Resultats globals: 10 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Fons personals i institucionals, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
22 p, 564.3 KB Qui decideix sobre la música a l'escola? : investigant l'equilibri entre perfils professionals i projectes escolars / Sambola Figueras, Anna Maria ; Casals Ibañez, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
El present article té per objectiu reflexionar sobre la importància de la figura del professorat de mú-sica a l'hora de configurar la seva assignatura respecte al que s'indica en el projecte educatiu de centre dins de l'etapa d'educació primària. [...]
El presente artículo tiene como objetivo reflexionar sobre la importancia de la figura del maestro de música en cuanto a laconfiguración de su asignatura respecto a lo que se indica en el proyecto educa-tivo de centro en la etapa de educación primaria. [...]
Le présent article a pour objectif d'engager une réflexion sur l'importance de la figure des profes-seurs de musique pour la configuration de cette matière par rapport aux indications figurant dans le projet éducatif d'enseignement primaire de l'établissement. [...]
This article reflects on the figure of the music teacher in the design of the school subject music education and as part of primary education mission statements and plans. In this qualitative case study of Joan Juncadella school in Barcelona, the data was collected through a literature review and interviews and observations of music classes and classes in other subjects, during the course of one school year. [...]

2020
Temps d'educació, Núm. 58 (2020) , p. 137-158  
2.
24 p, 994.3 KB La mejora de las habilidades comunicativas como espacio de innovación : un acercamiento al Proyecto Lingüístico de Centro (PLC) / Fabregat Barrios, Santiago (Universidad de Jaén)
El Proyecto Lingüístico de Centro (PLC) ofrece una respuesta al reto de la mejora de la competencia comunicativa de los estudiantes desde una perspectiva interdisciplinar y constituye un espacio de coordinación, innovación y transformación en el ámbito educativo. [...]
The School Language Project (SLP) offers a response to the challenge of improving students' communicative competence from an interdisciplinary perspective and constitutes a space for coordination, innovation and transformation in the educational field. [...]
El Projecte Lingüístic de Centre (PLC) ofereix una resposta a el repte de la millora de la competència comunicativa dels estudiants des d'una perspectiva interdisciplinària i constitueix un espai de coordinació, innovació i transformació en l'àmbit educatiu. [...]
Le Projet Linguistique de Centre (PLC) offre une réponse au défi d'améliorer la compétence communicative des étudiants dans une perspective interdisciplinaire et constitue un espace de coordination, d'innovation et de transformation dans le domaine de l'éducation. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.992
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 4 (2020) , p. 992 (Invited Authors)  

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
158 p, 921.2 KB Les Escoles magnet : una aposta per l'excel·lència i l'equitat / Tarabini-Castellani, Aina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Fundació Jaume Bofill
Aquest informe presenta el programa d'escoles magnet com una estratègia d'innovació educativa per combatre la segregació escolar i garantir una oferta educativa d'alta qualitat per a tot l'alumnat. [...]
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2013 (Informes breus ; 38)  
2.
64 p, 559.7 KB Indicators for a broad and bold post-2015 agenda : a comprehensive approach to educational development / Verger, Antoni, (Globalisation, Education and Social Policies) ; Bonal, Xavier, (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Zancajo, Adrián, (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
This report reviews the conceptual debates and existing data sources that relate to three ambiguous and controversial targets included in the post-2015 education framework: Relevant Learning Outcomes; Knowledge, Skills, Values, and Attitudes (for education for global citizenship and sustainable development); and Teachers and Safe, Inclusive, and Effective Learning Environments.
[New York] : Open society foundations, [2015] (ESP Working paper series ; 6)  

Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
68 p, 888.0 KB Conexión comunitaria de la escuela con entidades del territorio para la creación de más y mejores oportunidades socioeducativas : Estudio de caso en el barrio de La Prosperitat de Barcelona / Azorín Sotos, Estela María ; Bertran, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Fruit de la hiperinstitucionalització de l'ensenyament i la manca de coordinació interprofessional, que segmenten a la societat produint una desafecció cap als recursos que ofereix el territori i frenen la generació de capital social que actuï front les desigualtats, sorgeix l'emergent reflexió-acció sobre la connexió comunitària dels diferents agents socioeducatius. [...]
2018  
2.
1 p, 2.2 MB Educational project on cystic fibrosis / Lleuger Pujol, Roser ; Surrallés i Calonge, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2014
Grau en Genètica [833]  
3.
91 p, 2.8 MB Què passa quan s'estableixen sinèrgies entre el museu i l'escola? : Avaluació del projecte: 'Muntem una exposició. Un món d'objectes, mirades i relats', entre el Museu del Disseny de Barcelona i l'Escola Catalònia / Sánchez Bueno, Yolanda ; Morón, Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
'Muntem una exposició. Un món d'objectes, mirades i relats' és un projecte educatiu que impulsa el Museu de Disseny de Barcelona, és un projecte que no només obre la porta a l'aprenentatge, al coneixement, a la cultura i a les emocions, sinó que estableix un diàleg igualitari entre el museu i l'escola amb la finalitat de donar veu als infants! El Museu del Disseny vol escoltar històries explicades a partir de les exposicions que els alumnes han creat. [...]
2014
Grau en Educació Primària [1140]  
4.
35 p, 846.3 KB Reforma, cambio e innovación en el sistema educativo venezolano (1995-2000) : Proyecto Pedagógico , escuela integral, descentralización y desarrollo de la autonomía escolar / Camargo Duque, José Eliel ; Ferrández Arenaz, Adalberto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Motivados por la emergencia de una nueva generación de pensamiento pedagógico, al cual se le reconoce hoy su esfuerzo por ampliar y profundizar el análisis sobre la experiencia de las reformas, de sus debilidades y de sus fortalezas, hemos querido indagar sobre la probabilidad y factibilidad de la descentralización, la autonomía, los Proyectos Pedagógicos de Plantel, el Currículo Básico Nacional, la nueva Escuela Integral Bolivariana y de otras estrategias puestas en práctica durante el período 1995 - 2000, orientadas hacia el impulso y la conquista del cambio y la innovación del actual Sistema Educativo Venezolano. [...]
Motived for the emergency in the new generation of pedagogic thought which is reconigsed today its effort for enlarge and to deepen the analisis over reform's experiences, their debilities and fortitudes. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2001
7 documents

Fons personals i institucionals 2 registres trobats  
1.
1 p, 288.1 KB Carta de Pere Pascual a Eulàlia Vintró (Institut d'Educació de l'Ajuntament de Barcelona) sobre el Projecte Educatiu de Ciutat / Pascual, Pedro, 1934-2006
22 abril 1998  
 Accés restringit a la UAB
2.
26 p, 8.6 MB Carta d'Eulàlia Vintró i Castells, Presidenta de l'Institut d'Educació de l'Ajuntament de Barcelona, a Pere Pascual, adjuntant monogràfic sobre el Projecte Educatiu de Ciutat (20) més document sobre Grups Tècnics de Treball (3) / Administració municipal - Barcelona (Catalunya)
30 març 1998  
 Accés restringit a la UAB

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.