Resultados globales: 127 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 13 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 3 registros
Publicaciones periódicas, Encontrados 1 registros
Libros y colecciones, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 107 registros
Materiales didácticos, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 13 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
30 p, 272.8 KB Una redefinición necesaria : ¿Cómo explicar la Història de la Catalunya actual (1980-2020) en el mundo presente? / Gonzalez Vilalta, Arnau 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente artículo, en forma de ensayo, reflexiona sobre cual podría ser la programación de una hipotética asignatura de Història de la Catalunya actual (1980-2020) en el sí del debate sobre la presencia de la Historia Actual en los grados universitarios. [...]
Aquest article, en forma d'assaig, reflexiona sobre quina podria ser la programació d'una hipotètica assignatura d'Història de la Catalunya actual (1980-2020) al si del debat sobre la presència de la Història Actual als graus universitaris. [...]
This article, in the form of an essay, reflects on what could be the programming of a hypothetical Current History of Catalonia subject (1980-2020) within the debate on the presence of Current History in university degrees. [...]

2023 - 10.5565/rev/tdevorado.185
Tiempo devorado, Vol. 8 Núm. 1 (2023) , p. 5-34 (Articles)  
2.
11 p, 323.2 KB Reality TV com a laboratori d'experimentació per a noves formes d'integració publicitària als canals generalistes de TDT a Espanya / Delgado, Matilde (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Monclús Blanco, Belén (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Guerrero Rojas, Sheila
El nostre estudi examina la interacció entre les formes d'inserció de publicitat afavorides per les últimes normatives europees i el flux de programació. Aquest article se centra en els gèneres de l'Info-show, on es donen tant una gran diversitat de formes de publicitat com unes taxes molt altes de saturació publicitària, i on es produeixen les principals innovacions en el desenvolupament de missatges publicitaris. [...]
Nuestro estudio examina la interacción entre las formas de inserción de publicidad favorecidas por las últimas normativas europeas y el flujo de programación. Este artículo se centra en los géneros del Info-show, en donde se dan tanto una gran diversidad de formas de publicidad como unas tasas muy altas de saturación publicitaria, y en donde se producen las principales innovaciones en el desarrollo de mensajes publicitarios. [...]
Our study examines the interactions between the forms of advert insertions methods favoured by the latest European standards and by programming flows. This article focuses on the infotainment genre, which displays both a wide variety of forms of advertising and very high rates of advertising saturation, and where the main innovations are occurring in the development of advertising messages. [...]

2016
Quaderns del CAC, Vol. 19 Núm. 42 (Juliol 2016) , p. 75-85
3 documentos
3.
2 p, 236.9 KB El boom de la programació informàtica / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Ara, Núm. 1132 (13 de gener de 2014) , p. 28-29  
4.
11 p, 142.0 KB Televisión digital y programación : de la televisión de siempre a la televisión de pago y multicanal / Ibáñez Serna, José Luis ; Fernández Peña, Emilio
El presente artículo analiza la evolución de la programación en las televisiones en España desde sus inicios a mediados de los años cincuenta con una televisión pública y en blanco y negro hasta la televisión digital multicanal de pago. [...]
1998
Ámbitos. Revista Internacional de Comunicación, Núm. 1 (1998) , p.61-71  
5.
6 p, 779.4 KB El Scratch com a eina de modelització computacional / López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
La plataforma virtual Scratch, que compta amb un llenguatge de programació senzill i adaptat per alumnes de primària i secundària, té cada vegada més adeptes en els centres educatius, ja que representa una oportunitat com a eina per a que alumnat i professorat puguin construir models científics escolars i avaluar el seu comportament. [...]
Scratch is a virtual platform which uses an easy programming language adapted to primary and secondary school students. It has increasingly recognition and more and more users from educational centres since it allow students and teachers to build school science models and to evaluate their behaviour. [...]

