Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
12 p, 491.2 KB El aprendizaje desde la instrucción : la evolución de las estrategias personales en tareas de proporcionalidad numérica / Llinares, Salvador (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales) ; Sánchez García, V. (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales)
This study examines the personal strategies evolution used by students in numerical proportionality task solving during instruction. The analysis of a sequence of video/audiotaped lessons allowed the observation of the process of cognitive construction by students in the classroom. [...]
1992 - 10.5565/rev/ensciencias.4649
Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 1 (1992) p. 37-48  
2.
6 p, 335.3 KB Escribir para aprender : ensayo de una alternativa en la enseñanza universitaria de las ciencias / Muñoz-Chápuli, R. (Universidad de Málaga. Departamento de Biología Animal)
Many professors of scientific disciplines are unsatisfied by a teaching strategy which consists mainly of formal lectures and laboratory exercises. We describe in this paper the implementation of a possible alternative based on the principles of the educational approach termed "Writing to Learn". [...]
1995 - 10.5565/rev/ensciencias.4249
Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 3 (1995) p. 273-278  
3.
16 p, 92.4 KB El conteo en alumnos con necesidades educativas especiales : principios de equivalencia, ordenación y transitividad / Serrano Pau, Carrasumada (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Vendrell, Roser (Universitat Ramon Llull) ; Ribera, Gemma (Fundació Antoni Cambrodí (Tarragona, Catalunya)) ; Montserrat, Mabel (Fundació Antoni Cambrodí (Tarragona, Catalunya))
El presente trabajo pretende conocer los mecanismos utilizados por participantes con discapacidad intelectual en el proceso de conteo, en el que están implicadas las relaciones de equivalencia, ordenación y transitividad que determinan la adquisición de número. [...]
El present treball pretén conèixer els mecanismes utilitzats pels participants amb discapacitat intel·lectual en el procés de «conteo», en el qual estan implicades les relacions d'equivalència, ordenació i transitivitat que determinen l'adquisició de número. [...]
The current study strives to clarify the mechanisms used by mentally retarded children in the counting process which involves the equivalence, ordering and transitivity relationships that determines the number acquisition. [...]

2006 - 10.5565/rev/educar.193
Educar, N. 37 (2006) p. 151-166  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
47 p, 385.8 KB El marc jurídic : dret comparat / Vilalta, A. Esther (Aura Esther) (Universitat Oberta de Catalunya)
A partir d'una primera aproximació a les dades socioeconòmiques sobre la mediació als Estats Units, Austràlia, Nova Zelanda, Llatinoamèrica, Àsia i Europa, i després d'una anàlisi de les previsions normatives en matèria de mediació existents a l'actualitat, s'ha procedit a la identificació de certs principis i estàndards que han permès una delimitació progressiva del concepte de mediació desenvolupat en l'experiència estrangera dels diferents estats nacionals i dels organismes supranacionals i internacionals. [...]
Barcelona Generalitat de Catalunya, Departament de Justícia 2010
Llibre Blanc de la mediació a Catalunya, 2010, p. 83-130
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.