Resultats globals: 289 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 255 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 4 registres trobats
Llibres i col·leccions, 8 registres trobats
Documents de recerca, 18 registres trobats
Materials didàctics, 3 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Articles 255 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
20 p, 1.7 MB Estudi dels requisits indispensables pel bon funcionament del treball en grup a la universitat / Masjuan, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Elias Andreu, Marina (Universitat de Barcelona. Departament de Sociologia)
En el present article es procedeix a una revisió de diferents elements relacionats amb el treball en grup que aconsegueixen que aquesta metodologia sigui beneficiosa per l’aprenentatge dels estudiants universitaris. [...]
2017 - 10.1344/TE2017.53.11
Temps d'educació, Núm. 53 (2017) , p. 163-182  
2.
12 p, 147.9 KB Formació Inicial en Noves Tecnologies. El treball amb webs per a l'aprenentatge : una experiència / Álvarez, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Kilbourn, Brent (Universitat de Toronto)
L’article planteja l’experiència d’un grup d’estudiants de l’ensenyament de mestre (infantil i primària) que treballen el concepte de web per a l’aprenentatge al llarg de l’assignatura de primer curs de noves tecnologies aplicades a l’educació. [...]
This paper discusses the construction of websites as a vehicle for helping pre-service teachers to learn information technology skills and to think about the integration of technology in the classroom. [...]

2006
Revista catalana de pedagogia, Vol. 4 (2006) , p. 101-112  
3.
40 p, 592.8 KB Mandelbrot i l'atzar / Delgado de la Torre, Rosario (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Jolis Giménez, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Utzet i Civit, Frederic (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques)
En aquest article analitzem la contribució de Benoît Mandelbrot, considerat el pare de la geometria fractal, a diferents aplicacions de les matemàtiques en àmbits on intervé l’atzar, com ara la lingüística, la hidrologia, les finances o l’enginyeria del teletrànsit. [...]
2012 - 10.2436/20.2002.01.43
Butlletí de la Societat Catalana de Matemàtiques, Vol. 27, N. 2 (2012) , p. 121-160  
4.
1 p, 102.4 KB Quina pot ser la resposta de la Generalitat? / Grasa, Rafael, 1953-
2017
Ara, Núm. 2490 (13 Octubre 2017) , p. 26  
5.
1 p, 115.2 KB El joc polític exigeix visió estratègica / Grasa, Rafael, 1953-
2017
Ara, Núm. 2486 (9 Octubre 2017) , p. 26  
6.
2 p, 65.7 KB Què ha canviat en l'acord de pau a Colòmbia? / Grasa, Rafael, 1953-
2016
Ara, Núm. 2171 (24 Novembre 2016) , p. 12-13  
7.
1 p, 46.1 KB Després del no, ara cal no caure en l’abisme / Grasa, Rafael, 1953-
2016
Ara, Núm. 2120 (4 Octubre 2016) , p. 14  
8.
2 p, 81.0 KB De la taula de negociacions a la construcció de la pau / Grasa, Rafael, 1953-
2016
Ara, Núm. 2083 (28 Agost 2016) , p. 18-19  
9.
2 p, 1000.2 KB L'hora de la pau a Colòmbia / Grasa, Rafael, 1953-
2016
Ara, Núm. 1922 (19 Març 2016) , p. 2-3 (Dossier Planeta)  
10.
15 p, 214.6 KB L'habitat rural a Catalunya. La masia i 'les influències trasbalsadores modernes' / Nel·lo, Oriol, 1957- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
L’article analitza l’impacte del procés d’urbanització contemporani sobre la masia, una de les formes més destacades i característiques del poblament rural a Catalunya. Aquest impacte ha transformat de manera radical les funcions i la rellevància de la masia com a unitat de producció, espai de convivència i instrument per a la gestió del territori. [...]
El artículo analiza el impacto del proceso de urbanización contemporáneo sobre la masía, una de las formas más destacadas y características del poblamiento rural en Cataluña. Este impacto ha transformado de manera radical las funciones y la relevancia de la masía como unidad de producción, espacio de convivencia e instrumento para la gestión del territorio. [...]

