Results overview: Found 4 records in 0.02 seconds.
Contributions to meetings and congresses, 4 records found
Contributions to meetings and congresses 4 records found  
1.
1 p, 397.6 KB GRUP GI-IDES: Portafoli docent / Segura Aliaga, Dídac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 5es : 2008  
2.
9 p, 55.1 KB Reflexions sobre metodologia docent a partir de l'elaboració d'un dossier de docència en l'àrea de llengua espanyola / Mota Gorriz, Carme de la (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola i Teoria de la Literatura)
L'elaboració d'un dossier de docència constitueix un acte de reflexió sobre la pròpia metodologia docent. Cada fase per la qual es passa en el procés d'elaboració, des de la selecció de la informació i la classificació de dades fins la verbalització d'una filosofia docent personal i unes metes per al futur, comporta dificultats per al professor que s'hi posa per primer cop. [...]
Developing a teaching portfolio constitutes a reflective practice about one's current teaching strategies. Any stage of the elaboration process, from the selection of information and data classification to the verbalización of a personal educational philosophy and a series of goals for the future, poses difficulties to the teacher who is working on the porfolio for the first time. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
3.
10 p, 154.2 KB L'ús de les carpetes d'aprenentatge virtuals (cavi) en cinc assignatures de cinc departaments a la UAB. Primeres aproximacions d'una innovació docent / Segura Aliaga, Dídac (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació. Departament de Psicologia bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació. Departament: Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials) ; Jiménez Pelayo, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria. Departament de Ciències de la Computació) ; Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
La comunicació parteix d'un projecte d'innovació docent on es troben involucrats professors de la UAB de diferents àrees de coneixement i interessats per les carpetes virtuals d'aprenentatge (CAVI) a l'educació superior (més conegudes com a e-portfolio de l'estudiant). [...]
This communication results from a teaching innovation project, in which professors from different fields of knowledge in the UAB (Barcelona Autonomous University), share their interest in electronic learning portfolios within Higher Education, also called student's e-portfolio. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
4.
8 p, 68.7 KB De la teoria a la pràctica : el portafoli docent / Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació. Departament de Psicologia de l'Educació) ; Segura Aliaga, Dídac (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Taboada González, Manel (Escola Universitària d'Informàtica Tomàs Cerdà. Departament d'Economia de l'Empresa)
El portafoli docent (PD) és un document en què el professor presenta un resum de la seva trajectòria docent i dels resultats d'aprenentatge dels estudiants i té diferents utilitats: acredita el desenvolupament docent del professor en els processos de selecció de personal o bé en els concursos de mèrits docents i és una potent eina de reflexió per al professor, ja que l'obliga a trobar resposta a un seguit de preguntes essencials: -Quina és la meva concepció de docència? -S'ajusta la meva activitat docent a aquesta concepció? -Com puc demostrar-ho? -Què puc fer per millorar? És probable que el PD s'utilitzi com a eina acreditativa en el nostre país els propers anys, una pràctica que fa temps que s'aplica en països anglosaxons. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.