Resultados globales: 42 registros encontrados en 0.04 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 41 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación Encontrados 41 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
127 p, 6.8 MB Creació d'un espai televisiu Hashtag setmanal / Luján Selfa, Laia ; Marín Olaru, Cristina-Lívia ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de programa de televisió adreçat al públic "Millenial". És un espai informatiu que engloba l'actualitat, la profunditat, el rigor periodístic i, sobretot, la participació d'aquesta generació. [...]
Proyecto de programa de televisión dirigido al público "Millennial". Es un espacio informativo que engloba la actualidad, la profundidad, el rigor periodístico y, sobretodo, la participación de esta generación. [...]
Project of television program focused on the "Millennial" audience. It is a television program in which the news , depht, rigour and, the participation of this generation, are the most important objects. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
148 p, 47.6 MB Anàlisis del contingut i l'impacte social del programa de televisió Operación Triunfo 2017 / Redondo Moreno, Mireia ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball té com a objectiu analitzar el contingut del programa Operación Triunfo a més de realitzar un estudi de la recepció sobre l'impacte de la novena edició a les xarxes socials. D'aquesta manera es podrà observar la influència que ha tingut la tornada del concurs.
Este trabajo tiene como objetivo analizar el contenido del programa Operación Triunfo además de realizar un estudio de la recepción sobre el impacto de la novena edición en las redes sociales. De esta manera se podrá observar la influencia que ha tenido la vuelta del concurso.
The purpose of this project is to analyse the content of the program Operacion Triunfo and carry out a survey abouth the impact that has the ninth edition in social media. In this way, it will be possible to observe the influence that has had the return of the contest.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
120 p, 7.6 MB Conecta2 : Ideació, disseny, planificació, viabilitat i preproducció d'un documental televisiu a Catalunya sobre els programes infantils / Del Moral Martínez, Ane ; Muñoz Olleta, Carla ; Gómez González, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau s'anomena "Conecta2" i es tracta del desenvolupament d'un documental sobre els programes infantils emesos a la TV durant les dècades dels 60 i els 90 a Catalunya. "Conecta2" pretén ésser una peça audiovisual que visibilitzi les diferències entre els valors dels programes infantils d'ambdues generacions. [...]
El Trabajo de Final de Grado se denomina "Conecta2" y trata del desarrollo de un documental sobre los programas infantiles emitidos en la TV durante las décadas de los 60 y los 90 en Cataluña. "Conecta2" pretende ser una pieza audiovisual que visibilice las diferencias entre los valores de los programas infantiles de ambas generaciones. [...]
The tittle of the present project (TFG) is "Conecta2" and it presents the development of a documentary film about children's television programmes in the 60's and 90's in Catalonia. "Conecta2" aims at being an audiovisual piece that illustrates the differences between the moral values of the television programmes of both generations. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
95 p, 3.7 MB L'evolució de la televisió al transmèdia : el cas d'Operación Triunfo 2017 / Aragó Fabré, Anaïs ; Salvat, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document explica la narrativa transmèdia en el programa de televisió Operación Triunfo 2017. Es posa en context la història del transmèdia a Espanya i s'explica com ha canviat el model tradicional de programa televisiu. [...]
Este documento explica la narrativa transmedia en el programa de televisión Operación Triunfo 2017. Se pone en contexto la historia del transmedia en España i se explica como ha cambiado el modelo tradicional de programa televisivo. [...]
This document explains the transmedia narrative in the television program Operación Triunfo 2017. The history of transmedia in Spain is put in context and it is explained how the traditional television program model has changed. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
307 p, 2.7 MB The industry practices behind the presence of imported television content : a comparative study of Spain and the United Kingdom / Navarro Bosch, Celina ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Esta investigación analiza las prácticas seguidas por los ejecutivos de producción ajena de las corporaciones locales de televisión durante el proceso de adquisición de contenidos en el mercado internacional para incorporar en sus programaciones. [...]
This research analyses the practices followed by television buyers at local broadcasting corporations when purchasing programmes from the international marketplace to incorporate in their schedules. Technological convergence has made it possible for the speed and volume of transnational television flows to increase exposing the European television sector to a high volume of international programmes available through multiple platforms. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  
6.
