Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
7 p, 510.3 KB Experiències d'aula amb el treball amb controvèrsies sòcio-científiques : educació per al desenvolupament i la salut, pseudociències i eines per a l'avaluació d'activitats / Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Marchán Carvajal, Iván (Institut Europa (L'Hospitalet de Llobregat)) ; Vergara, Quique (Escola Maristes Champagnat (Badalona, Catalunya))
Les controvèrsies sòcio-científiques (o CSC) i la Recerca i Innovació Responsables són contexts candidats per a ubicar l'ensenyament de les ciències en conflictes rellevants. Es presenten diverses activitats d'aula al voltant de les pseudociències, l'educació pel desenvolupament i l'educació per a la salut, i es proposen eines i bastides didàctiques per acompanyar el treball a l'aula amb CSC.
Socio-Scientific Issues (SSI) and Responsible Research and Innovation are candidate contexts for Science Education in relevant conflicts. We present several classroom activities on pseudo-sciences and education for Development and Health and we propose tools and didactic scaffolds to guide students' work in the classroom when using CSC.

2015 - 10.5565/rev/ciencies.48
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 30 (Desembre 2015) , p. 32-38 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.