Resultats globals: 47 registres trobats en 0.05 segons.
Documents de recerca, 46 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Documents de recerca 46 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
208 p, 45.0 MB La reivindicación LGTBIQ+ en Operación Triunfo 2018 / Serna Sánchez, Marta ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els mitjans de comunicació és caracteritzen per la construcció d'una realitat heteronormativa al servei del mite de l'amor romàntic. Aquesta investigació pretén analitzar els pronunciaments en favor del col·lectiu LGTBIQ+ que es van desencadenar a l'edició 2018 del programa Operación Triunfo. [...]
Los medios de comunicación se caracterizan por la construcción de una realidad heteronormativa al servicio del mito del amor romántico. Esta investigación pretende analizar los pronunciamientos en favor del colectivo LGTBIQ+ que se desencadenaron en la edición 2018 del programa Operación Triunfo. [...]
The media often constructs an heteronormative reality dominated by the myth of romantic love. This research analyzes the pronouncements in favor of the LGBTIQ+ community that were made during the 2018 edition of the TV program Operación Triunfo, including the roles played by the program management, the audience and the contestants in every controversy.

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
95 p, 4.8 MB El tratamiento de la figura de la mujer en los programas de infoentretenimiento / Llanos Montetes, Marta ; Ferré Pavia, Carme 1969-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pren com a objecte d'estudi la figura de la dona i les manifestacions del seu rol de gènere en els programes d'infoentreteniment. Les elevades audiències d'aquests programes generen certes repercussions sobre la imatge de de la dona per a la societat. [...]
Este trabajo toma por objeto de estudio la figura de la mujer y las manifestaciones de su rol de género en los programas de infoentretenimiento. Las elevadas audiencias de dichos programas generan ciertas repercusiones sobre la imagen de de la mujer para la sociedad. [...]
This work aims to study the image of women and the manifestations of their gender role in infotainment programs. The high audiences of these programs generate certain repercussions on the image of women for society. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
81 p, 545.7 KB Las mujeres y el humor : el papel y la representación de las mujeres en los programas de humor de televisión. / Ricart Ricart, Dana ; Gallego Ayala, Joana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona.) ; Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El meu treball pretén ser una reflexió sobre el paper de les dones en els programes d'humor de televisió. No només a nivell quantitatiu sobre les dones que treballen com a còmiques actualment, sinó també a nivell discursiu sobre la representació de les dones a través del discurs humorístic.
Mi trabajo pretende ser una reflexión sobre el papel de las mujeres en los programas de humor de televisión. No solo a nivel cuantitativo, sobre las mujeres que trabajan como cómicas actualmente; sino también a nivel discursivo, sobre la representación de las mujeres a través del discurso humorístico.
My project expect to be a reflection about the role of women in the humour programmes on television. Not only in a quantitative way, about women who work as a comedians nowadays; but also in a reflective way, about the representation of women through the humorous discourse.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
91 p, 13.6 MB "La Feminal" : projecte de programa informatiu de televisió amb perspectiva de gènere / Raventós Buchheister, Clàudia ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La manca de representació femenina, la perpetuació d'estereotips i l'ús de llenguatge sexista en els informatius són alguns dels factors que fan necessària la proposta de projectes com 'La Feminal'. [...]
La poca representación femenina, la perpetuación de estereotipos y el uso de lenguaje sexista en los informativos son algunos de los factores que hacen necesaria la propuesta de proyectos como 'La Feminal'. [...]
The lack of female representation, the perpetuation of stereotypes and the use of sexist language in TV news are some of the factors that encourage the development of projects such as 'La Feminal'. This television programme in magazine format informs with gender perspective about feminist news through the local channel of betevé.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
331 p, 12.9 MB Subtitle segmentation quality across screens / Gerber-Morón, Olivia, autor. ; Orero, Pilar, supervisor acadèmic. ; Castellà Mate, Judit, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental.
Es considera que la segmentació de subtítols, és a dir, la forma en què es divideix el text en un subtítol de dues línies, constitueix un dels paràmetres que influeix en la llegibilitat dels subtítols. [...]
Se considera que la segmentación de subtítulos, es decir, la forma en la que se divide el texto en un subtítulo de dos líneas, constituye uno de los parámetros que influye en la legibilidad de los subtítulos. [...]
Subtitle segmentation, i. e. the way text is divided in a two-line subtitle, is believed to be one of the features that influences the readability of subtitles. For over two decades, experts in subtitling claimed that subtitle lines should be split according to syntactic rules to facilitate the reading process. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
6.