2013 - 10.5565/rev/ciencies.80
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 26 (Desembre 2013) , p. 28-33  
6.
12 p, 180.4 KB Salut i ràdio : anàlisi de la pràctica periodística / Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Gutiérrez, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Les ràdios generalistes, públiques i privades, emeten productes de caràcter informatiu i de divulgació que aborden el tema de salut. L'article mostra, de manera resumida, els resultats d'una recerca sobre el tractament i difusió radiofònic d'aquests continguts. [...]
2006
Quaderns del CAC, Núm. 25 (Maig-Agost 2006) , p. 51-62  
7.
7 p, 104.4 KB La programació cultural de la ràdio pública generalista : Catalunya Ràdio, COMRàdio i Ràdio 4 / Gutiérrez, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Els mitjans de comunicació són una veritable font d'informació i d'entreteniment per al ciutadà, per la qual cosa és del tot necessari l'estudi del contingut que transmeten. No en va, l'anàlisi d'aquest aspecte conforma una sòlida especialització investigadora en l'àrea de la comunicació. [...]
2005
Quaderns del CAC, Núm. 22 (Maig-Agost 2005) , p. 99-105  
8.
20 p, 483.5 KB Programación deportiva en la televisión franquista : la conquista de la calidad a través de la innovación / Bonaut Iriarte, Joseba (Universidad San Jorge (Saragossa)) ; Ojer Goñi, Teresa (Universidad San Jorge (Saragossa))
La programació televisiva franquista no ha estat estudiada amb gran detall. Tan sols podem destacar les obres de Palacio o Baget com a intents rigorosos d'explicar els orígens i primers passos del principal mitjà de comunicació del nostre país. [...]
La programación televisiva franquista no ha sido estudiada con gran detalle. Tan sólo podemos destacar las obras de Palacio o Baget como intentos rigurosos de explicar los orígenes y primeros pasos del principal medio de comunicación de nuestro país. [...]
Franco's television programming has not been studied with great detail. We can only highlight the rigorous work of Palacio and Baget who deeply explain the origins of spanish television. In this context, sports programming has gone unnoticed. [...]

2012 - 10.7238/a.v0i46.1677
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 46 (setembre 2012) , p. 69-87  
9.
18 p, 636.0 KB Itàlia : televisions regionals sense vocació regional / Richeri, Giuseppe
1994
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 17 (1994) p. 127-144  
10.
17 p, 263.4 KB Genetic Programming for Object Detection : a Two-Phase Approach with an Improved Fitness Function / Zhang, Mengjie (Victoria University of Wellington (Wellington, Nova Zelanda). School of Mathematics, Statistics and Computer Science) ; Bhowan, Urvesh (Victoria University of Wellington (Wellington, Nova Zelanda). School of Mathematics, Statistics and Computer Science) ; Ny, Bunna (Victoria University of Wellington (Wellington, Nova Zelanda). School of Mathematics, Statistics and Computer Science)
This paper describes two innovations that improve the efficiency and effectiveness of a genetic programming approach to object detection problems. The approach uses genetic programming to construct object detection programs that are applied, in a moving window fashion, to the large images to locate the objects of interest. [...]
2007 - 10.5565/rev/elcvia.135
ELCVIA : Electronic Letters on Computer Vision and Image Analysis, V. 6 n. 1 (2007) p. 27-43  

