Resultats globals: 6 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 6 registres trobats
Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
14 p, 2.1 MB Development of a Chess AI and an Interactive Learning Game / Camprubí Casas, Quim ; Baldrich i Caselles, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Chess is one of the most ancient games in humanity's history. It has been studied and explored for centuries, and the resulting knowledge has been stored in books of theory, still used today to teach chess apprentices. [...]
Els escacs són un dels jocs més antics de la història de la humanitat. Han set estudiats i explorats durant segles, i el coneixement resultant ha sigut emmagatzemat en llibres de teoria, utilitzats encara avui dia per entrenar nous aprenents. [...]
El ajedrez es uno de los juegos más viejos de la historia de la humanidad. Ha sido estudiado y explorado durante siglos, y el conocimiento resultante ha sido almacenado en libros de teoría, utilizados aun hoy día para entrenar nuevos aprendientes. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
12 p, 2.6 MB Automatització de la poda d'hivern d'arbres fruiters / Cano Ribé, Pau ; Antens, Coen Jacobus, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest treball es desenvolupa un sistema de reconstrucció de l'estructura d'un arbre fruiter, per a dur a terme el seu posterior anàlisis i trobar els punts de poda ideals, utilitzant mètodes clàssics de visió per computador, a partir de la captura de dues imatges obtingudes en posicions separades 10cm, però en la mateixa orientació, obtenint visió estereoscòpica. [...]
This thesis covers the development of a system capable of rebuilding and analysing the structure of a fruit tree with the objective of finding the optimal pruning points of such tree, using classical computer visions methods, from two images obtained from two positions separated 10cm but with the same orientation, obtaining stereoscopic vision. [...]
En este trabajo se desarrolla un sistema de reconstrucción de la estructura de un árbol frutal, para llevar a cabo su posterior análisis y encontrar los puntos de poda óptimos, utilizando métodos clásicos de visión por computador, a partir de la captura de dos imágenes obtenidas en posiciones separadas 10cm, pero en la misma orientación, para obtener visión estereoscópica. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
9 p, 1.1 MB Mètodes d'eficiència aplicats a les xarxes neuronals / Bosch Sepulveda, David ; Serrat Gual, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte es basa en estudiar l'aplicació de mètodes d'eficiència sobre les xarxes neurals, els quals busquen rebaixar els requeriments computacionals necessaris per a processar una xarxa. [...]
The aim of the study relies on the research of the of known efficiency methods applied on a neural network that reduces the computational requirements for processing a network. Specifically, the pruning of connections and the quantization of the parameters. [...]
El objetivo de este trabajo se basa en estudiar la aplicación de métodos de eficiencia sobre las redes neuronales, los cuales buscan rebajar los requerimientos computacionales necesarios para processar una red. [...]

2018-02-13
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
10 p, 682.2 KB Desenvolupament d'un joc 2D isomètric d'estratègia per torns / Fernández Ibáñez, Àngel ; Gurguí Valverde, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Tot i que a Europa no està àmpliament estès, el Go és un dels jocs de taulell més popular a països orientals com la Xina, Corea o el Japó. Aquest projecte té com a objectiu desenvolupar una variant del Go convertint-lo en una illa hexagonal que s'ha de conquerir posant-hi edificis per torns. [...]
Despite not being popular in Europe, Go is one of the most popular turn-based board games in the Asian countries like China, Korea or Japan. This project aims to develop a variant of the Go game where the player aims to conquer an hexagonal island by raising buildings. [...]
Aunque en Europa no está ampliamente extendido, Go es uno de los juegos de mesa más populares en países orientales como China, Corea o Japón. Este proyecto tiene como objetivo desarrollar una variante de Go convirtiéndolo en una isla hexagonal la cual debe conquistarse colocando edificios por turnos. [...]

2015-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
5 p, 174.8 KB Estudi de viabilitat econòmica i ambiental per a l'aprofitament del residu de poda de l'olivera als municipis del Segrià sud / Jové Planes, Míriam ; Gabarrell Durany, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Les comarques del Segrià i les Garrigues disposen d'un elevat potencial energètic de la biomassa procedent del residu de poda de l'olivera. No obstant, aquesta biomassa agrícola no s'està valoritzant energèticament a la zona. [...]
Las comarcas del Segriá y las Garrigues disponen de un elevado potencial energético de la biomasa procedente del residuo de poda del olivar. No obstante, esta biomasa agrícola no se está valorizando energéticamente en la zona. [...]
The Garrigues and Segrià regions have an abundant source of biomass energy potential from olive pruning residues. However, this agricultural biomass energy is not converted into energy. To harness this resource is necessary to conduct an environment and economic viability study in order to know which could be the alternatives for energetic utilization and how we should manage the waste to turn it into an available energy resource.

2013
2 documents
6.
165 p, 2.9 MB Acorn production and growth in Mediterranean oaks : trade-offs and the role of climate, modular organization and phenology / Sánchez Humanes, Belén ; Espelta Morral, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia
Los recursos de que dispone un organismo son limitados y por tanto puede existir una competencia entre los recursos que asigna a una u otra función vital. Los costes de reproducción son un ejemplo de esta competencia entre recursos, y se manifiestan en una reducción medible de alguna característica del individuo (ej: crecimiento, supervivencia…) causada por la asignación de recursos a la reproducción. [...]
The resources available to an organism are limited and therefore there may exist certain competition between the resources that an organism allocates to one or to another life function. The cost of reproduction is an example of this competition for resources, and can be expressed as a measurable reduction of some characteristic of the individual (e. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.