Results overview: Found 1 records in 0.01 seconds.
Articles, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
7 p, 2.7 MB Smell-Ad : la publicidad con aroma en el ambiente / Navalles Villar, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona)
La incorporación de un aroma en el ambiente como un elemento de publicidad hace que aumente la atención, el interés y la memorización de la marca anunciadora y que la percepción de olor agradable mejore la imagen del transporte público, según se constató por el estudio Smell-Ad, basado en 400 encuestas, realizadas a viajeros expuestos al aroma, grupo experimental y viajeros no expuestos al aroma, grupo de control. [...]
The incorporation of a fragrance in the environment as an advertising element increases the attention, interest, and memorization of the advertising brand and the perception of a pleasant smell improves the image of public transport, as noted by the Smell-Ad study, based on 400 surveys, conducted among passengers exposed to the aroma, experimental group and non-exposed passengers to the aroma, control group. [...]

2018 - 10.5565/rev/qp.308
Questiones publicitarias, Vol. 1 Núm. 21 (2018) , p. 13-19 (Artículos de investigación)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.