Artículos : Encontrados 13 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 3 registros  
1.
2 p, 998.0 KB Programar per emocionar / Zurita Món, Sílvia ; Sala Roig, Elisa ; Noguera Cambray, Eva ; Lara López, Rocio ; Jordán Martínez, Laura ; Fuentes Agustí, Marta
Tríptic resum de la proposta educativa d'adquirir la competència emocional mitjançant la tecnologia, i en concret la programació i la robòtica. Experiència duta a terme a Educació Primària i a ESO.
2016
mschool_Edu_Hack. Barcelona, Catalunya, 1er : 2016  
2.
10 p, 674.9 KB Sincronització entre activitats d'aprenentatge i els recursos per a dur-les a terme / Ribas i Xirgo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Pérez Billinghusrt, Magaly I. (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria) ; Velasco González, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)
Amb la introducció de les metodologies docents basades en el treball de l'alumne s'han hagut d'adaptar les guies docents de les assignatures. En les titulacions d'Enginyeria Informàtica i d'Enginyeria Tècnica Informàtica, han d'incloure els objectius, les competències, el temari i el sistema d'avaluació. [...]
With the introduction of educational methodologies focused on the students' work the educational guides of the subjects have had to be adapted. In the Computer Engineering and Technical Computer Engineering studies, they have to include the goals, the competences, the syllabus and the system of evaluation. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
3.
7 p, 42.2 KB La planificació docent en ECTS en forma d'agendes d'aprenentatge de l'alumne / Ribas i Xirgo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)
En aquest treball s'ha desenvolupat una metodologia completa per a la generació de les agendes d'aprenentatge a partir dels plans docents de les assignatures. Per qüestions de complexitat, s'ha treballat només amb un tipus d'assignatures. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Publicaciones periódicas Encontrados 1 registros  
1.
Mathematical programming / Mathematical Society. Amsterdam ; Mathematical Programming Society
Amsterdam : North-Holland , 1971-

Consta de les sèries A i B, amb numeració única.

13 documentos

Libros y colecciones Encontrados 2 registros  
1.
21 p, 1.5 MB Guia informativa sobre l'ús de recursos digitals per a la docència / Mercader, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Morodo, Andy (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alguacil, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquesta guia està elaborada pels membres del projecte "BOOST: Potenciar el desenvolupament de la Competència Digital Docent als graus d'Educació Infantil i d'Educació Primària" finançat per la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona a través del Programa Intern de Millora i Innovació Docent (convocatòria gener 2023). [...]
2023  
2.
306 p, 10.5 MB Programació de sistemes encastats : un altre llibre sobre el mateix / Montón i Macián, Màrius
Aquest llibre és per tot aquell que amb coneixements de programació en llenguatge C, coneixements d'arquitectures de computadors, coneixements mínims de HW i electrònica vulgui endinsar-se en la programació de sistemes encastats basats en microcontroladors.
2020  