2016 - 10.2436/20.3002.01.117
Treballs de la Societat Catalana de Geografia, Vol. 82 (2016) , p. 207-221  

Articles : 255 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 4 registres trobats  
1.
18 p, 598.9 KB El treball en grup com a mètode docent / Masjuan, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Elias Andreu, Marina (Universitat de Barcelona) ; Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona)
Tot i que diverses titulacions han adoptat diferents graus i versions del treball de grup, des de fa algun temps, sembla clar que la modificació dels mètodes docents associada a Bolonya n'ha estès la seva consideració com a competència a assolir, el seu ús i la seva pràctica a gairebé tots els àmbits de docència universitària. [...]
The teaching and learning Bologna’s reform has promoted the use of the working group as a teaching methodology. However, we must consider that different degrees and faculties have implemented diverse versions of this way of organising the learning experience. [...]

2010
CIDUI : Nuevos espacios de calidad en la Educación Superior. un análisis comparado y de tendencias,. Barcelona, Catalunya, : 2010  
2.
5 p, 23.6 KB L’aprenentatge de l’anglès a P3 a l’escola de Polinyà / Campaña, Antonio (Escola de Polinyà) ; Gorina, Pilar (Escola de Polinyà) ; Pérez, Antònia (Escola de Polinyà) ; Vilanova, Manena (Escola de Polinyà) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 163-167  
3.
6 p, 31.9 KB Learning and individual differences : ensenyar i aprendre psicologia en anglès / Clariana i Muntada, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia. Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació)
El curs 2007-2008 vam dur a terme una experiència nova a la facultat de Psicologia de la UAB: vam oferir als alumnes de segon cicle una assignatura que porta per títol Learning and Individual Differences (LID). [...]
During the academic year 2007-2008 a new module was offered to the last year students of the School of Psychology of the UAB. It was named “Learning and Individual Differences” (LID) and was aimed to help de student to learn both Educational Psychology and English language. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  
4.
9 p, 43.7 KB Evaluación “a la carta” experiencia de una evaluación de conocimientos para grupos numerosos / Palencia Villa, Rosa María (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Con la convicción de que la evaluación educativa forma parte del proceso de aprendizaje, nos planteamos evaluar los aspectos teóricos en la asignatura de Guión Televisivo y Cinematográfico, que tradicionalmente solamente era evaluada en su parte práctica. [...]
Convinced that educational evaluation is part of the learning process, we thought of evaluating the theoretical aspects of the Television and Cinema Screenplay subject, which traditionally had only been evaluated through practical excercises. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Llibres i col·leccions 8 registres trobats  
1.
16 p, 3.5 MB Otra lucha contra la impunidad : la protección de los derechos de las mujeres que sufren violencia de género / Bodelón, Encarna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest capítol, que té com a punt de partida que la discriminació de les dones és un fenomen universal travessat per vectors múltiples de discriminació de classe, ètnia, opció sexual, discapacitat, dóna compte d'una recerca, situada a Barcelona, que reflecteix les dificultats del procés penal per a protegir els drets de les dones. [...]
Barcelona : Bosch Editor, 2013
Derecho Penal, Constitución y derechos, 2013, p. 25-45  
2.
63 p, 516.3 KB La construcció institucional i jurídica de la mediació / Lauroba Lacasa, Ma. Elena (Universitat de Barcelona) ; Barral i Viñals, Immaculada (Universitat de Barcelona) ; Jaume Tarabal (Universitat de Barcelona) ; Isabel Viola (Universitat de Barcelona)
Aquest capítol aborda els aspectes jurídics principals de la mediació recollits a la legislació catalana (com ara el seu concepte, els principis, l’àmbit subjectiu i objectiu, el procediment i els efectes jurí-dics) per tal d’oferir la construcció jurídica actual de la institució i fer propostes de cara a una futura llei general de mediació.
