Resultats globals: 3 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
21 p, 661.2 KB Regulación metacognitiva y actividad metalingüística durante el proceso de composición escrita en colaboración a partir de la lectura de fuentes diversas / Reig, Aina (Universitat de València)
En este artículo se presenta un estudio de caso con el que se indaga en el proceso de escritura desencadenado por la lectura de fuentes de documentación diversas. Para llevar a cabo la investigación, se implementa en un aula de secundaria una secuencia didáctica basada en la modalidad de escritura cooperativa. [...]
In this paper we present a case study that explores the writing process based on reading multiple sources. To carry out the research, we implement an instructional sequence based on the cooperative writing modality in a secondary classroom. [...]
En aquest article es presenta un estudi de cas amb el qual s'indaga en el procés d'escriptura quan aquest procés està desencadenat per la lectura de fonts de documentació diverses. Per portar a terme la recerca, s'implementa en una aula de secundària una seqüència didàctica basada en la modalitat d'escriptura cooperativa. [...]

2020 - 10.5565/rev/jtl3.857
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 3 (august-september 2020) , e857 (Articles)  
2.
26 p, 264.2 KB El informe de arbitraje según la recomendación de publicación y la productividad de los evaluadores / Sabaj Meruane, Omar (Universidad de La Serena (Xile)) ; González Vergara, Carlos (Pontificia Universidad Católica de Chile) ; Astudillo Zepeda, César (Universidad de La Serena (Xile)) ; Varas Espinoza, Germán (Pontificia Universidad Católica de Chile) ; Fuentes Cortés, Miguel (Pontificia Universidad Católica de Chile) ; Cabezas del Fierro, Paula (Universidad de La Serena (Xile)) ; Squadrito Díaz, Karem (Pontificia Universidad Católica de Chile) ; Piña-Stranger, Alvaro (Univesité de Rennes 1)
El informe de arbitraje de artículos de investigación es un género en el que se cristaliza una parte del proceso colectivo de construcción del conocimiento. Debido a su carácter confidencial, existen muy pocos trabajos que aborden empíricamente este género. [...]
The referee report of research articles is a discursive genre in which a part of the collective process of building knowledge is crystalized. Given its confidentiality, there is little empirical work on this genre. [...]

2018 - 10.5565/rev/athenea.2051
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, Vol. 18 Núm. 2 (julio 2018) , e2051 (Artículos)
3 documents

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
68 p, 606.4 KB The Effectiveness of Providing EFL Students with Language Support as a Scaffolding Resource when Writing a Text / Cufí Pericot, Miquel ; Dooly Owenby, Melinda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The purpose of this study is to prove the usefulness of providing 4th ESO EFL students with language support when writing a text, as a scaffolding resource. This writing support consists of explicit instruction and examples of structures and connectors to organise their composition, so as to facilitate the task of writing in English. [...]
El objetivo de este estudio es demostrar la eficacia de proporcionar un apoyo lingüístico para escribir un texto, como recurso de andamiaje (scaffolding), a alumnado estudiante de inglés como lengua extranjera de 4º de ESO. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és demostrar l'eficàcia de proporcionar un suport lingüístic per tal d'escriure un text, com a recurs d'andamiatge (scaffolding), a alumnat estudiant d'anglès com a llengua estrangera de 4t d'ESO. [...]

2021
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.