Documentos de investigación Encontrados 107 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
10 p, 13.0 MB Enhancing data center performance with GPU-accelerated dynamic programming algorithms / Roca Serrano, Andreu ; Moure, Juan C, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Data generation rates for problems involving dynamic programming (DP) algorithms have grown exponentially. The inability of classical CPU architectures to cope with the ever-increasing amount of data has led Data Processing Centers (DPCs) to incorporate accelerators that can perform thousands of operations in parallel. [...]
La quantitat de dades relacionades amb problemes d'algorismes de programació dinàmica (DP) ha crescut de manera exponencial. La incapacitat de les arquitectures clàssiques de CPU per fer front a la quantitat cada cop més gran de dades ha fet que els centres de processament de dades (DPC) incorporin acceleradors que poden realitzar milers d'operacions en paral·lel. [...]
La cantidad de datos relacionados con problemas de algoritmos de programación dinámica (DP) ha crecido de forma exponencial. La incapacidad de las arquitecturas clásicas de CPU para hacer frente a la cantidad cada vez mayor de datos ha hecho que los centros de procesamiento de datos (DPC) incorporen aceleradores que pueden realizar miles de operaciones en paralelo. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
14 p, 688.0 KB Back-office servidor de correcció automàtica pel professorat / Llorente Garcia, Eric ; Sánchez Pujadas, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Els estudis relacionats amb la programació requereixen que els seus estudiants puguin aprendre i plasmar les seves habilitats fent una gran quantitat d'exercicis pràctics de programació. Per tal que els alumnes tinguin una forma còmoda i automàtica de corregir els seus propis exercicis sense l'assistència del professorat, s'utilitzen eines de correcció automàtica. [...]
Los estudios relacionados con la programación requieren que los estudiantes puedan aprender y plasmar sus habilidades haciendo una gran cantidad de ejercicios prácticos de programación. Para dotar a los alumnos de una forma cómoda y automática de corregir sus ejercicios sin la asistencia del profesorado, se utilizan herramientas de corrección automática. [...]
Studies related to coding require that their students can learn and apply their skills by doing a large number of coding exercises. In order for students to have a comfortable and automatic way to correct their own exercises without the assistance of teachers, automatic correction tools are commonly used. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
11 p, 901.0 KB Desenvolupament d'un mòdul de Moodle per implementar una aula interactiva de programació / Simó Marí, Rubén ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte té com a objectiu crear un plugin per integrar una eina de programació que s'ha desenvolupat en projectes anteriors. Aquesta eina permet als professors crear exercicis per a que els alumnes puguin realitzar-los durant les classes. [...]
This project aims to create a plugin to integrate a programming tool that has been developed in previous projects. This tool allows teachers to create exercises so that students can perform them. The tool allows to speed up the communication between the student and the teacher because while the student is doing the activity, the teacher can see and edit in real time what the student is doing. [...]
Este proyecto tiene como objetivo crear un plugin para integrar una herramienta de programación que se ha desarrollado en proyectos anteriores. Esta herramienta permite a los profesores crear ejercicios para que los alumnos puedan realizarlos durante las clases. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
14 p, 925.4 KB Sistema de micro-aprenentatge basat en Telegram : programació de micro-continguts / Nieto Núñez, Adrián ; Ponsa Mussarra, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El microlearning és una modalitat d'ensenyament que permet l'adquisició de coneixements i habilitats arrel de microcontinguts, sense saturar d'informació a l'estudiant. Diferents professors de l'Escola d'Enginyeria volen implantar un mètode per transmetre els estudiants microcontinguts a través de Telegram, però en manquen d'eines per fer-ho còmodament. [...]
Microlearning is a teaching modality that allows the acquisition of knowledge and skills based on micro-content, without suturing the student with information. Differents professors at the School of Engineering want to implement a method to transmit micro-content to students via Telegram, but they lack the tools to do so comfortably. [...]
El microlearning es una modalidad de aprendizaje que permite la adquisición de conocimientos y habilidades a raíz de microcontenidos, sin saturar de información al estudiante. Diferentes profesores de la Escuela de Ingeniería quieren implantar un método para transmitir a los estudiantes microcontenidos a través de Telegram, pero carecen de herramientas para hacerlo cómodamente. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
16 p, 1.1 MB Multi-Language Integrated Web-Based IDE for Programming Contests / Paz Cepero, Joel ; Estravis Nieto, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte té l'objectiu d'implementar un IDE offline que permeti als participants de concursos de programació basats en el programari Open Source de DOMjudge, com HPCodeWars, programar en diferents llenguatges de programació en la mateixa aplicació web (principalment Python, C++ i Java), millorant així l'experiència d'usuari i l'eficiència del concurs. [...]
Este proyecto tiene como objetivo implementar un IDE offline que permita a los participantes de concursos de programación basados en el software de código abierto de DOMjudge, como HPCodeWars, programar en diferentes lenguajes de programación en la misma aplicación web (principalmente Python, C++ y Java), mejorando así la experiencia del usuario y la eficiencia del concurso. [...]
This project has the objective to implement an offline IDE that allows participants in programming contests based on the Open Source DOMjudge software, such as HPCodeWars, to program in different programming languages within the same web application (mainly Python, C++, and Java), thus improving the user experience and the efficiency of the contest. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
10 p, 733.2 KB Avaluació de la qualitat del codi en exercicis de programació / Rodriguez Penin, Hugo ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
A l'hora d'aprendre programació és molt important el feedback que l'estudiant rep dels treballs fets durant una assignatura per tal de millorar les seves capacitats. Actualment, a la Universitat Autònoma de Barcelona no es disposa de cap eina que ens permeti avaluar els aspectes referents a la qualitat del codi, com pot ser l'estil de codificació seguint una guia d'estil. [...]
A la hora de aprender programación es muy importante el feedback que el estudiante recibe de los trabajos realizados durante una asignatura para mejorar sus capacidades. Actualmente, en la Universidad Autónoma de Barcelona no se dispone de ninguna herramienta que nos permita evaluar los aspectos referentes a la calidad del código, como puede ser el estilo de codificación siguiendo una guía de estilo. [...]
When it comes to learning programming, the feedback that students receive on their assignments during a course is crucial to improve their skills. Currently, at the Autonomous University of Barcelona, there is no tool available to assess aspects related to code quality, such as coding style following a style guide. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
15 p, 1.4 MB Paletitzat intel·ligent amb l'ús de visió per computador i robot industrial / Centelles Pavón, Guillem ; Garcia Calvo, Carlos, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Utilitzant tècniques de visió per computador, programació de robots induatrials i PLC, i comunicació entre dispositius, s'ha aconseguit desenvolupar un sistema físic per a l'automatització del paletitzat d'objectes d'un color concret en cadenes de producció amb cintes transportadores. [...]
Utilizando técnicas de visión por computador, programación de robots industriales y PLC, y comunicación entre dispositivos, se ha logrado desarrollar un sistema físico para la automatización del paletizado de objetos de un color específico en cadenas de producción con cintas transportadoras. [...]
By utilizing computer vision techniques, industrial robot and PLC programming, and device comunication, it has.

