfuerzo conjunto del Ayuntamiento de Almada y del Área Metropolitana de Lisboa (LMA) con el objectivo de mejorar la mobilidad de los ciudadanos dentro del LMA. [...] Almada, a city in the south margin of river Tagus facing Lisbon, in Portugal, has a new light rail service that operates since September 2008. This transport, result of a public/private consortium, was built from the efforts of Almada's City Hall and Lisbon Metropolitan Area (LMA) with the aim of improving people's mobility inside LMA. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.
|
|
3.
|
|
4.
|
110 p, 1.9 MB |
Impacte de la gestió clínica en els processos quirúrgics
/
Craywinckel Martí, Gemma, autor. ;
Artigas Raventós, Vicente, supervisor acadèmic. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Cirurgia.
En el context del sistema sanitari a Espanya i a Catalunya, i centrat en l'experiència a l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, el treball planteja la hipòtesi de que hi ha elements de gestió que es poden explicar i replicar, que poden millorar globalment els indicadors d'activitat, qualitat i eficiència en el procés quirúrgic. [...] In the context of the health system in Spain and in Catalonia, and focused on the experience at the Hospital de la Santa Creu I Sant Pau, this work raises the hypothesis that there are management elements that can be explained and replicated, which can improve overall activity, quality and efficiency indicators in the surgical process. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
59 p, 8.9 MB |
Creació d'un mitjà : Cultura en rama
/
Díaz Arasanz, Adriana ;
Makanga Jiménez, Aïcha ;
Martínez Vallejo, Alba ;
Maldonado López, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
"Cultura en Rama" sorgeix de la inquietud de 3 persones per la cultura i el neguit per explicar-la. D'aquesta manera, presentem el projecte d'un pla empresarial amb totes les dades necessàries per a muntar una empresa amb les següents característiques: un portal web centrat en cultura popular (cinema, sèries, música, teatre, literatura, etc. [...] "Cultura en Rama" surge de la inquietud de 3 personas por la cultura y la desazón para explicarla. De este modo, presentamos el proyecto de un plan empresarial con todos los datos necesarios para montar una empresa con las siguientes características: un portal web centrado en cultura popular (cine, series, música, teatro, literatura, etc. [...] "Cultura en Rama" arises of the restlessness of 3 people for the culture and the discomfort to explain it. In this way, we present the project of a business plan with all the necessary data to mount a company with the following characteristic: a web portal centred in popular cultura (cinema, series, music, theatre, literature, etc. [...]
2018 Graduat o Graduada en Periodisme [971]
|
|
8.
|
175 p, 12.6 MB |
Pla d'empresa : RuscMagazine.SL
/
Soriano Ardiaca, Laia ;
Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball recull el pla d'empresa de Rusc, una revista creada per Rusc Magazine. SL. que neix amb la voluntat depublicar les últimes tendències en els àmbits de l'art i la cultura, així com articles i reportatges d'interès general amb una mirada fresca. [...] Este trabajo recoge el plan empresarial de Rusc, una revista creada por Rusc Magazine. SL que na ce con la voluntad de publicar las últimas tendencias en los ámbitos del arte y la cultura, así como artículos y reportajes de interés general con una mirada fresca. [...] This project presents the business plan of Rusc,a magazine by Rusc Magazine. SL, that is born with the will to publish the last trends in the fields of art and culture, as well as articles and in-depth pieces of general interest with a fresh look. [...]
2018 Graduat o Graduada en Periodisme [971]
|
|
9.
|
80 p, 2.6 MB |
Pla empresarial de Ràdio Gelida : projecte de millora d'una emissora local
/
Silva Fernández, Diana ;
Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Ràdio Gelida és una emissora de ràdio local fundada el 1981. Actualment emet pel dial 107. 6 de la freqüència modulada i la seva programació és creada pels seus col·laboradors voluntaris. L'objectiu d'aquest projecte és crear un nou pla d'empresa per a l'emissora per tal de renovar-la i adaptar-la a les noves tecnologies que caractaritzen la realitat comunicativa actual i fer que la seva existència suposi un benefici econòmic i social per la població. Radio Gelida es una emisora de radio local fundada en 1981. Actualmente emite en el dial 107. 6 de la frecuencia modulada y su programación es creada por sus colaboradores voluntarios. El objetivo de este proyecto es crear un nuevo plan de empresa para la emisora para renovarla y adaptarla a las nuevas tecnologías que caracterizan la realidad comunicativa actual y hacer que su existencia suponga un beneficio económico y social para la población. Radio Gelida is a local radio station founded in 1981. It currently broadcasts for dial 107. 6 of the modulated frequency and its programming is created by its volunteer collaborators. The objective of this project is to create a new business plan for the station to renew it and adapt it to the new technologies that characterize the current communicative reality and make its existence an economic and social benefit for the village.
2018 Graduat o Graduada en Periodisme [971]
|
|
10.
|
74 p, 4.8 MB |
Cómo vender ropa de pasarela a pie de calle : Plan de comunicación para la tienda Milabrá
/
Melero López, Adriana ;
Martín Almansa, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els gegants tèxtils no tenen problemes per comunicar-se amb el seu públic. Són conscients que la comunicació és essencial per fidelitzar als seus clients. Els petits negocis no disposen dels recursos econòmics necessaris per dedicar-los a aquestes finalitats i, en altres casos, no consideren que la comunicació sigui un dels pilars del negoci. [...] Los gigantes textiles no tienen problemas para comunicarse con su público. Son conscientes de que la comunicación es esencial para fidelizar a sus clientes. Los pequeños negocios no disponen de los recursos económicos necesarios para dedicarlos a estos fines y, en otros casos, no consideran que la comunicación sea uno de los pilares del negocio. [...] Big textile corporative companies do not have problems when it comes to public announcements. They already know that communication is key to retain customers. However small businesses may not do the necessary investment to dedicate to these ends and even consider that communication is not one of its business pillars. [...]
2018 Graduat o Graduada en Periodisme [971]
|
|