Barcelona Generalitat de Catalunya, Departament de Justícia 2010
Llibre Blanc de la mediació a Catalunya, 2010, p. 761-824
2 documents
3.
25 p, 199.7 KB Mediació en dret administratiu / Nieto Moreno, Juan Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Casañas Adam, Elisenda (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Gabarró, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia)
Aquest capítol tracta d’analitzar les vies per a la introducció i desenvolupament de la mediació en el dret administratiu. L’anàlisi s’inicia amb l’exposició del marc teòric aplicable, tot contextualitzant el progressiu increment de la utilització de la mediació i d’altres ADR en dret administratiu. [...]
Barcelona Generalitat de Catalunya, Departament de Justícia 2010
Llibre Blanc de la mediació a Catalunya, 2010, p. 731-757
2 documents
4.
47 p, 385.8 KB El marc jurídic : dret comparat / Vilalta, A. Esther (Aura Esther) (Universitat Oberta de Catalunya)
A partir d’una primera aproximació a les dades socioeconòmiques sobre la mediació als Estats Units, Austràlia, Nova Zelanda, Llatinoamèrica, Àsia i Europa, i després d’una anàlisi de les previsions normatives en matèria de mediació existents a l’actualitat, s’ha procedit a la identificació de certs principis i estàndards que han permès una delimitació progressiva del concepte de mediació desenvolupat en l’experiència estrangera dels diferents estats nacionals i dels organismes supranacionals i internacionals. [...]
Barcelona Generalitat de Catalunya, Departament de Justícia 2010
Llibre Blanc de la mediació a Catalunya, 2010, p. 83-130
2 documents
5.
18 p, 184.5 KB Infraestructura tecnològica i sistemes d'informació [Informe de la Societat de la Informació 2010] / Universitat Autònoma de Barcelona
Aquest document descriu, de forma resumida, les actuacions realitzades durant els anys 2009 i 2010 dins l’àmbit de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC), i planteja les principals fites que constituiran el pla d’actuació per l’any 2011 orientat a l’evolució i optimització dels sistemes d’informació i la infraestructura tecnològica de la UAB, així com altres aspectes de caràcter organitzatiu i estratègic.
2010  
6.
14 p, 178.0 KB Infraestructura tecnològica i sistemes d'informació [Informe de la Societat de la Informació 2011] / Universitat Autònoma de Barcelona
Tenint en compte les actuacions i accions planificades i desenvolupades des del Comissionat de la Societat de la Informació i descrites a l’informe de desembre 2010 a l'Informe Societat de la Informació i a l’informe d’administració electrònica es presenta el següent resum que conté les actuacions realitzades durant l’any 2011 dins l’àmbit de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC), i planteja les principals fites que constituiran el pla d’actuació per l’any 2012 orientat a l’evolució i optimització dels sistemes d’informació i la infraestructura tecnològica de la UAB, així com altres aspectes de caràcter organitzatiu i estratègic. [...]
2011  
7.
108 p, 527.1 KB También los muertos aman. Una conexión para todos los seres / Duarte Montenegro, José Enrique (Universidad Nacional Experimental Simón Rodríguez)
Son innumerables los ejemplos que pudieran ser analizados, y que en su esencia se sustentan en la premisa de que los espíritus sienten, llegándose a convertir en un tema esperanzador y de gran interés, sobre todo, para quienes experimentan el inmenso dolor de perder a un ser querido. [...]
Fondo Editorial Tropykos 2009  
8.
291 p, 1.5 MB Avaluació dels aprenentatges en el marc de l'EEES: una aproximació a la perspectiva dels estudiants / Chancel Valente, Gabriel ; Calsamiglia Madurga, Andrea ; Martínez García, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic
Amb aquest Recull la Unitat d'Assessorament Psicopedagògic vol anticipar-se a una nova situació dels estudiants amb l'aplicació del nou pla d'estudis projectat per l'Espai Europeu d'Educació Superior, per atendre les seves necessitats d'aprenentatge i d'orientació en els àmbits educatius i professionals. [...]
Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2007 (Reculls)  