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
10 p, 909.0 KB Aula de programació interactiva / Galante Causanilles, Lluís ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte s'enfoca en la millora i expansió de les capacitats d'una plataforma web existent, que té com a objectiu brindar un entorn d'ensenyament virtual per a matèries relacionades amb la programació. [...]
This project focuses on improving and expanding the capabilities of an existing web platform, which aims to provide a virtual teaching environment for subjects related to programming. The aim is to achieve a more complete and advanced version, which solves problems identified in the previous version and improves interaction and collaboration between teachers and students. [...]
Este proyecto se enfoca en la mejora y expansión de las capacidades de una plataforma web existente, que tiene como objetivo brindar un entorno de enseñanza virtual para materias relacionadas con la programación. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
11 p, 1.1 MB Design and implementation of a programming language with LLVM / Domingo Catafal, Josep Maria ; Sánchez Pujadas, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
This article presents the design and development of a new programming language called Craft, using Rust and LLVM. The goal of the project is to gain a deeper understanding of how compilers work by creating one from scratch using these tools. [...]
Aquest article presenta el disseny i desenvolupament d'un nou llenguatge de programació anomenat Craft, utilitzant Rust i LLVM. L'objectiu del projecte és aconseguir una millor comprensió de com funcionen els compiladors creant-ne un des de zero amb aquestes eines. [...]
Este artículo presenta el diseño y desarrollo de un nuevo lenguaje de programación llamado Craft, utilizando Rust y LLVM. El objetivo del proyecto es conseguir una mejor comprensión de cómo funcionan los compiladores, creando uno desde cero con estas herramientas. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
12 p, 1.0 MB Aula de programació interactiva / Pipoyan Paronyan, Arman ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte és augmentar les funcionalitats d'una eina de suport docent integrant diferents tecnologies existents com GitHub, Jupyter o Moodle i afegir altres funcionalitats que no requereixen mòduls externs. [...]
The goal of this project is to increase the functionalities of a teaching support tool by integrating different existing technologies such as GitHub, Jupyter or Moodle and adding other functionalities that do not require external modules. [...]
El objetivo de este proyecto es aumentar las funcionalidades de una herramienta de apoyo docente integrando diferentes tecnologías existentes como GitHub, Jupyter o Moodle y añadir otras funcionalidades que no requieren módulos externos. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  

Documentos de investigación : Encontrados 107 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales didácticos Encontrados 1 registros  
1.
42 p, 1.8 MB Programar per emocionar a EP i ESO / Zurita Món, Sílvia ; Sala Roig, Elisa ; Noguera Cambray, Eva ; Lara López, Rocio ; Jordán Martínez, Laura ; Fuentes Agustí, Marta
Si algú ens pregunta com ens imaginem l'educació del segle XXI hi ha dos conceptes que no podrem evitar incloure sota aquest títol. Dos conceptes, que malgrat contar amb poc més d'una dècada de vida, estan transformant la nostra societat, i, com no podia ser d'una altre manera, el món educatiu. [...]
2016  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.