127 p, 6.8 MB Creació d'un espai televisiu : hashtag setmanal / Luján Selfa, Laia ; Marín Olaru, Cristina-Lívia ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de programa de televisió adreçat al públic "Millenial". És un espai informatiu que engloba l'actualitat, la profunditat, el rigor periodístic i, sobretot, la participació d'aquesta generació. [...]
Proyecto de programa de televisión dirigido al público "Millennial". Es un espacio informativo que engloba la actualidad, la profundidad, el rigor periodístico y, sobretodo, la participación de esta generación. [...]
Project of television program focused on the "Millennial" audience. It is a television program in which the news , depht, rigour and, the participation of this generation, are the most important objects. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
148 p, 47.6 MB Anàlisis del contingut i l'impacte social del programa de televisió Operación Triunfo 2017 / Redondo Moreno, Mireia ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball té com a objectiu analitzar el contingut del programa Operación Triunfo a més de realitzar un estudi de la recepció sobre l'impacte de la novena edició a les xarxes socials. D'aquesta manera es podrà observar la influència que ha tingut la tornada del concurs.
Este trabajo tiene como objetivo analizar el contenido del programa Operación Triunfo además de realizar un estudio de la recepción sobre el impacto de la novena edición en las redes sociales. De esta manera se podrá observar la influencia que ha tenido la vuelta del concurso.
The purpose of this project is to analyse the content of the program Operacion Triunfo and carry out a survey abouth the impact that has the ninth edition in social media. In this way, it will be possible to observe the influence that has had the return of the contest.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
120 p, 7.6 MB Conecta2 : Ideació, disseny, planificació, viabilitat i preproducció d'un documental televisiu a Catalunya sobre els programes infantils / Del Moral Martínez, Ane ; Muñoz Olleta, Carla ; Gómez González, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau s'anomena "Conecta2" i es tracta del desenvolupament d'un documental sobre els programes infantils emesos a la TV durant les dècades dels 60 i els 90 a Catalunya. "Conecta2" pretén ésser una peça audiovisual que visibilitzi les diferències entre els valors dels programes infantils d'ambdues generacions. [...]
El Trabajo de Final de Grado se denomina "Conecta2" y trata del desarrollo de un documental sobre los programas infantiles emitidos en la TV durante las décadas de los 60 y los 90 en Cataluña. "Conecta2" pretende ser una pieza audiovisual que visibilice las diferencias entre los valores de los programas infantiles de ambas generaciones. [...]
The tittle of the present project (TFG) is "Conecta2" and it presents the development of a documentary film about children's television programmes in the 60's and 90's in Catalonia. "Conecta2" aims at being an audiovisual piece that illustrates the differences between the moral values of the television programmes of both generations. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
95 p, 3.7 MB L'evolució de la televisió al transmèdia : el cas d'Operación Triunfo 2017 / Aragó Fabré, Anaïs ; Salvat, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document explica la narrativa transmèdia en el programa de televisió Operación Triunfo 2017. Es posa en context la història del transmèdia a Espanya i s'explica com ha canviat el model tradicional de programa televisiu. [...]
Este documento explica la narrativa transmedia en el programa de televisión Operación Triunfo 2017. Se pone en contexto la historia del transmedia en España i se explica como ha cambiado el modelo tradicional de programa televisivo. [...]
This document explains the transmedia narrative in the television program Operación Triunfo 2017. The history of transmedia in Spain is put in context and it is explained how the traditional television program model has changed. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
307 p, 2.7 MB The industry practices behind the presence of imported television content : a comparative study of Spain and the United Kingdom / Navarro Bosch, Celina ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Esta investigación analiza las prácticas seguidas por los ejecutivos de producción ajena de las corporaciones locales de televisión durante el proceso de adquisición de contenidos en el mercado internacional para incorporar en sus programaciones. [...]
This research analyses the practices followed by television buyers at local broadcasting corporations when purchasing programmes from the international marketplace to incorporate in their schedules. Technological convergence has made it possible for the speed and volume of transnational television flows to increase exposing the European television sector to a high volume of international programmes available through multiple platforms. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  

Documents de recerca : 46 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
Guillem Sans, director de l'APM, a la Facultat Ciències de la Comunicació / Sans, Guillem
Ponència "APM?, una altra mirada a la TV", presentada a la Jornada "Reflexions i tendències en comunicació", que es va celebrar el 17 de gener de 2013 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
2013 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.