Documents de recerca 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
104 p, 1.9 MB Mesurament dels valors de la propaganda política audiovisual feta durant el procés a receptors de Catalunya i de les Illes Balears / Cladera Mas, Jaume ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El procés sobiranista ha possibilitat el sorgiment i la difusió d'una gran quantitat de vídeos amb rerefons polític, tant per part dels detractors, com dels partidaris de la independència de Catalunya. [...]
El proceso soberanista ha posibilitado el surgimiento y la difusión de una gran cantidad de vídeos con trasfondo político, tanto por parte de los detractores, como por parte de los partidarios de la independencia de Cataluña. [...]
The sovereignty process has made possible the emergence and dissemination of a large number of videos with a political background, both on the part of the detractors, and on the part of the supporters of the independence of Catalonia. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
46 p, 1.2 MB Exploring World-Medial Regressive Voicing Assimilation in Catalan L2 Learners of English / López Prats, Claudia ; Solé Sabater, Maria Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
In Catalan we find two processes, Regressive Voicing Assimilation (RVA) and Final Obstruent Devoicing (FOD), which are transferred to English. The aim of this paper is to study the production of alveolar fricatives /z/ and /s/ followed by a voiceless consonant, a voiced consonant, a nasal, a vowel –contexts expected to trigger RVA–, and in final position –expected to trigger FOD– in word-medial position. [...]
En català trobem dos processos que afecten a la sonoritat de les consonants, tant precedint una pausa, convertint-se en sordes (FOD), com a mitjans i final de paraula, assimilant les característiques sonores del següent so (RVA). [...]

2017
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
3.
38 p, 4.2 MB Localització i gestió de la traducció del lloc web Hotelswelove.com / Albi Mas, Mariona ; Cortés Villarroya, Judith, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
En aquest treball he simulat com fer el projecte de traducció d'una pàgina web enfocat com si fos un encàrrec real de traducció de l'anglès al català. He seguit tots els passos per traduir un web, des de la tria de programes que he hagut d'utilitzar per fer la traducció dels arxius, la creació del nou lloc web traduït i també la factura final del projecte com si hagués traduït tot el web. [...]
This research project is a simulation to a real translation project of a website from English into Catalan. First of all I have followed all the steps needed when translating a website; from choosing the translation programmes, downloading the files from the website, translate them and finally, build a new website. [...]

2015
Traducció i Interpretació [868]  
4.
1 p, 1.2 MB Addicted to the one I love : is love an addictive process? / Noguera Castells, Aleix ; Martí Sistac, Octavi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, Fisiologia i Immunologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2015
Graduat o Graduada en Ciències Biomèdiques [832]  
5.
1 p, 662.1 KB Biorefinery : a solution for a sustainable future., Part V, integrated production plant of 1,3-propanediol, 2,3-butanediol and lactic acid / Clapés, M. ; Golobardes, A. ; Portell, M. ; Portell, L. ; Prat, C. ; Solà i Ferrando, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2015
Graduat o Graduada en Biotecnologia [815]  
6.
1 p, 700.9 KB Biorefinery : a solution for a sustainable future., Part IV, design of a continuous production plant : analysis and comparison / Clapés, M. ; Golobardes, A. ; Portell, M. ; Portell, L. ; Prat, C. ; Solà i Ferrando, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2015
Graduat o Graduada en Biotecnologia [815]  
7.
111 p, 2.2 MB Compres distorsionades: la influència de la publicitat televisiva sobre els productes tecnològics / Marco de la Torre, Ainoa ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi teòric i pràctic al voltant del missatge publicitari dels spots de productes tecnològics, així com de quin és l'impacte d'aquest missatge a la ment el consumidor. L'objectiu final és conèixer el grau d'incidència que té la publicitat en el procés de decisió de compra del sector i, alhora, detectar quins són els altres elements que condicionen la compra d'un determinat producte o marca tecnològica per davant d'una altre.
Estudio teórico y práctico alrededor del mensaje publicitario de los spots de productos tecnológicos, así como de cuál es el impacto de este mensaje en la mente del consumidor. El objetivo final es conocer el grado de incidencia que tiene la publicidad en el proceso de decisión de compra del sector y, a la vez, detectar cuáles son los otros elementos que condicionan la compra de un determinado producto o marca tecnológica por encima de otra.
Theoretical and practical study of the advertising spots of technological products and how they impact on the consumer's mind. The final objective is to know the incidence of advertising on the purchase decision process in that field and, at the same time, identify which other elements influence the purchase of a one product or technological brand before other.