97 p, 4.3 MB La divulgació científica a la televisió : el cas del Lab24 (TVE) i el cas del Quèquicom (TV3) / Torres Tornos, Clara ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte investiga quin espai ocupa la ciència a la televisió actualment a diferents nivells: estatal, autonòmic i local. Es fa un repàs històric en aquests tres nivells per mostrar com ha evolucionat la producció de continguts científics en aquest mitjà de comunicació. [...]
Este proyecto investiga qué espacio ocupa la ciencia en la televisión actualmente a diferentes niveles: estatal, autonómico y local. Se hace un repaso histórico en estos tres niveles para mostrar cómo ha evolucionado la producción de contenidos científicos en este medio de comunicación. [...]
This project investigates what space ocuppies the science on television currently at different levels: national, regional and local. It is done a historical review on these three levels to show how the production of scientific content in this medium has evolved. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documentos
7.
97 p, 3.1 MB Estándares de subtitulación de la televisión china : un estudio de caso / Zheng, Xuan ; Rovira-Esteva, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i Interpretació
Contrariamente a lo que sucede en occidente, donde se ha investigado ampliamente y existe cierto consenso sobre los estándares de subtitulación, en China esta cuestión se encuentra aún en un estadio muy preliminar. [...]
2017  
8.
138 p, 2.0 MB La funció educativa en els continguts de les televisions públiques : un anàlisi de la programació infantil de Súper3, Clan TV i Xabarín Club / Tàsies Casteràs, Marc ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Reserven les televisions públiques un espai pels nens i nenes? Proporcionen continguts amb finalitat educativa? Aquestes són algunes de les preguntes que pretén respondre aquest anàlisi de contingut. [...]
¿Reservan las televisiones públicas un espacio por los niños y niñas? ¿Proporcionan contenidos con finalidad educativa? Estas son algunas de las preguntas que pretende responder este análisis de contenido. [...]
Do public televisions reserve a space for children? Do they provide content for educational purposes? These are some of the questions that aims to answer this content analysis. Currently, these televisions and, consequently, media, seem to have lost sight of their public service function and only seek the maximum economic benefit and the highest share. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
133 p, 62.7 MB El fenómeno del ‘fansubbing' en China : análisis comparativo entre la versión de ‘fansubs' y la profesional de la serie española ‘El tiempo entre costuras' / Cui, Jinyang ; Casas-Tost, Helena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Este trabajo tiene dos objetivos principales. El primero es hacer una descripción del fenómeno del fansubbing en China. Para alcanzar este objetivo, primero he hecho una revisión bibliográfica sobre el desarrollo de este fenómeno en China. [...]
2017  
10.
97 p, 2.8 MB La comunicació de crisi a les empreses : anàlisi del cas Mercadona / Amat Loshuertos, Óscar ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball té com objectiu mostrar les estratègies comunicatives que va duu a terme Mercadona arran d'una crisi comunicativa amb el Banc d'Aliments de València. Mercadona va veure afectada la seva imatge a partir de l'emissió d'un reportatge al programa de televisió "Salvados" emès el 9 de desembre de 2012. [...]
Este trabajo tiene como objetivo mostrar las estrategias comunicativas que lleva a cabo Mercadona raíz de una crisis comunicativa con el Banc d'Aliments de Valencia. Mercadona vio afectada su imagen a partir de la emisión de un reportaje en el programa de televisión "Salvados" emitido el 9 de diciembre de 2012. [...]
This project aims to show the communication strategies Mercadona carried out following a crisis communication with the Banc d'Aliments of Valencia. Mercadona’s image was damaged after a report was broadcasted on the television program "Salvados" the on 9th of December in 2012. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documentos

Documentos de investigación : Encontrados 41 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Documentos gráficos y multimedia Encontrados 1 registros  
1.
Guillem Sans, director de l'APM, a la Facultat Ciències de la Comunicació / Sans, Guillem
Ponència "APM?, una altra mirada a la TV", presentada a la Jornada "Reflexions i tendències en comunicació", que es va celebrar el 17 de gener de 2013 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
2013 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.