1.
|
10 p, 909.0 KB |
Aula de programació interactiva
/
Galante Causanilles, Lluís ;
Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest projecte s'enfoca en la millora i expansió de les capacitats d'una plataforma web existent, que té com a objectiu brindar un entorn d'ensenyament virtual per a matèries relacionades amb la programació. [...] This project focuses on improving and expanding the capabilities of an existing web platform, which aims to provide a virtual teaching environment for subjects related to programming. The aim is to achieve a more complete and advanced version, which solves problems identified in the previous version and improves interaction and collaboration between teachers and students. [...] Este proyecto se enfoca en la mejora y expansión de las capacidades de una plataforma web existente, que tiene como objetivo brindar un entorno de enseñanza virtual para materias relacionadas con la programación. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
2.
|
11 p, 1.1 MB |
Design and implementation of a programming language with LLVM
/
Domingo Catafal, Josep Maria ;
Sánchez Pujadas, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
This article presents the design and development of a new programming language called Craft, using Rust and LLVM. The goal of the project is to gain a deeper understanding of how compilers work by creating one from scratch using these tools. [...] Aquest article presenta el disseny i desenvolupament d'un nou llenguatge de programació anomenat Craft, utilitzant Rust i LLVM. L'objectiu del projecte és aconseguir una millor comprensió de com funcionen els compiladors creant-ne un des de zero amb aquestes eines. [...] Este artículo presenta el diseño y desarrollo de un nuevo lenguaje de programación llamado Craft, utilizando Rust y LLVM. El objetivo del proyecto es conseguir una mejor comprensión de cómo funcionan los compiladores, creando uno desde cero con estas herramientas. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
3.
|
12 p, 1.0 MB |
Aula de programació interactiva
/
Pipoyan Paronyan, Arman ;
Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte és augmentar les funcionalitats d'una eina de suport docent integrant diferents tecnologies existents com GitHub, Jupyter o Moodle i afegir altres funcionalitats que no requereixen mòduls externs. [...] The goal of this project is to increase the functionalities of a teaching support tool by integrating different existing technologies such as GitHub, Jupyter or Moodle and adding other functionalities that do not require external modules. [...] El objetivo de este proyecto es aumentar las funcionalidades de una herramienta de apoyo docente integrando diferentes tecnologías existentes como GitHub, Jupyter o Moodle y añadir otras funcionalidades que no requieren módulos externos. [...]
2022 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
4.
|
25 p, 11.7 MB |
Construcción y programación de un brazo robótico
/
Corral Palmero, José Antonio ;
Benchikh, Yousra ;
Pedret Ferré, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest treball de Fi de Grau de ciutats intel·ligents i sostenibles inclou la construcció d'un braç robòtic programat amb Arduino. Aquest inclourà la confrontació de diversos braços robòtics per seleccionar el que es cenyeix millor a la màxima del projecte, per acabar construint-lo. [...] Este trabajo de Fin de Grado de ciudades inteligentes y sostenibles, incluye la construcción de un brazo robótico programado en Arduino. Este incluirá el cotejo de varios brazos robóticos en aras de seleccionar el que se ciña mejor a la máxima del proyecto, para acabar construyéndolo. [...] This Final Degree project on smart and sustainable cities includes the construction of a robotic arm programmed in Arduino. This will include the comparison of several robotic arms in order to select the one that best adheres to the main objective of the project, to end up building it. [...]
2022 Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]
|
|
5.
|
8 p, 730.9 KB |
Vector TD Plus
/
Sanz Martinez, Joel ;
Hernandez-Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest projecte sorgeix de la idea d'aprofitar l'atractiu que tenen els videojocs en els joves per fomentar certs aspectes del pensament, com pot ser el raonament matemàtic. Per aconseguir aquest objectiu aquest treball proposa un joc dinàmic i entretingut que presenti un repte sense arribar a ser frustrant per el jugador. [...] This project stems from the idea of using videogames' appeal to young people to encourage strategic and mathematic thinking. To achieve this goal, the game must be both dynamic and entertaining while presenting a real challenge without it being frustating to the Player. [...] Este proyecto surge de la idea de aprovechar el atractivo que tienen los videojuegos en los jóvenes para fomentar ciertos aspectos del pensamiento, como puede ser el razonamiento matemático. Para conseguir este objetivo, este trabajo propone un juego dinámico y entretenido que presente un reto sin llegar a ser frustrante para el jugador. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
6.