2015
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
294 p, 4.6 MB Visions d'un procés decisiu / Carmona Núñez, Noelia ; Vall, Toni, 1979- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Tractament del procés independentista català des de 2012 fins a l'actualitat. S'analitzen els informatius de les dates més importants i significatives pel procés català en el marc de les televisions públiques autonòmiques pioneres en l'Estat espanyol: ETB, TV3 i TVG.
Tratamiennto del proceso independentista catalán desde 2012 hasta la actualidad. Se analizan los informativos de las fechas más importantes y significativas del proceso catalán en el marco de las televisiones públicas autonómicas pioneras en el Estado espanyol: ETB, TV3 y TVG.
Treatment of the catalán independence proces since 2012 to nowadays. It analises the News on the TV in the more important and significatives dates for the catalan proces in the frame of public autonomous televisions pioneer in the Spanish estate: ETB, TV3 and TVG.

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
50 p, 1.4 MB Catálogo crítico de diccionarios didácticos actuales, con especial atención al tratamiento de la homonimia y la polisemia / Planells Medina, Samanta ; Garriga Escribano, Cecilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El diccionario ha sido considerado una herramienta didáctica que afianza los pasos del alumno en el proceso de aprendizaje y en las sucesivas etapas de formación. Para alcanzar tal objetivo el lexicógrafo debe tomar una serie de decisiones que se adecuen a sus necesidades y conocimientos. [...]
El diccionari ha estat considerat un instrument didàctic que aferma els passos de l’alumne en el procés d’aprenentatge i en les successives etapes de formació. Per tal d’aconseguir aquest objectiu, el lexicògraf ha de prendre una sèrie de decisions que s’adaptin a les seves necessitats i coneixements. [...]

2015
Graduat o Graduada en Llengua i Literatura Espanyoles [808]  
10.
10 p, 877.4 KB Estudi i implementació d'una solució Business Intelligence per a una empresa / de Tebar Peralta, Marc ; Musach, Ramón, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualment, les tecnologies de la informació es troben en constant evolució, i gestionar les dades de forma eficient en emmagatzematge i accés mitjançant eines especialitzades, ha passat de ser un element complementari a formar part activa i principal de les empreses, esdevenint un element fonamental per a oferir un millor servei als seus clients, i també, per a diferenciar-se de la competència. [...]
Actualmente, las tecnologías de la información se encuentran en constante evolución, gestionar estos datos de forma eficiente en almacenado y acceso mediante las herramientas especializadas, ha pasado de ser un elemento complementario, a formar parte activa y principal de las empresas, convirtiéndose en un elemento fundamental para ofrecer un mejor servicio a sus clientes, y además, para diferenciarse de la competencia. [...]
Nowadays, IT technologies are in constant evolution, and to handle the data in an effective way, in order to store and access it, has gone from being a complementary element to having a fundamental, active role in business. [...]

2015-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  

Documents de recerca : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials didàctics 3 registres trobats  
1.
55 p, 688.0 KB Reconeixement i de transferència de crèdits. Canvi d'estudis i convalidació d'estudis / Masoliver, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea d'Afers Acadèmics
Sessions formatives per als coordinadors de les titulacions que han de realitzar el seguiment de les titulacions adaptades a l'EEES.
IDES 2010 (Formació de coordinadors per al seguiment de les titulacions. Sessió 4)  
2.
55 p, 688.0 KB El procés de seguiment i acreditació de titulacions / Valderrama, Elena ; Vivas, Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Sessions formatives per als coordinadors de les titulacions que han de realitzar el seguiment de les titulacions adaptades a l'EEES.
2010 (Formació de coordinadors per al seguiment de les titulacions. Sessió 2)  
3.
18 p, 260.1 KB Curs de Formació de Coordinadors/es pel Seguiment de les Titulacions / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Sessions formatives per als coordinadors de les titulacions que han de realitzar el seguiment de les titulacions adaptades a l'EEES.
IDES 2010 (Formació de coordinadors per al seguiment de les titulacions. Sessió 1)
2 documents

Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
18 p, 7.0 MB [En aquesta part cal esmentar d'una manera destacada Procés ...] / Arbonès, Jordi
199?.  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.