|
12 p, 920.8 KB |
Aula de programació interactiva
/
Assbaghi Asbahi, Youssef ;
Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Un dels majors problemes que es troben els professors de programació és la supervisió dels alumnes a l'hora de fer problemes i desenvolupar codi a classe. Aquests ho tenen complicat per rebre un feedback de manera directa, ja que no hi ha eines per les quals un professor pugui ajudar als alumnes de la classe sense exposar-se ni perdre temps anant taula per taula. [...] One of the biggest problems teachers face in programming is supervising students when it comes to making problems and developing code in class. These make it difficult to receive feedback directly, as there are no tools by which a teacher can help students in the class without exposing themselves or wasting time going table by table. [...] Uno de los mayores problemas que se encuentran los profesores de programación es la supervisión de los alumnos a la hora de realizar problemas y desarrollar código en clase. Éstos lo tienen complicado para recibir un feedback de forma directa, ya que no hay herramientas por las que un profesor pueda ayudar a los alumnos de la clase sin exponerse ni perder tiempo yendo mesa por mesa. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
7.
|
73 p, 1.9 MB |
Parallelizing Population Genetics Applications
/
Montemuiño Sosa, Carlos ;
Hernández Budé, Porfidio, dir. ;
Ramos-Onsins, Sebastián, dir.
Amb la creixent disponibilitat de dades a escala de l'genoma per a la investigació genètica, els genetistes de poblacions moleculars han de treballar amb models més complexos, el que no pot fer-se en un temps determinat utilitzant el mètode coalescent estàndard. [...] Con la creciente disponibilidad de datos a escala del genoma para la investigación genética, los genetistas de poblaciones moleculares tienen que trabajar con modelos más complejos, lo que no puede hacerse en un tiempo determinado utilizando el método coalescente estándar. [...] With the increasing availability of genome-scale data for genetic research, molecular population geneticists need to work with more complex models, which cannot be done in a time-fashion using the standard coalescent methods. [...]
2021
|
|
8.
|
86 p, 971.6 KB |
El llenguatge en el dol : una aproximació a la pèrdua des de la Programació Neurolingüística
/
el Homrani Lesfar, Yasmina ;
Fernández Mostaza, Esther, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Els canvis provocats pel context causat per la Covid-19 han contribuït a replantejar els diferents àmbits de la vida social de les persones. El present treball d'investigació para atenció als impactes haguts sobre la mort i, al seu torn, sobre els processos que en deriven, donant pas a un dels fenòmens més capaços de re-significar aquests processos: el llenguatge. [...] Los cambios provocados por el contexto causado por el Covid-19 han contribuido a replantear los diferentes ámbitos de la vida social de las personas. El presente trabajo de investigación pone la atención en los impactos habidos sobre la muerte y, a su vez, sobre los procesos que derivan de ella, dando paso a uno de los fenómenos más capaces de resignificar dichos procesos: el lenguaje. [...] Changes caused by the Covid-19 context have contributed to stake out the different areas of people's social life. This research work focuses on the impact of death and, at the same time, on the derivated processes, inquiring into one of the most powerful phenomen in resignifying these processes: language. [...]
2021 Grau en Sociologia [819]
3 documents
|
|
9.
|
915.8 KB |
Evolución de mensajes de odio en redes sociales : Origen e impacto
/
Pérez Herrera, Fernando José ;
González Sabaté, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Este proyecto presenta el desarrollo de una aplicación que permite extraer datos de los mensajes de las redes sociales, concretamente en la red social llamada Twitter. Todos los mensajes publicados tienen un rango de difusión que define si han llegado a más o menos usuarios de esta red, sin importar el tipo de contenido de un tweet : político, social, personal, publicitario. [...] This project presents the development of an application that allows data extraction from network messages of social networks, specifically in the social network called Twitter. All messages published have a diffusion range that defines whether they have reached more or fewer users of this network, regardless of the content type's tweet: political, social, advertising or personal. [...] Aquest projecte presenta el desenvolupament d'una aplicació que permet extreure dades dels missatges de les xarxes socials, concretament a la xarxa social anomenada Twitter. Tots els missatges publicats tenen un rang de difusió que defineix si han arribat a més o menys usuaris d'aquesta xarxa, sense importar el tipus de contingut d'un tweet: polític, social, publicitari o personal. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
10.
|
18 p, 948.2 KB |
Evolving
/
Farré, Jordi ;
Villanueva Pipaón, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En la sociedad actual se ha podido apreciar, en el transcurso de los últimos años, una situación de crecimiento y expansión del sector tecnologíco y la economía y el mercado del mismo, pudiendo presenciar el nacimiento y, en algunos casos, éxito, de nuevas empresas -o StartUps-. [...] In the course of recent years, there has been a situation of growth and expansion in the technology sector and its economy and market, being able to witness the birth and, in some cases, success, of new companies -or StartUps-. [...] En la societat actual s'ha pogut apreciar, en el transcurs dels últims anys, una situació de creixement i expansió del sector tecnologíco i l'economia i el mercat d'aquest, podent presenciar el naixement i, en alguns casos, èxit, de noves empreses -o StartUps-. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|